PDA

Bekijk Volledige Versie : TheGameWorld.nl is slecht service



oMr
12/06/08, 20:21
Beste webhostingtalk.nl lezers,

Ik heb zojuist ruzie gekregen omdat namelijk het server die ik gehuurd heb problemen had (paar keer per dag crash) ik heb deze voor zeker heid gechecked bij de debug info en daar zat er geen probleem (dus geen probleem bij de server)

Het is namelijk 16 Slots CS1.6 server, en ik dacht tja ik ga maar eens support van TheGameWorld aan wil spreken ik had toen mailtje gestuurd naar hen en toen kreeg ik geen mail meer terug dus het is ook al een slecht service van TGW
dat ik geen antwoord op me vraag na dat ik mijn email had verzonden was mijn server offline gegaan + panel logins weg dus ik dacht hun denken verkeerd over mij ik ging vandaag nog is mailen wat blijkt te zijn dat mij mijn mails te grof vinden en mijn server sluiten TERWIJL NOG IK 1 MAAND TIJD HEB OM TE BETALEN ik wil het hier melden dat deze hoster niet moet vertrouwen van het service maar ik dacht ook dat het een goeie hoster was je ziet op hun voorpagine TheGameWorld.nl dat de klant bij hen de koning is het was maar alleen een onzin hoster

tja, ik wil hierbij jullie informeren wat voor hoster TheGameWorld.nl kwaliteit is
en dat ze aan contract bruek doen , ik heb op deze moment nog 1 maand te spelen op mijn gameserver maar is nu gesloten en niet meer online gezet

Dus mensen NOOIT bij TheGameWorld.nl Gameserver HUREN beter dat je dan deze soort problemen voor komt dat je daar niet moet huren voor dat je contract door gebroken en je server offline word gezet

ik ben nu heel erg boos op hun ik ben ook al van hen site verbanne ik weet niet waarom ze klant zo behandelen ik vind dit slechtste hoster die ik ooit heb gekend

Zal voortaan mensen redden die bij TGW server willen huren informeren wat voor mensen hun Zijn dus ik ga deze niet hierbij sluiten ik ga meer reclames maken over deze probleem

Met Vriendelijke Groeten ,

oMer

BsHosting
12/06/08, 20:26
Misschien een tip huren bij een echt bedrijf ipv bij een particulier die dit illegaal doet.

EHS-Jerre
12/06/08, 20:28
Apart verhaal, groffe mails sturen is zowieso niet echt ideaal maar een server voortijdig offline halen zonder diegegronde reden inderdaad ook niet als dat waar is.
Al eens gepost voor meer info op een beleefde manier op hun forum?

Maurice79
12/06/08, 20:29
Ik heb er ook 3 maanden een server daar gehad maar zal er nooit meer een huren. Als bijvoorbeeld het cpu verbruik to hoog komt volgens hun waarden word de gameserver gerestart. Ze zijn misschien de goedkoopste gamehoster van Nederland maar je merkt het zeker ook in de kwaliteit, ben je niet veel eisend en op zoek naar een goedkope host is het een aanrader anders niet. Als ze echt zonder gegronde redenen je server een maand afsluiten zijn ze inderdaad verkeerd bezig maar of je dat geld ooit terug zal zien betwijfel ik omdat je niet voor die paar euro's een advocaat erbij gaat halen.

Stewie
12/06/08, 20:38
Misschien een tip huren bij een echt bedrijf ipv bij een particulier die dit illegaal doet.
Dit is geen particulier. De eigenaar is http://www.dhabv.nl/

Laatst is een "clan" naar ons verhuisd met de website en gameservers. De domeinnaam kregen ze echter niet mee, die werd door thegameworld doorverwezen naar de Wikipedia pagina "wanprestatie". Zie www.h2k-gaming.com

Persoonlijk lijkt Duncan een goede vent, doet goed zaken, maar dit soort dingetjes moet hij gewoon niet doen. Dat komt altijd later dubbel zo hard terug.

BsHosting
12/06/08, 20:40
Dat is in ieder geval niet te achterhalen ( bedrijfsnaam bij de kvk ) en op de site missen ook een aantal verplichte dingen.

