PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhostingbedrijf, shared hosting, dedicated servers (omzet: 60.000)



Anoniem
24/06/08, 17:41
• Oprichting: 2003, Q2, VOF
• Omzet: € 60.000
• Domeinen: 1.000
• Klanten: 100
• 25 Servers, 100% barebones, eigendom
• In de laatste 3 maand 20 offerte aanvragen voor dedicated servers gehad, 7 klanten.
• Groei 2008: 30%
• ISPGids waardering: 9.0
• Control Panel: Plesk
• Alle klanten hebben contracten getekend
• Alle domeinregistraties zijn inclusief SIDN formulieren
• Vrijwel alle hardware/servers barebones, uitstekende administratie
• Perfecte administratie
• Hoge winstmarges
• Verkoop mogelijk per maandelijkse afbetaling

Reden verkoop
- Samenwerking
- Universitaire studie
- Buitenlandse stage

Hardware
3x APC AP7920
2x CISCO 2950-24
20 SuperMicro Barebones
5 Andere Servers
Perfect genoteerd in onze administratie, inclusief vermelding geheugenmerk, hdd-merk, cpu-gegevens e.d.
In 2008 voor € 6.000 extra hardware gekocht.

Klanten
- 1.000 domeinregistraties
- 50 shared hosting
- 30 resellers
- 12 dedicated server klanten (3 managed)
- 2008: 6 webdesign opdrachten afgerond (8.000 omzet)

Contact informatie
jeffrey.smits.mail@gmail.com

Peuk
24/06/08, 18:22
Misschien kun je de kosten ook nog even noteren :)
Succes met de verkoop!

Drumstick_nl
24/06/08, 22:42
Ik heb u een email gestuurd. Wij zijn zeer geïnteresseerd, om alles over te nemen.

ichosting
24/06/08, 23:12
Ik had vanmiddag ook al een e-mail aan u verzonden.

®on
25/06/08, 00:54
En zo zullen er ongetwijfeld meerdere mensen zijn die een email gezonden hebben. En die zullen best aangekomen zijn, dus er is geen reden om te laten weten dat je er 1 verzonden hebt.

24x7group
25/06/08, 09:28
Misschien handig om te weten wat je minimum verkoopprijs is? Wat is de exacte winst (exclusief webdesign)?

Anoniem
25/06/08, 14:12
Ik zal dagelijks actief blijven in dit topic. Inmiddels zijn alle reacties beantwoord met extra informatie, onze vaste kosten en een indicatieve vraagprijs.

De kosten zijn € 430,- per maand voor een 44U rack inclusief 16 ampere en 5 mbit dataverkeer.

We willen uiteindelijk met een provider in zee die een redelijk bedrag neerlegt en zorgt dat er voor de klanten weinig verandert. Voor shared- en resellerhosting hebben we tegenwoordig 2 gloednieuwe SuperMicro Xeons met 4GB geheugen. Beide servers presteren uitstekend en zijn goed beveiligd. De eerste server heeft zelfs een uptime van 100% in 2008, de 2e zit hier weinig vanaf.

We willen graag dat onze klanten nog steeds hoge kwaliteitsdiensten geleverd wordt, hier zijn ze voor te betalen, dus dit verdienen ze.

We zijn bereid nog 2-3 maand actief te zijn na de overname om problemen tijdens het migratieproces helpen op te lossen, in het datacentrum aanwezig zijn voor de verhuizing e.d.

ServerGenius
25/06/08, 16:41
DOMENICO EDIT:

Last van een dwarse drol?

Anoniem
26/06/08, 13:50
Bedankt voor alle interesse in een mogelijke overname. Ik heb zojuist alle e-mails weer beantwoord.

Wij zijn momenteel bezig met het samenstellen van uitgebreide gegevens. Deze verwachten we vrijdag klaar te hebben.

Ter zijner tijd versturen we geïnteresseerden een geheimhoudingsverklaring en na ontvangst hiervan, uitgebreide administratieve gegevens, inclusief:

Omzetgegevens:
• Omzet van dedicated klanten, per klant
• Omzet van de resellers, tezamen
• Omzet van shared hosting, tezamen
• Omzet van domeinregistratie, tezamen

Onkostengegevens:
• Lopende Colocatiecontract
• Andere onkosten

Servergegevens:
• Gegevens waarde servers en specificaties

santema
27/06/08, 00:34
Zou je kunnen aangeven hoelang het contract van het rack nog loopt en eventueel wat daarin staat kwa prijs verhoging? Normaal gesproken zijn die bedragen keer 3, vandaar.

Zou je je provider ook kunnen vragen of dat contract over te nemen is door een nieuwe partij?

Als laatste, welke plaats staan de servers, Amsterdam?

Communicatie
03/07/08, 00:52
Beste,

Ik heb je meerdere malen een email verzonden voor meer info.
Heb tot op heden nog steeds niets van je mogen ontvangen.
Kan je mij PMen?

hostb
03/07/08, 01:03
Beste,

Ik heb je meerdere malen een email verzonden voor meer info.
Heb tot op heden nog steeds niets van je mogen ontvangen.
Kan je mij PMen?

Hier ook graag.

WilloW
03/07/08, 01:30
hoe gaat het met de modewinkel? Helaas hier ook niks meer gehoord. Na tekenen van verklaring van geheimhouding van de modezaak.

®on
03/07/08, 01:50
Op verzoek van de TS gesloten.