PDA

Bekijk Volledige Versie : Storing PINS



mcgraphic
10/07/08, 18:18
Ik heb een aantal sites gehost op een PLESK-server bij Pins.
Aanvankelijk was die van ICMC, maar sinds een paar jaar is het overgenomen.

Vorige week dinsdag viel de server uit.
Ondanks dat ik iedere dag bel, en ze inmiddelss schriftelijk in gebreke heb gesteld, komen ze niet over de brug met de SQL-dumps.
Ik ben dan ook van plan om een claim in te dienen.

Zijn er nog meer mensen die sites hadden staan op de vs002.icmc.nl ?

Triloxigen
10/07/08, 19:05
Heb je een contract waarin staat dat ze backups maken en heb je een SLA afgesproken net daarin vermeld dat er een bepaald bedrag geclaimed kan worden?

oehTie
11/07/08, 17:45
wees even voorzichtig met je claims. ik heb voor een klant van me een domein daar wegverhuisd een tijd terug. na de samenvoeging van icmc en pins kwam het domein op naam van pins te staan ipv de klant. De verhuizing is goed gegaan, zeer netjes afgehandeld, ook door pins maar ze kunnen evt je domeinen vasthouden.

MediaServe
11/07/08, 21:04
na de samenvoeging van icmc en pins kwam het domein op naam van pins te staan ipv de klant.

Ze mogen natuurlijk niet zomaar domeinen gaan overdragen aan zichzelf.

oehTie
11/07/08, 22:28
ik weet niet hoe het met TS zit, het is maar een word of caution.

wij merkte het pas een maand of 8 na de samenvoeging tussen pins en icmc.

dreamhost_nl
12/07/08, 09:31
Gaat dit voorval over een .nl domeinnaam of over een domeinnaam met een andere extensie? Voor .nl dien je - officieel - toch wat formulieren in te vullen voordat je een wijziging van domeinnaamhouder mag uitvoeren...

Rammboy
14/07/08, 13:57
Op de website van Combell (http://www.combell.com) staat dat ze de Belgische klanten overgenomen hebben, dat wil al wel wat zeggen.
COMBELL verwelkomt klanten van PINS Belgiƫ

COMBELL heeft de Belgische klanten van PINS (Perfect InterNetworking Solutions) uit Amsterdam overgenomen. Hiermee versterken wij onze marktpositie in Belgiƫ. Door de overname zullen de ex-klanten van PINS kunnen genieten van een ruimer gamma aan internetdiensten en ook van de service waarvoor COMBELL gekend is: 24/24 en 7/7 ondersteuning via e-mail en een gratis 0800 nummer.Hiermee bedoel ik dus dat men misschien bezig is met de verhuis naar een andere webhost ofzo.