PDA

Bekijk Volledige Versie : Klantenbestand aangeboden



Anoniem
11/06/08, 16:19
Beste WHT'ers,

ik ben aan het overwegen mijn hosting activiteiten te staken om zodoende meer tijd voor mezelf te creeeren. Ik ben dan ook op zoek naar een betrouwbare overnamepartner zodat mijn huidige klantenbestand op een correcte manier kan worden overgenomen, waarbij de dienstverlening aan de klanten gewoon doorgang heeft.

Alle klanten zijn support op een persoonlijk niveau gewend en erg tevreden met de dienstverlening. Enkele dedicated klanten hebben dan ook al hun 2de machine bij mijn bedrijf ondergebracht.

Het (eenmans)bedrijf is sinds 2004 actief onder de huidige naam en met het huidige KvK nummer, maar sinds 2002 al met hosting begonnen. De laatste 3 jaar is de omzet elk jaar verdubbeld. Een aantal klanten is er al sinds 2002 bij. Tot nu toe is er zeer weinig verloop in het bestand, slechts 3 klanten zijn vertrokken. De vertrekkende klanten is een kleine enquette voorgelegd waaruit gebleken is dat zij zeer tevreden waren over dit bedrijf maar vanwege persoonlijke omstandigheden wilden opzeggen.

Op dit moment bevat het klantenbestand:

10 Shared webhosting accounts (meeste zakelijk of stichtingen)
2 Reseller webhosting accounts
3 accounts voor losse domeinen
7 VPS-en
8 DA licentiehouders
6 colocatie klanten (waarvan 1 managed)
2 dedicated server klanten (waarvan 1 managed)

Domeinnamen worden afgenomen via transip en doorverkocht aan deze klanten. In totaal bevat het transip account 50 domeinen (nl/com/eu/net)

Eventueel is overname van de hardware ook mogelijk:
2x C2D/2GB/160GB VPS hosts
1x Webhostingserver (2U, AMD2800)
1x Testomgeving server
1x D-link 3526 switch met mgbics

Klanten vragen zo nu en dan om design en scripting of ondersteuning waarvoor uiteraard een uurtarief berekend kan worden.

Omzet 2007 (ex btw) EUR 6600
Omzet 2008 tot heden ruim EUR 5900

Maandelijks verbruik ik gemiddeld 2mbit 95% bandbreedte, deze klanten kunnen in 1 / 4 rack worden ondergebracht.

Indien U interesse hebt kunt U meer informatie verkrijgen via PM of mail klantenbestandtekoop@gmail.com

Vragen die het algemeen belang dienen worden uiteraard in dit topic beantwoord.

davinci
11/06/08, 16:46
10 Shared webhosting accounts (meeste zakelijk of stichtingen)
2 Reseller webhosting accounts
3 accounts voor losse domeinen
7 VPS-en
8 DA licentiehouders
6 colocatie klanten (waarvan 1 managed)
2 dedicated server klanten (waarvan 1 managed)




deze klanten kunnen in 1 / 4 rack worden ondergebracht.


Ik tel even snel minimaal 8 servers (6 colo+ 2 dedi), + enkele losse (VPS en shared hosting). Zeg minimaal 10.. a 1-2u? hoe plemp je dat in een 1/4 rack?

Erik H.
11/06/08, 16:47
.... hier had een reactie moeten staan die bestond uit "Graag meer info op erik@wiseadvise" of " PM verstuurd" maar dat vond ik zo onzinnig ....

Anoniem
11/06/08, 16:51
.... hier had een reactie moeten staan die bestond uit "Graag meer info op erik@wiseadvise" of " PM verstuurd" maar dat vond ik zo onzinnig ....


Erik,

dank voor uw interesse en mail, helaas kan op uw mailtje niet gereageerd worden. De mailserver van google geeft de error "PERM_FAILURE: Message rejected" . ofwel uw domein staat op de blacklist, ofwel de google mailserver staat op uw blacklist.


-- Fijn zo'n automerge functie, die verziekt de posting wel aardig.
Ik had dus een stukje commentaar geschreven op de opmerking van het kwart rack: Het is inderdaad iets meer dan een kwart rack en door sterke groei uit z'n jasje gegroeid. De sterke groei is ook de reden voor dit aanbod. Ik ga er echter vanuit dat de overnamekandidaat zelf rackspace tot zijn beschikking heeft, de hosting accounts op eigen shared servers migreerd, en eventueel de vps-en (vmware) ook migreerd naar eigen hardware. In dat geval is eea gemakkelijk in een 1/4 rack te passen.

santema
11/06/08, 17:46
Wat is de omzet per groep (dedi/colo/vps etc)?

swedendedicated
11/06/08, 18:01
Even een vraagje tussendoor, wat zijn de kosten? (periodiek) Ik ben tevens benieuwd naar de prijzen van colo/dedi pakketten.

WilloW
11/06/08, 19:22
Beste,

Graag ontvang ik meer info op wilco@eliveldnetworks.nl of via een pm

Drumstick_nl
11/06/08, 22:40
Hallo,

Zou u mij meer informatie willen sturen? info@made2host.nl
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Robert Kasteel

®on
11/06/08, 22:43
Indien U interesse hebt kunt U meer informatie verkrijgen via PM of mail klantenbestandtekoop@gmail.com
Iets groter voor enkelen.

santema
11/06/08, 22:45
Naja, te lui om een e-mail te sturen, maar wel een bedrijf over willen nemen? Ik vraag me dat altijd af...

Anoniem
16/06/08, 11:07
Bedankt voor de reacties allen,

Wij zullen degenen die gereageerd hebben de gevraagde informatie nog doen toekomen. Op het moment zijn er al enkele bedrijven die interesse hebben getoond waarvan wij vertrouwen dat ze onze klanten een goed onderkomen kunnen bieden.