PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting probleem



KillerRu
30/06/08, 22:45
Hallo,

Ben nieuw hier maar zie dat jullie veel weten over I-providers enz. Nu heb ik een klein vraagje... Wss wel een groot probleem maar ik dacht van mss kan iemand van jullie een oplossing bieden:

Ik zou namelijk zeer graag games hosten... Maar sinds wij hier Scarlet One verbinding zijn aangegaan incl. router... Is dit niet meer mogelijk...

Dus is er hier een gewone oplossing voor of kan ik het beter opgeven?->|

Mvg
Glenn

pierce
30/06/08, 22:51
opgeven.... of een dedicated server huren waarop je de games kan hosten, echter heb ik een vermoeden dat dat boven je budget gaat...

KillerRu
30/06/08, 22:52
opgeven.... of een dedicated server huren waarop je de games kan hosten, echter heb ik een vermoeden dat dat boven je budget gaat...

Héhé toch bedankt voor de reactie... Heb nog wel een enkele vraag... Nu en dan als ik op 't internet gaat zegt ie telkens dat de lan verbinding verbroken is... Slechts een paar seconden... Dat gaat zo om de 10 seconden op en af... Echt vervelend...

Mvg
Glenn

Geert-Jan
30/06/08, 23:30
Router?

KillerRu
30/06/08, 23:32
Router?
Is al 2x geresset, ook de box is een keer gereset geweest maar heeft niks uitgehaald...

mvg
Glenn

Japje
30/06/08, 23:43
kabeltje brak? stekkertje los? NIC die btje brak is? normaal zou een gameserver hosten vanaf een thuis verbinding geen probleem moeten zijn (technisch gezien, of je het ook echt wil is een 2e :P )