Stewie
12/06/08, 20:45
Dat is in ieder geval niet te achterhalen ( bedrijfsnaam bij de kvk ) en op de site missen ook een aantal verplichte dingen.
Er zijn helaas wel wat meer clowns in deze business die hun BTW nummer zijn "vergeten". Wilt echter niet zeggen dat TheGameWorld / Duncan geen BTW verrekent, lijkt mij dat zij wel fair zaken doen.

BsHosting
12/06/08, 20:49
Kvk nr is ook verplicht.
Maar ik geloof je uiteraard.

Je hebt gelijk dat er veel clowns zijn en vooral rond deze tijd weer.

Erik H.
12/06/08, 21:33
DHA is geen kiddy hoster hoor, er staan hier toch een paar auto's en een mooi kantoor aan de overkant ;-)

phreak
12/06/08, 21:42
DHA is geen kiddy hoster hoor, er staan hier toch een paar auto's en een mooi kantoor aan de overkant ;-)

Jammer dat genoemde alleen zo kinderachtig kan reageren.. Het is in ieder geval heel herkenbaar.

Erik H.
12/06/08, 21:51
Jammer dat genoemde alleen zo kinderachtig kan reageren.. Het is in ieder geval heel herkenbaar.

Ik moet toch mijn grote schaamte toegeven wel 10 minuten, samen met mijn collega, op de grond te hebben gelegen om de wikipedia stunt. Maar dat terzijde.

Ik verwees meer naar de eerdere post hierboven over "rond deze tijd van het jaar", over het al dan niet juist handelen van deze partij kan ik weinig zinnigs zeggen ...

phreak
12/06/08, 21:52
Ik moet toch mijn grote schaamte toegeven wel 10 minuten, samen met mijn collega, op de grond te hebben gelegen om de wikipedia stunt. Maar dat terzijde.

Ik verwees meer naar de eerdere post hierboven over "rond deze tijd van het jaar", over het al dan niet juist handelen van deze partij kan ik weinig zinnigs zeggen ...

Hehe, dat kan ik wel geloven, maargoed, persoon is niet smetvrij, laten we het daar op houden :)

davinci
12/06/08, 21:58
Laatst is een "clan" naar ons verhuisd met de website en gameservers. De domeinnaam kregen ze echter niet mee, die werd door thegameworld doorverwezen naar de Wikipedia pagina "wanprestatie". Zie www.h2k-gaming.com

Wij zijn een kei grote clan met kei goede spelers en wij willen sponsoring en wij plakken dan een banner op onze site en wij zorgen dan voor veel klanten en wij willen vooral veel slots en wij willen dat jullie nog meer klanten krijgen.

zoiets?

oMr
12/06/08, 22:07
Apart verhaal, groffe mails sturen is zowieso niet echt ideaal maar een server voortijdig offline halen zonder diegegronde reden inderdaad ook niet als dat waar is.
Al eens gepost voor meer info op een beleefde manier op hun forum?

Beste jerre,

het heeft geen zin of ik heel lief of heel aardig ga mailen naar hun wat het irritant is dat ik constant server crash voorkwam en elke keer dat ze daar de schuld geven aan steam connection ik weet zeker dat dat niet aan steam ligt ander was alle gameservers elke dag paar keer crashed

;)

EHS-Jerre
12/06/08, 22:23
Beste jerre,

het heeft geen zin of ik heel lief of heel aardig ga mailen naar hun wat het irritant is dat ik constant server crash voorkwam en elke keer dat ze daar de schuld geven aan steam connection ik weet zeker dat dat niet aan steam ligt ander was alle gameservers elke dag paar keer crashed

;)

Wel er is een verschil tussen je vragen stellen bij bepaalde verklaringen en grof reageren. Zoals eerder gezegd hebben we geen idee wat het verhaal is langs de andere kant, maar ik wou gewoon aanduiden dat met grof doen je vaak niet ver geraakt ...

oMr
12/06/08, 22:24
Dit is het stukje tekst dat remco vandaag heeft gestuurd:

"Ook gaat de server niet meer online, omdat je onze algemene voorwaarden hebt overtreden.Ik wens je veel succes verder en ik hoop dat je een goeden leer hier uit zal halen.

