PDA

Bekijk Volledige Versie : Fast download



Maurice79
26/06/08, 00:09
Ik ben opzoek naar fast download hosting voor mijn game server zodat de custom files snel kunnen worden gedownload. De bestanden samen zijn niet groter dan 1 MB.

Laatst was ik op een game server waarbij ik binnen 1 seconde 1 mb had gedownload, naar zo een snelheid ben ik ook opzoek. Ik begrijp dat de download tijd ook mede afhankelijk is van de internet snelheid van downloader.

Kan iemand een provider met fast download voor enkel 1 mb met een hoge uptime en ook nog eens voor een betaalbare prijs?

Mvg,
Maurice

Lite-On
26/06/08, 00:16
Ik ben opzoek naar fast download hosting voor mijn game server zodat de custom files snel kunnen worden gedownload. De bestanden samen zijn niet groter dan 1 MB.

Laatst was ik op een game server waarbij ik binnen 1 seconde 1 mb had gedownload, naar zo een snelheid ben ik ook opzoek. Ik begrijp dat de download tijd ook mede afhankelijk is van de internet snelheid van downloader.

Kan iemand een provider met fast download voor enkel 1 mb met een hoge uptime en ook nog eens voor een betaalbare prijs?

Mvg,
Maurice

Je bent waarschijnlijk opzoek naar redirectspace :)
In dit topic mogen de hosters helaas geen aanbiedingen doen.
Je kunt deze vraag het beste stellen in het daarvoor bestemde subforum :)

De download snelheid is natuurlijk ook afhankelijk van je eigen internet verbinding. Voor mensen in het buitenland (azie e.d.) zal dit wel wat langzamer gaan.

jeffrey
26/06/08, 10:56
Maurice , als je ergens zelf al webspace hebt kun je heel simpel een redirect download instellen op je gameserver.

vaak zoiets als:
// HTTP Redirect
sv_downloadurl "http://jouwurl/maps/mapnaam.bsp" sv_allowupload 1
sv_allowdownload 1

* voor source of cs 1.6

in je config toevoegen

Maurice79
26/06/08, 16:00
Het is inderdaad voor een CS server en heb ook al de feature sv_downloadurl geprobeerd zodat de bestanden via mijn website werden gedownload. Dit was een normale webhosting voor een paar euro's per maand met een normale snelheid. Dit was helaas niet zo snel als op andere servers die ik testte. Bestaat er niet zoiets als 'fast download' wat stuken sneller is als de normale webhoster?

Tim.Bracquez
26/06/08, 16:16
Bestaat er niet zoiets als 'fast download' wat stuken sneller is als de normale webhoster?

Ik denk dat hosters hier wel voor jou een webruimte kunnen aanbieden voor files alleen zonder dat die php en database ondersteuning heeft. (op een aparte server?)

Echter lijkt dit redelijk duur tenzij de hoster hiervoor vele klanten weet te strikken, maar dan gaat de download snelheid ook naar beneden.

Eventueel in aanbiedingen plaatsen en duidelijk uitleggen dat je ruimte nodig hebt voor files(snelheid prioritair) en kijken wat de hosters kunnen aanbieden... vermoed dat he niet al te goedkoop gaat zijn

RedoX
26/06/08, 16:19
Veel hosters bieden bij hun pakketten een 10mb.bin of 100mb.bin aan.. Hiermee kan je gemakkelijk en snel de download snelheid testen. ;)

Maurice79
26/06/08, 17:57
Oke bedankt allemaal, als ik het goed begrijp bestaat er niets zoiets als 'fast download' wat bijvoorbeeld 10 keer zo snel download als de gemiddelde hoster.

Tim.Bracquez
26/06/08, 18:08
Oke bedankt allemaal, als ik het goed begrijp bestaat er niets zoiets als 'fast download' wat bijvoorbeeld 10 keer zo snel download als de gemiddelde hoster.

Er bestaan gewoon hosters die een goede internet verbinding voorzien aan een server en geen overselling doen.
Ik denk dat je dan niet bij budget hosting moet zijn ;)

Lite-On
27/06/08, 10:09
Er bestaan gewoon hosters die een goede internet verbinding voorzien aan een server en geen overselling doen.
Ik denk dat je dan niet bij budget hosting moet zijn ;)


Dat vermoed ik ook.
Misschien dat de TS zit bij een hoster uit Amerika oid, dan kan het ook heel wat langzamer gaan.

Ik heb zelf voor een paar klanten met drukke gamerservers ook redirectspace beschikbaar gesteld, en dat gaat allemaal razendsnel :)


Wat de TS kan doen voor het testen van de speed, is zelf een 10MB/50MB/100MB bin file te uploaden, en vervolgens te downloaden. Dan is er misschien meer duidelijk kwa speed :)

Renalpha
09/07/08, 15:03
®on edit:



Niet de benodigde 100 postings
Geen complete aanbieding

Kortom, even de regels opnieuw lezen. (http://www.webhostingtalk.nl/webhostingtalk-nl-mededelingen/announcements.html)