PDA

Bekijk Volledige Versie : Shared of resell hosting?



mykarizma-com
11/06/08, 13:30
Afsplitsing van http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/137305-resellerpakket-gezocht.html

Beste mensen,

Wat is een beste keuze lijkt jullie?

een shared hosting van 70 euro per jaar of een reseller hosting van 70 euro per jaar met de zelfde eigenschappen zoals webspice en datalimit?

Ingvald
11/06/08, 18:24
Het enige verschil tussen een gewoon en een reseller pakket is normaalgezien dat je sub users voor het control panel kan maken zodat je klanten zelf kunnen inloggen en zaken aanpassen.

Indien dit niet nodig is, is een gewoon hosting pakket ook goed. Meestal komen reseller pakketten met meer ruimte/dataverkeer, maar dit kan je in principe ook met een gewoon pakket krijgen.

oehTie
11/06/08, 18:35
Als het allemaal 1 website is gewoon shared. Reseller is om ruimte toe te kennen aan een aparte user voor zijn eigen website. Meestal kan je er dan vanaf de hoofdsite niet meer bij. Soms kan je ook meerdere sites op 1 pakket draaien, dit wisselt per provider.

mykarizma-com
12/06/08, 08:40
Himmm dus een reseller paket is net zo snel/langzaam als een shared hosting.

Ik kan helaas niet echt een keuze maken tussen een normale hosting en dedicated og VPS

mijn website zeggen ze net iets te zaar is voor een shared hostng maar een dedicated zal dan voor mij zeker overbodig zijn. want ik moet alles laten regelen. ik heb geen enkel kennes met linux of server bij houden :(

is er nog een mogelijkheid of een keuze die ik kan maken tussen shared en dedicated / VPS ?

Ingvald
12/06/08, 08:44
Snelheid heeft niets te zien met shared of reseller hosting. Het hangt gewoon af van de gebruikte hardware en de hoeveelheid gebruikers op het systeem.

Vraag gewoon een test account bij een aantal hosters zodat je kan ondervinden of hun systemen al dan niet overladen zijn met gebruikers.