Met vriendelijke groet,

Remco de Haas"

Even mijn vraag:
Dit is de link van het algemene voorwaarden van TGW hoster

http://www.thegameworld.nl/nl/faq-general/

Kunnen jullie hier een regel vinden die ik overtreden heb?
Mijn reden is omdat ik grof terug mailde (de reden van grof mail is omdat ik steeds geen antwoord kreeg voor de server problemen)

Zo te zien heeft deze remco toch geen echte reden om mijn server te sluiten ?

Met Vriendelijke Groeten , oMer


Wel er is een verschil tussen je vragen stellen bij bepaalde verklaringen en grof reageren. Zoals eerder gezegd hebben we geen idee wat het verhaal is langs de andere kant, maar ik wou gewoon aanduiden dat met grof doen je vaak niet ver geraakt ...

Hmm, Jerre je wilt denk ik niet snappen of je hebt het niet goed gelezen
ik had elke dag server crash en dan paar keer toen ik hier om vroeg zeiden ze ja het komt door "Steam Connection" tja ik dacht oke maar volgende dag al weer hoe kan nou een andere server geen server crash hebben door deze steam connection en ik alleen kijk bijvoorbeeld naar clanhost.nl server erg kwaliteit server niet een 1 keer crash en als je elke keer crash hebt word je namelijk wel boos en ga je grof op reageren

RayManZ
12/06/08, 22:32
Na lang zoeken kwam ik dan eindelijk de algemene voorwaarden tegen. Deze staan hier:
http://www.thegameworld.nl/scripts/games/voorwaarden.pdf

Kun je niet navragen aan welk punt van deze voorwaarden je niet hebt voldaan? Zie punt 12 namelijk.

Citruz.
12/06/08, 22:32
Kvk nr is ook verplicht.
Maar ik geloof je uiteraard.

Je hebt gelijk dat er veel clowns zijn en vooral rond deze tijd weer.

Kan je aangeven wat er mist dan? Volgens mij heb je met 2 keer klikken alle informatie over dit bedrijf:

http://www.thegameworld.nl/nl/contact/ (http://www.thegameworld.nl/nl/contact/)

oMr
12/06/08, 22:37
nee, denk dat hij met clowns "wannabe hoster" bedoeld, en geen adres van het TGW

SF-Jeroen
12/06/08, 22:59
Ik zou graag het verhaal van de host ook eens horen ... vaak komen dan dingen naar voren die toevallig even niet genoemd waren hier

Stewie
12/06/08, 23:14
Wij zijn een kei grote clan met kei goede spelers en wij willen sponsoring en wij plakken dan een banner op onze site en wij zorgen dan voor veel klanten en wij willen vooral veel slots en wij willen dat jullie nog meer klanten krijgen.

zoiets?
Don't do drugs, mmkay?




Hmm, Jerre je wilt denk ik niet snappen of je hebt het niet goed gelezen
ik had elke dag server crash en dan paar keer toen ik hier om vroeg zeiden ze ja het komt door "Steam Connection" tja ik dacht oke maar volgende dag al weer hoe kan nou een andere server geen server crash hebben door deze steam connection en ik alleen kijk bijvoorbeeld naar clanhost.nl server erg kwaliteit server niet een 1 keer crash en als je elke keer crash hebt word je namelijk wel boos en ga je grof op reageren
Voor een gamehoster is het wel uitzonderlijk storend als een klant kinderachtig komt reageren, met scheldwoorden en wat nog meer. Echter horen zij nooit jouw gameserver offline te halen als je ervoor betaald hebt.

Stewie
12/06/08, 23:15
Ik moet toch mijn grote schaamte toegeven wel 10 minuten, samen met mijn collega, op de grond te hebben gelegen om de wikipedia stunt. Maar dat terzijde...
Maar vind je dat normaal bij een betalende klant? Ik vind het bijzonder onbeschoft. Bekendere gamecommunicties krijgen veel geld via advertenties op de website, je kan ze vergelijken met kleine eenmanszaken. Die haal je toch ook niet offline?

EHS-Jerre
12/06/08, 23:24
Na lang zoeken kwam ik dan eindelijk de algemene voorwaarden tegen. Deze staan hier:
http://www.thegameworld.nl/scripts/games/voorwaarden.pdf
Kun je niet navragen aan welk punt van deze voorwaarden je niet hebt voldaan? Zie punt 12 namelijk.

