PDA

Bekijk Volledige Versie : auth codes krijgen



stefanvi
22/06/08, 20:05
Ik wil de auth codes van enkele .com/.net/.be namen die ik bij mijn oude hoster heb, maar na drie of vier e-mailtjes heb ik nog altijd geen enkele reactie mogen ontvangen.
Op deze manier kan ik mijn domeinen niet verhuizen en ik had aangegeven dat het van groot belang was dat de domeinen voor 20 juni verhuisd zouden zijn, dat is dus helaas niet gelukt.

Het gaat hier om een paar bedrijfsdomeinnamen en omdat deze domeinnamen nog naar de oude hosting verwijzen heb ik al diverse bestellingen misgelopen.

Het gaat hier om het bedrijf Open Host, oftewel AlexanderOnline die hier ook rondloopt. Ik heb hem kans genoeg gegeven om te reageren, dus nu probeer ik het op deze manier.

Is er ook een andere mogelijkheid om de auth codes op te vragen? De nieuwe hoster zal dit waarschijnlijk niet kunnen, maar kan dit bijv. ook bij de organisatie waar ze zijn geregistreerd?

ichosting
22/06/08, 20:39
Je zou het ook via een fax transfer kunnen doen eventueel. Alleen de huidge hoster kan de AUTH codes verstrekken.

TCM
22/06/08, 21:10
Al geprobeerd hem gewoon te bellen en de situatie gaan uitleggen aan hem?
Moet dan redelijk snel te doen zijn dan volgens mij.
Emails kunnen verloren gaan namelijk of op de een of andere manier in een spambox verdwijnen.

stefanvi
22/06/08, 21:16
Ik heb al geprobeerd te bellen, maar er wordt niet opgenomen.
overigens heb ik voordat ik om die auth codes vroeg nog wel contact met hem gehad, maar sinds ik daar anderhalve week terug om vroeg hoorde ik niets meer.

Wat bedoel je met een fax transfer?

AlexanderOnline
22/06/08, 21:57
Hoi Stefan,
Ik heb afgelope dagen en weken geen telefoontje van je gehad (heb net nog even alle voicemails en gemiste oproepen lijst gechecked). Je hebt mijn emailadres (zie sig) trouwens ook en je had even kunnen PMen.
Ik zal even kijken waar je mail is en je anders zelf mailen, dan lossen we dit op. edit: Ik zie dat je maar 1 mail hebt gestuurd erover (zat bij de spam), volgende keer nog een mailtje doen of even bellen? :/

stefanvi
22/06/08, 23:14
Alexander, ik heb je diverse mailtjes gestuurd naar info(at)openhost.nl, die kun je allemaal nogmaals toegestuurd krijgen als bewijs als je dat wilt, ik ga nu nogmaals een mailtje naar dat adres sturen in de hoop dat ik dan nu wel reactie krijg.

Telefoon heb ik wel degelijk geprobeerd, maar er werd niet opgenomen.

In ieder geval hebben we nu contact met elkaar, en hoop dat we dit alsnog gewoon kunnen oplossen.

AlexanderOnline
22/06/08, 23:21
Alexander, ik heb je diverse mailtjes gestuurd naar info(at)openhost.nl, die kun je allemaal nogmaals toegestuurd krijgen als bewijs als je dat wilt, ik ga nu nogmaals een mailtje naar dat adres sturen in de hoop dat ik dan nu wel reactie krijg.

Telefoon heb ik wel degelijk geprobeerd, maar er werd niet opgenomen.

In ieder geval hebben we nu contact met elkaar, en hoop dat we dit alsnog gewoon kunnen oplossen.
Ik had je al gemailed dus we kruisen elkaar. Telefoon heb ik nooit gezien. Maargoed, we hebben contact.
{xx}