PDA

Bekijk Volledige Versie : Domeinnaam kwijt



Q-webhosting
07/07/08, 21:46
Beste leden van dit forum

Ik zit met een probleem over mijn domein. Ik heb newdesigner.nl vorig jaar aangevraagd bij activedot.com.

1 Maand geleden heb ik een lease-to-own server aangevraagd bij hun en die werd binnen 2 dagen geleverd te zijn. Na deze 2 dagen werd het morgen
en morgen werd het 3 dagen later. 3 dagen later werd het zo snel mogelijk.
Oftewel ik werd hier beetje gek van dat er gewoon geen datum geprikt kon worden en die na werd gekomen.

Ik heb toen mijn besluit genomen om de server te annuleren want dit was geen kwaliteit naar mijn idee. (gewoon een nette mail gestuurd dat ik erg teleur gesteld was in de duur en de manier van handelen en hier niet meer verder wou gaan)
Sindsdien heb ik geen mail reacties gekregen om mijn mail. Ook geen bevestiging op mijn annulering.

Maar nu wil ik mijn DNS van newdesigner.nl laten veranderen. Maar ook daarop krijg ik geen reactie van. Via sidn zag ik dat het domein op een andere deelnemer stond dan activedot. Die heb ik ook geprobeerd te benaderen maar helaas ook geen succes.

Volgens mij is een hostingpartij toch verplicht hierop gehoor te geven. owja ik heb bij leaseweb mijn verhuizing al aangevraagd voor dit domein alleen staat die nog op pending.

Het is misschien maar 5,- euro z'n domein maar toch wil ik hem terug. Helemaal omdat ik er gewoon recht op heb en ik zie dit als diefstal van de hosting.

Waar kan ik het beste mijn klacht over deze hosting partij terecht?
SIDN bemoeit zich ook niet met dit soort problemen tussen deelnemers en klanten.

Wie weet antwoord op mijn vraag en oplossing voor dit probleem.

Ik hoor het graag
Bjorn de Vries

dennis0162
07/07/08, 21:51
Staat het domeinnaam wel op jou naam?

Zo ja, contacteer een andere hoster en vraag een verhuizing aan. Zorg wel dat je de SIDN formulieren invult.

ichosting
07/07/08, 22:00
Ik zou gewoon inderdaad het domein verhuizen gezien het op je eigen naam staat. Ik zie bij welke registrar het domein nu staat en helaas ben ik bang dat je daar ook niet snel antwoord zult krijgen. Verhuizen is de beste optie.

t.bloo
07/07/08, 22:00
Je domein is al een half jaar geregistreerd bij Morgana/Domeinbulk. Dat is niet de snelste met reageren (maar wel lekker goedkoop!). Maar het staat netjes op je naam dus dat verhuizen gaat wel lukken.

Q-webhosting
07/07/08, 22:03
okee dat heb ik bij leaseweb inmiddels al ingevoerd alleen dat staat ook al een tijdje pending iemand ervaring met leaseweb en verhuizingen? Een domein aanvragen gaat vele malen sneller

ichosting
07/07/08, 22:03
Wanneer heb je het aangevraagd?

Vaxon Networks
07/07/08, 22:06
Beste leden van dit forum

Ik zit met een probleem over mijn domein. Ik heb newdesigner.nl vorig jaar aangevraagd bij activedot.com.



Zo te zien staat het domein op uw eigen naam.
Dit is geen aanbiedingstopic! Graag de regels volgen!
//sorry

Q-webhosting
07/07/08, 22:09
Zo te zien staat het domein op uw eigen naam.
In princiepe kunnen wij binnen aantal minuten het domein verhuizen.
(neem aan dat dit bij andere providers dan Vaxon Networks, ook mogelijk is)

Dan heeft u morgen al (na zonefile) update uw domein tot uw beschikking.

Stuur anders even mailtje naar service@vaxon.nl

bedankt voor het aanbod alleen heb ik q-webhosting.com en q-webdesign.com ook graag bij dezelfde host staan en dit zou dan onnodig geld kosten :)

ichosting
07/07/08, 22:09
Dan heeft u morgen al (na zonefile) update uw domein tot uw beschikking.

Dat hangt er maar net vanaf of er ook bezwaar wordt aangetekend en de documenten in orde zijn. Anders is het 3 dagen wachten, aangezien domeinbulk niet reageert :).

Trouwens is er al een verhuizing pending, dus dat zal niet gaan.

Wanneer was de verhuizing aangevraagd Bjorn?

Vaxon Networks
07/07/08, 22:10
bedankt voor het aanbod alleen heb ik q-webhosting.com en q-webdesign.com ook graag bij dezelfde host staan en dit zou dan onnodig geld kosten :)

Kan je prima mee verhuizen hoor :P

j/k

Q-webhosting
07/07/08, 22:13
Dat hangt er maar net vanaf of er ook bezwaar wordt aangetekend en de documenten in orde zijn. Anders is het 3 dagen wachten, aangezien domeinbulk niet reageert :).

Trouwens is er al een verhuizing pending, dus dat zal niet gaan.

Wanneer was de verhuizing aangevraagd Bjorn?

hij gaat in op 01-07-08 dat is het al geweest alleen was de aanvraag nog voor deze datum ik weet niet exact. Denk 3-7 dagen ervoor

ichosting
07/07/08, 22:16
hij gaat in op 01-07-08 dat is het al geweest alleen was de aanvraag nog voor deze datum ik weet niet exact. Denk 3-7 dagen ervoor

Hmm, dan duurt het wel erg lang inderdaad. Verhuizingen duren doorgaans via de normale weg 3 werkdagen.Nu weet ik niet hoe het systeem van Leasweb werkt. Misschien even contact opnemen met hun?

dreamhost_nl
08/07/08, 12:39
Misschien dat LW wel een systeem heeft waarbij de Admin-C eerst de verhuizing dient goed te keuren; dit systeem wordt wel vaker gebruikt bij bulkregistrars. Als jij de Admin-C dus niet bent, dan kun je lang wachten...

Admin-C = bjorn AT newdesigner PNT eu, heb je daar toegang toe?