Dit geeft je dan wel recht op een terugbetaling voor die laatste maand
(mits je je aan alle voorwaarden gehouden hebt)

BsHosting
12/06/08, 23:35
Kan je aangeven wat er mist dan? Volgens mij heb je met 2 keer klikken alle informatie over dit bedrijf:

http://www.thegameworld.nl/nl/contact/ (http://www.thegameworld.nl/nl/contact/)

Toen straks toen ik keek stond er bij contact dus alleen een mailadres erop en een gewoon adres.
Kan evt een storing zijn dat weet ik niet.

oMr
13/06/08, 00:01
nee ik krijg natuurlijk geen geld terug zeiden ze het is gewoon contract breuk wat ze doen

Nou zie ik dat ik van eerst forum + daarna site verbanne ben ook leuk?

@Stewie

Je word zeker niet blij als je elke keer dezelfde reden geven op een server probleem elke dag crash word je zeker niet vrolijk van.

Erik H.
13/06/08, 01:12
Maar vind je dat normaal bij een betalende klant? Ik vind het bijzonder onbeschoft. Bekendere gamecommunicties krijgen veel geld via advertenties op de website, je kan ze vergelijken met kleine eenmanszaken. Die haal je toch ook niet offline?

@ Stewie: ik bekende dit ook "tot mijn schaamte". Het lijkt me voor zich spreken dat dit zakelijk gezien echt MEGA fout is, ronduit asociaal zelfs.

@ oMr : probeer toch eens het fenomeen met zinnen die beginnen met een hoofdletter, komma's, punten en leestekens want dit leest echt niet prettig en komt zeer onprofessioneel over.

Dirk-Jan E.
13/06/08, 11:17
Als de topicstarter nou eens zijn of haar mail richting de hoster post? Dan kunnen we gelijk zien of dit volgens de WHT maatstaven asociaal, schelden of wat dan ook is. En mocht dit een nette mail zijn, dan ondernemen we gewoon met z'n allen actie ;)

Stewie
13/06/08, 11:26
De topicstarter geeft zelf aan dat de mail onbeschoft was, dit komt veel voor onder Nederlandse jeugd, van andere nationaliteiten krijg je toch vaak meer respect. Het is vervelend als de klant denkt dat crashes komen door de gameserverhoster, echter is het de taak van de host om de klant goed te voorlichten en netjes te woord te staan. Afsluiten is een no-go.

FSCJasper
13/06/08, 11:32
Ik vraag mij altijd af, welk doel streeft een persoon na door te schelden via e-mail? Wil diegene op die wijze gelijk halen? Heb dat nooit kunnen begrijpen.

oMr
13/06/08, 12:07
tja, als je elke keer crash hebt op je server, (elke dag) en daarna dit meld waarom dit zou gebeuren en ik kreeg maar dezelfde antwoord (TGW: ja, dat komt door steam connection kunnen we niets aan doen) dus ik denk dat deze totaal onzin is hoe kan nou een andere server geen crash hebben door steam en alleen de mijne elke gameserver is toch ook steam?

mvg, oMer

@jasper
voor de 3 de keer als je elke keer zelfde fout krijgt en met onzin antwoord op beantwoordt wordt dan word je niet vrolijk van

@stewie Stewie misschien is het moeilijk te verstaan maar het is wel irritant als je elke keer dezelfde antwoord krijgt voor een server probleem , helemaal als ze server gelijk offline + logs verwijderen dat vind ik onbefschoft en als ze offline zetten moesten ze geld terug betalen doen ze ook niet

ze doen aan contract breuk

eXtreme
13/06/08, 12:16
Omar, ik ben dan wel benieuwd welke emails jij dan hebt gestuurd naar TheGameWorld, want we krijgen hier maar 1 kant te zien van jou, en een reactieemail van remco. Zou je dan ook even jouw email kunnen posten die je hebt gestuurd? (zonder veranderingen of wat dan ook)

Ik huur nu zelf al langer bij TheGameWorld en ben heel tevreden met hun service en kwaliteit van de servers.

