PDA

Bekijk Volledige Versie : [TH] 3mnd 1u Colocatie Databarn



dwm
18/06/08, 18:35
Aangeboden: 3 maanden hosting in datacenter Databarn in Amsterdam.

Ik heb mijn server er gisteren uitgetrokken alleen er is nog een opzegtermijn van 3 maanden. Nu kan ik dat geld gewoon weggooien, maar ik probeer het bij deze nog terug te krijgen door iemand anders de kans te geven zijn server (tijdelijk) te plaatsen.

Er is betaald voor 1u met rebootswitch en 1mbit traffic maandelijks en iets van 10 ipadressen. Mag weg voor 30-40 euro per maand. Je krijgt dan tevens 24/7 eigen datacenter toegang en een fijne partij om je server bij te hangen!

Magnetronkip
18/06/08, 19:06
Effe een vraagje hoor, maar waarom trek je uberhaupt je server weg als je dan toch nog voor 3 maanden betaald heb ? zou hem als ik jou was gewoon laten hangen en over 3 maanden weg trekken.

Gwen
18/06/08, 19:38
Er is betaald voor 1u met rebootswitch en 1mbit traffic maandelijks en iets van 10 ipadressen. Mag weg voor 30-40 euro per maand. Je krijgt dan tevens 24/7 eigen datacenter toegang en een fijne partij om je server bij te hangen!

Waarom ben je er zelf weg gegaan als 't zo'n fijne partij is om je servers bij neer te hangen?

dwm
18/06/08, 21:32
Omdat de server om de paar minuten fataal crashed. En het is niet het geheugen want dat is al in zijn geheel vervangen, en ook niet de software, en ook niet de hitte.. Dus lijkt er niet op dat het snel opgelost gaat zijn. En aangezien het geen productie server + dat ik gisteren in Amsterdam was (220 km hier vandaan) waren reden genoeg om hem direct eruit te halen en mee naar huis te nemen.

swedendedicated
18/06/08, 21:52
Vermeld tevens het netwerk en eventueel de colo provider.