PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: MOSS 2007 / Exchange Hosting provider



peppie
11/07/08, 15:12
(ik weet niet of hij in de goede topic staat, zo niet excuses)

Beste collega's,

Wij zijn opzoek naar een goede partij voor Microsoft Office SharePoint Server 2007 hosting en Exchange. Dit kan in zowel een SAAS als managed oplossing.

Hieronder enkele eisen waar de hosting provider aan moet voldoen:
- SAS70
- ISO normen voor hosting bankwezen is een grote pre
- Active Directory panel
- SQL 2005 of 2008
- SAAS of Managed
- ISA 2006
- Exchange server
- Strakke SLA's
- MOSS 2007 kennis is een grote pre

Wij komen graag met deze partijen in contact. Gaat om grote afnames.

Ben telefonisch bereikbaar (ma - vrij van 8.00 tot 17.00) op M: +31 (0)6 27746329

Ik hoop natuurlijk op meerdere reacties! ;-)
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Randy
11/07/08, 22:22
www.perrit.nl kan je wellicht helpen? Zij doen in ieder geval verzekeringen.

Randy

peppie
12/07/08, 22:44
Hoi Randy,


www.perrit.nl kan je wellicht helpen? Zij doen in ieder geval verzekeringen.

Randy

Bedankt voor je reactie,... Met perrit zijn we al in gesprek. Maandag hoor ik meer van ze.

ddepuydt
19/07/08, 22:29
De mensen van www.combell.com kunnen je ongetwijfeld ook verder helpen. Van het ISA gebeuren ben ik niet zeker maar de rest komt zeker goed.

Roger-Wilco
08/09/08, 18:04
Dit klinkt als iets wat Rackspace Intesive Hosting (http://www.rackspace.nl/IntensiveHosting_Windows/) zou kunnen doen. Ze werken al met een aantal banken. Ik weet dat er kennis van MOSS aanwezig is, maar of het volledig ondersteund wordt moet je even checken. Ik weet dat hun Exchange SAAS oplossing niet compatible is met MOSS, dus dat zou een dedicated Exchange server betekenen.

W.

peppie
08/09/08, 23:17
Dit klinkt als iets wat Rackspace Intesive Hosting (http://www.rackspace.nl/IntensiveHosting_Windows/) zou kunnen doen. Ze werken al met een aantal banken. Ik weet dat er kennis van MOSS aanwezig is, maar of het volledig ondersteund wordt moet je even checken. Ik weet dat hun Exchange SAAS oplossing niet compatible is met MOSS, dus dat zou een dedicated Exchange server betekenen.

W.

Bedankt,

We hebben inmiddels 2 goede partners gevonden. Rackspace is daar inderdaad 1 van. Siennax is de ander.

Iedereen bedankt voor hun reacties...

@ MODS: Mag een slotje op...