En wat er is gebeurd bij www.h2k-gaming.com weet ik ook. h2k kwam hun beloftes niet na bij TGW en haalde opeens ook de TGW banners van hun site af. TGW heeft hun proberen te bereiken via de email en telefoon, maar geen gehoor. Na bijna een maand dit geprobeerd te hebben heeft TGW de plug eruit getrokken bij h2k en na een tijdje hun site doorgelinkt naar wanprestatie. Het is dus vrij logisch, h2k komen beloftes niet na over o.a. site advertising en gaat ondertussen in zee met een andere serverhoster. Dan laten ze hier bovenop niks meer van zich horen.

Zoals ik al vermelde, omar, ik wil graag ook de email zien die jij naar TGW hebt gestuurd, want ze halen de server niet voor niks online tenzij je het wel erg bont hebt gemaakt! Je moet een bedrijf niet gaan zwart maken als je alleen maar één kant laat zien. Laat nu ook maar eens jouw kant zien!

Want misschien ligt de fout wel bij de 'klant' ;)

Groet,

Richard

Stewie
13/06/08, 12:28
Extreme/Richard, je wordt dan ook gesponsored door TGW, zeg dat even erbij :)

Het is apart dat TGW zegt dat er geen communicatie met de h2k "clan" was, die was er wel, sterker nog, jullie hebben meer dan 1500 euro voor de domeinnaam gevraagd van h2k. Dat is hetzelfde niveau als een klant afsluiten omdat deze een kindermail stuurt. Daar hoor je boven te staan. Je zet jezelf voor gek met zo'n acties.

oMr
13/06/08, 12:29
Beste TGW,

Ik wil hierbij vertellen dat jullie elke keer dezelfde fout aan mij doorgeven en volgens mij niet meer klopt hoe ik het ook ik ben nu wel zat van jullie onzinnige antwoorden ik begin te zeggen dat jullie wel een kut service hebben en hierbij mijn geld terug wilt want ik vind dit echt niet normaal worden echt een kut service met dezelfde antwoorden,

TheGayWorld

oMr


//

Hoe ik ook zei dat ik ook grof taalgebruikte bij het sturen van emails en dit natuurlijk niet normaal vind van TGW waarom sluiten ze mijn server opeens af omdat ik zo zei ? oke als je mijn server nog sluit geef dan wel tegoed geld die ik nog niet gebruikt heb?

Vind dit schandalig TGW

eXtreme
13/06/08, 12:42
Extreme/Richard, je wordt dan ook gesponsored door TGW, zeg dat even erbij :)

Het is apart dat TGW zegt dat er geen communicatie met de h2k "clan" was, die was er wel, sterker nog, jullie hebben meer dan 1500 euro voor de domeinnaam gevraagd van h2k. Dat is hetzelfde niveau als een klant afsluiten omdat deze een kindermail stuurt. Daar hoor je boven te staan. Je zet jezelf voor gek met zo'n acties.

We worden gesponsord door TGW ja, maar voordat we gesponsord werden huurde ik al servers bij TGW, ook toen ik nog bij andere organisaties zat, dus dat verandert niks van het feit over de service en kwaliteit ervaring die ik meemaak en verder dus ook niet relevant dat we gesponsord worden.

Omar, het lijkt me niet dat dit is gebeurd dmv 1 email? En als ik je email zo zie, is er nog behoorlijk wat aan vooraf gegaan;) Graag wel de hele emailreeks posten dan, want het valt niet af te leiden aan 1 email.

Groet,


Richard

oMr
13/06/08, 12:49
Richard of medewerker van tgw

weet niet wat je met je posts bedoeld of je tgw beschermd of niet maar ik wil hierbij weergeven dat TGW een slecht service heeft, ook al richard dit is wat ik gezegt heb voor de rest heb ik niets gezegt en na 5 minuten van verzenden van deze mail was alles al verwijderd + server + logs dus denk niet dat je hiermee niet schoon zult houden van je TGW

eXtreme
13/06/08, 12:52
Richard of medewerker van tgw

weet niet wat je met je posts bedoeld of je tgw beschermd of niet maar ik wil hierbij weergeven dat TGW een slecht service heeft, ook al richard dit is wat ik gezegt heb voor de rest heb ik niets gezegt en na 5 minuten van verzenden van deze mail was alles al verwijderd + server + logs dus denk niet dat je hiermee niet schoon zult houden van je TGW

