PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhosting bedrijf ter overname



Anoniem
22/06/08, 21:31
Hallo Allemaal,

Ik bied mijn webhosting bedrijf te huur ( ter overname ) aan omdat ik er geen zin meer in heb.
Het gaat eigelijk meer om een complete server die ik elke maand huur en waarop momenteel 16 domeinen op zitten en maar 4 klanten.

Het is een Dedicated - AMD64 3500+ met 150 gb dataverkeer per maand.
Totale kosten per maand zijn 66 euro per maand inclusief BTW.

Verder zit er directadmin.
En je hebt zelf de verantwoordelijkheid om de domeinen te registreren via een uniek registratiesysteem ( whmcs ) die ook weer gekoppeld is aan directadmin.


Mochten jullie belangstelling hebben dan is het gewoon een kwestie van gegevens uitwisselen en je kan meteen starten .

ps dit is de website www.webhostvankampen.nl

pierce
22/06/08, 21:37
Betreft het een dedicated server, of is het een eigen server?
Tot wanneer loopt het contract?

ichosting
22/06/08, 21:38
Graag hier ook wat meer informatie. Kan via PM

Geert-Jan
22/06/08, 21:40
Betreft het een dedicated server, of is het een eigen server?


Het is een dedi van Dave (dotdns).

Ook dezelfde vraag, tot wanneer loopt het contract? Het loont niet om een dedicated over te nemen waarbij er geen inkomsten zijn....

RedoX
22/06/08, 21:45
Wat is je omzet?

Anoniem
22/06/08, 21:59
Het is een dedi van Dave (dotdns).

Ook dezelfde vraag, tot wanneer loopt het contract? Het loont niet om een dedicated over te nemen waarbij er geen inkomsten zijn....

Klopt is van dotdns en het contract loopt t/m maart 2009 maarja de reden is dan ook dat ik de server weg doe omdat ik momenteel geen geld heb om te adverteren.


Graag hier ook wat meer informatie. Kan via PM

Omzet is laag en stuur je daarwel en pb over

Geert-Jan
22/06/08, 22:13
Omzet is laag

€ 130,00 ?

Anoniem
22/06/08, 23:20
€ 130,00 ?

pb gestuurd

Nextreme
22/06/08, 23:31
PB gestuurd

Anoniem
22/06/08, 23:34
PB gestuurd

Ontvangen en inmiddels pb teruggestuurd.


Hallo Allemaal,

Ik bied mijn webhosting bedrijf te huur ( ter overname ) aan omdat ik er geen zin meer in heb.
Het gaat eigelijk meer om een complete server die ik elke maand huur en waarop momenteel 16 domeinen op zitten en maar 4 klanten.

Het is een Dedicated - AMD64 3500+ met 150 gb dataverkeer per maand.
Totale kosten per maand zijn 66 euro per maand inclusief BTW.

Verder zit er directadmin.
En je hebt zelf de verantwoordelijkheid om de domeinen te registreren via een uniek registratiesysteem ( whmcs ) die ook weer gekoppeld is aan directadmin.


Mochten jullie belangstelling hebben dan is het gewoon een kwestie van gegevens uitwisselen en je kan meteen starten .

ps dit is de website www.webhostvankampen.nl


Ik krijg heel veel pb's met de vraag of ik alleen het klantenbestand kwijt wil .

En dat is dus niet het geval ik wil de server compleet kwijt .

Geert-Jan
23/06/08, 21:43
Ontvangen en inmiddels pb teruggestuurd.

Ik krijg heel veel pb's met de vraag of ik alleen het klantenbestand kwijt wil .

En dat is dus niet het geval ik wil de server compleet kwijt .

Inkomsten: geschat € 150,00

Onkosten:
server: € 444,00
Domeinen: € 70,00

Totaal: € 365,00 -

Dus, wat wil je er voor vangen? Denk dat je blij mag zijn als iemand het uberhaubt zo wil overnemen....

Anoniem
23/06/08, 22:10
Inkomsten: geschat € 150,00

Onkosten:
server: € 444,00
Domeinen: € 70,00

Totaal: € 365,00 -

Dus, wat wil je er voor vangen? Denk dat je blij mag zijn als iemand het uberhaubt zo wil overnemen....

Ik wil er niets voor hebben zoek gewoon iemand die het leuk vind om een webhosting bedrijfje te starten .

Dus is ideaal als je wilt beginnen met een eigen webhostbedrijf.

Maar van mij mag dt topic op slot want ik heb al een aantal die belangstelling hebben.