En nee, ik ben geen medewerker van TGW, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat alles verwijderd is na 1 email, er moet toch wel iets vooraf zijn gegaan?!

oMr
13/06/08, 12:54
voor de 4 de keer dat ik hier post daarvoor gebuerde dat probleem van het server en ik kreeg maar dezelfde antwoord op mijn vraag terwijl het een server probleem was misschien moet je heel te tekst lezen die ik in het begin geschreven heb dus daarvoor gebuerde allemaal server problemen en daarna was ik boos en ging grof taal gebruiken

oMr

davinci
13/06/08, 15:31
-knip-

rensariens
13/06/08, 15:55
Heb je ze al gebeld en hierover gesproken ? Mails met bovenstaand taalgebruik bereik je ieder geval helemaal niets mee.

UDIS
13/06/08, 16:09
Dat was mijn idee ook... Met dat heen en weer gemail schiet je echt niets mee op.. Ik weet dat de mannen van DAH meestal als er wat is bereid zijn om een gesprek aan te gaan dus vraag me echt af of dat hier ook bedacht is.. Ik zie van beide partijen (voor zover wij hier kunnen zien) mails heen en weer vliegen waarvan de toon al niet eens meer normaal is.. dan heeft discusseren ook geen enkele nut meer volgens mij..

Dus.. is er al telefonisch contact geweest? ;)

-=EA=-cookie
13/06/08, 16:25
Hallo allemaal,

Ik stap even in omdat er een aantal onduidelijkheden zijn in deze discussie.

Allereerst wil ik iedereen erop attent maken dat Omer niet alle e-mails van en naar The Gameworld openbaar heeft gemaakt.
Bovendien hij de letterlijke inhoud vervalst om zelf beter voor de dag te komen op dit forum, en eventuele andere forums.

Hiermee al duidelijk dient te zijn dat Omer niet erg betrouwbaar is.

Onze clan, www.eaclan.nl, huurt 2 servers bij The Gameworld en mijn ervaring is dat The Gameworld best wel een bedrijfje is waar je goede service krijgt.
Mijn vragen worden a.s.a.p. behandeld en in dat kader kan ik ook vertellen dat een eventueel opnieuw instaleren van een server in no time gerealiseerd is. Bovendien dat ik ook al eens telefonisch ben benaderd, op een tijdstip dat mij uitkwam, om op die manier samen een probleem aan te pakken mbt tot een server. Dat noem ik service met een S!

Maar beste Omer, je klachten zijn gebaseerd op grove taal, spierballentaal. Niemand is daar van gediend.

Als jij een server bij mij zou huren zou ik je, op basis van de manier waarop je reageerde naar The Gameworld, ook alle rechten afnemen.
Zeker nu blijkt dat je ook nog eens aantoonbaar liegt over de feiten. In dat kader hoop ik dat ze je hier ook een ban zullen geven voor het opzettelijk weergeven van feitelijke onwaarheden.

Groetjes,

cookie

Stewie
13/06/08, 16:37
Het is wel heel opvallend dat er opeens nieuwe leden, gesponsorde klantjes van thegameworld, met inside info hier aan komen om TGW te verdedigen. TGW heeft hier ook zelf een accountje, daar kunnen ze prima mee reageren.

oMr
13/06/08, 18:06
Waar komt deze mensen toch vandaan, een voor een, wat komen ze hier schrijfen, Gaan jullie TGW beschermen ? als je het klant of sponsor van het TGW bent hoe weet je toch zeker dat ik emails mis, niet liegen jullie zijn TGW medewerker wat ik ook in mijn mail geschreven heb is ook zo mischien zijn sommige klanten geluk en die hebben geen probleem met zijn servers dat betekent niet dat ik dan lieg kom niet hier je TGW beschermen, je lijkt net "asslicker" van hun ik heb problemen met jullie hegad met mails niet genoeg komen jullie nog hier liegen onzin praten

Hoe ik ook zeg Jullie Zijn The Gay World.nl EN DAT BLIJFT zo jullie hebben slechtste service van het NL dat weet ik zeker ook al staat "Klant is koning bij ons" op jullie voorpagina doe niet zo kinderachtig :S

Inmeso
13/06/08, 18:11
Ik moet toch wel zeggen dat het niveau wel erg gedaald is vandaag...
Is het alweer zomervakantie?

Maar even resumerend...
oMr, heb je nu al telefonisch contact gezocht met je hoster?
En oMr, dit is een forum waar we ons netjes gedragen en ons
niet bezig houden met het uitschelden van hosters.

We zijn allemaal volwassen mensen (bijna allemaal) en ik hoop
ook dat we op dit forum zo met elkaar om blijven gaan....

Xolphin
13/06/08, 18:12
@oMR: Probeer eens leestekens te gebruiken, dan zijn je berichten misschien te lezen. Een spelfoutje ok, maar hier is niet uit te komen.

Verder verbaasd het me van veel mensen hier dat er direct partij voor een klant gekozen wordt, zonder dat het hele verhaal helder is. Een nieuw geregistreerde gebruiker wordt op zijn woord geloofd, terwijl de waarheid in de meeste gevallen echt iets genuanceerder ligt. Niet alleen in dit topic, maar in elk soortgelijk topic worden concullega's hard aangevallen zonder hun kant van het verhaal te kennen.

oMr
13/06/08, 18:18
Ja waarom komen ze niet praten dan TGW
@inmeso nee heb geen telefonish contact kunnen maken met TGW want na server offline kreeg ik ook nog is site ban ik ga ook niet telefonish contact met hun zoeken er valt niets meer te spreken met hen ja je kunt niet weten hoe boos ik ben moet je proberen vergelijken als net jou hoster je server opeens offline zet zonder reden denk dat je dan nog lacht

mvg, omer

Erik H.
13/06/08, 18:23
OKEEE... ik was het met de klant eens om te beginnen maar resumerend: als tegen 1 van mijn collega's wordt gezegd dat we een KU* service leveren en verwijzen naar GA*'s dan gaat bij ons ook gewoon de stekker er uit. Respect voor Stewie dat hij dat redelijk acceptabel vind voor een klantendoelgroep, zou niet mijn ding zijn.

Voor de rest vind ik dit topic qua niveau echt behoorlijk afdalen en ik mag hopen dat TS iets meer op school gaat opletten en iets minder spelletjes gaat spelen want zijn Nederlandse spelling is om te huilen. Ik was begonnen een lijst te maken met een overzicht van de typefouten maar de lijst is eindeloos.

Ik vind het te betwijfelen dat een topic als dit thuishoort op een site als WHT. Ik meende toch vaker de tekst "wij zijn geen support forum voor xxx, slotje" te hebben gezien hier. Maar iemand die kut service en gay teksten uitkraamt krijgt nu ruim baan ???

Dit geheel los van de hoster en zijn acties, die ook niet goed te praten zijn.

Inmeso
13/06/08, 18:23
@oMr : Sorry ik heb het geprobeerd, maar ik kan er geen chocolade van maken...

Ik raad je toch aan om bij onmin telefonisch contact te zoeken met je hosting provider.
Ik weet natuurlijk niet de hele situatie, omdat ik alleen jouw kant heb gelezen,
maar je kan beter met je hoster dit gesprek voeren dan op een forum met mensen
die slechts jouw kant van het verhaal horen.

Stewie
13/06/08, 18:25
Respect voor Stewie dat hij dat redelijk acceptabel vind voor een klantendoelgroep, zou niet mijn ding zijn.

.
Ikzelf vind het ook niets, maar lange leven de helden met dikke huid op de supportdesk! :W:

Inmeso
13/06/08, 18:26
lange leven de helden met dikke huid op de supportdesk! :W:

Amen! :D

wonko
13/06/08, 20:22
Ok, dit is mooi geweest; WHT is idd geen klachtenforum, en al helemaal niet op deze manier.

@oMr: vanaf nu duidelijk leesbare postings (hoofdletters aan het begin van een zin, komma's tussen bijzinnen, leestekens achteraan, paragraafjes om het geheel wat op te delen...) en zonder scheldwoorden of andere grove zaken. Dit is een EIS! - Het is perfect mogelijk om een normale conversatie te voeren op deze manier, en voor de lezers is dit nog eens zo aangenaam.

@TGW: als jullie willen reageren, contacteer me (of een andere mod).