PDA

Bekijk Volledige Versie : Domein + hosting naam opgezegd bij Interion-Is



palmira
11/06/08, 07:44
Beste lezers,

Ik ben nu al maanden aan het bakkeleien met Interion –Is.
Ik zeg daar mijn domein + Hosting op van de Rainbowkisses.nl
Dit heb ik op tijd gedaan, ook via de post.
Nu wordt er geclaimd dat ze contact gehad zouden hebben met TNT post en ik zou geen brief naar hen hebben geschreven om het op te zeggen….Ben ik nou maf?, een gewone brief? En die komt niet aan en ze bellen naar de TNT post?

Plus als je ze wilt bellen, nummers zijn afgesloten, je moet naar een 0900 nummer bellen die maar liefst 35 cent p.m. kost ( lijkt de sex-lijn wel!) 10 minuten in de wacht, maar geen contact.

Dan krijg ik te lezen in de mail, dat de administratie uithanden is gegeven aan een Astrid (?) en, nee hoor de site is niet opgezegd en gewoon verlengd met een jaar!

Is het zo moeilijk om een site te wissen?

Nu heb ik daar nog een site lopen en zoek daar een nieuwe hosting voor.
Weet iemand een betrouwbare hosting voor me?
En hoe krijg ik die site uit de lucht bij Interion-Is zonder gelijk naar de rechter te stappen?
Want als het moet dan neem ik gewoon een advocaat en sleep Interion-Is voor de rechter, want dit is gewoon asociaal!

Groetjes Palmira

Luke B
11/06/08, 07:48
Voortaan een aangetekende brief sturen, dan weet je zeker dat 'ie aankomt, dat ten eerste.
Tja, tenzij je kunt bewijzen dat je die brief verzonden hebt zit je er nog gewoon een jaar aan vast ben ik bang. Goedkoop is hier toch ook weer duurkoop ;)

palmira
11/06/08, 08:00
Dat heb namelijk niet gedaan, aangetekend. Ik had het al geschreven via de mail, dus meneer Schreuder wist ervan. Of ik het via de post wilde doen, hoefde niet aangetekend, dus ook niet gedaan en nu ineens weet hij nergens niks van!
Erg leuk, maar opgezegd is opgezegd!
Ik heb de mails toch ook nog?


Voortaan een aangetekende brief sturen, dan weet je zeker dat 'ie aankomt, dat ten eerste.
Tja, tenzij je kunt bewijzen dat je die brief verzonden hebt zit je er nog gewoon een jaar aan vast ben ik bang. Goedkoop is hier toch ook weer duurkoop ;)

Even off-topic.
Je komt uit Druten? Ik heb daar gewoond, heb jij niet op de PAX gezeten?
Want volgens mij ken ik jou daar van.....

DeziWeb
11/06/08, 08:10
Voortaan een aangetekende brief sturen, dan weet je zeker dat 'ie aankomt, dat ten eerste.
Tja, tenzij je kunt bewijzen dat je die brief verzonden hebt zit je er nog gewoon een jaar aan vast ben ik bang. Goedkoop is hier toch ook weer duurkoop ;)

In de AV van dit bedrijf staat het volgende;


16.2 De overeenkomst wordt ten minste aangegaan voor de contractsduur van één jaar. Tenzij schriftelijk anders overeengekomen wordt de overeenkomst bij het uitblijven van een schriftelijke opzegging steeds stilzwijgend verlengd met een periode van één jaar.

Een gewone brief zou dus voldoende moeten zijn. Een aangetekende brief is uiteraard altijd het beste, en heb je dit soort ' problemen ' ook niet.

Trouwens...

Goedkoop is hier toch ook weer duurkoop... Is natuurlijk niet echt van toepassing. Stel je betaald 4 x zoveel voor je hosting pakket dan is dat zeker niet een garantie voor betere support.

Luke B
11/06/08, 08:11
Maar dat had je dus wel moeten doen, aangetekend verzenden, dan ben je gewoon zekerder dat 'ie aan komt. Anyway, dat is achteraf natuurlijk.

Of e-mail geldig is als opzegging weet ik niet, daarvoor moet je dus even in de AV van Interion kijken, daar moet het nl. in staan.

Nog sterker, ik zit nog op de Pax ;)
Ik ken je zo alleen niet, volgens mij.

Edit:
Zie hierboven.
Tuurlijk is dat ook zo, maar toch, Interion heeft toch wel een aantal namen in de hostingbranche en die zijn volgens mij 'goedkoop' en 'problemen' ;) En laten we eerlijk zijn, vaak is het wel zo dat als je meer betaald, je ook betere support hebt, of dat er op z'n minst fatsoenlijk op kan worden gezegd.

crazycoder
11/06/08, 08:15
En hoe krijg ik die site uit de lucht bij Interion-Is zonder gelijk naar de rechter te stappen?
Want als het moet dan neem ik gewoon een advocaat en sleep Interion-Is voor de rechter, want dit is gewoon asociaal!

Dan zou ik proberen om een kort geding aan te spannen. Dan ben je voor ca eur 3000-5000 meestal wel klaar. Is er geen spoedeisend karakter dan mag je er een paar duizend meer voor reserveren.

Misschien dus toch maar dat jaartje betalen en nu wel aangetekend opzeggen?

palmira
11/06/08, 08:16
"AV van Interion "

Die veranderen om de haverklap.
Dus daar heb je niks aan, nieuws brieven krijg je ook niet als er iets veranderd...
Op de hoogte wordt je ook niet gehouden. Mooie Service is dat.
Maar de vacatures maken kunnen ze als de beste en geheugenverlies is lijden ze ook al aan...


Dan zou ik proberen om een kort geding aan te spannen. Dan ben je voor ca eur 3000-5000 meestal wel klaar. Is er geen spoedeisend karakter dan mag je er een paar duizend meer voor reserveren.

Misschien dus toch maar dat jaartje betalen en nu wel aangetekend opzeggen?

Hij krijgt dat geld gewoon niet, dan maar een rechtzaak, plus hij haald gewoon die site maar uit de lucht. Ach een paar duidend euro?, ik ben er voor verzekerd...:D

FSCJasper
11/06/08, 08:35
Aanklagen voor die paar centen die Interion vraagt voor hosting? Als je simpelweg aangetekend had verzonden was er geen probleem geweest. Bij het versturen van een brief heb je niet per definitie zekerheid dat ie gelezen wordt, in ieder geval kan de eigenaar dat volhouden. Jij hebt geen poot om op te staan.

Tenzij je geen overduidelijke mailcommunicatie hebt gehad waarin Elwin verklaard dat jou contract is opgezegd, zul je gewoon voor het komende jaar moeten betalen. Dan kun je nog een rechtzaak aanspannen, je hebt simpelweg geen bewijs.

Luke B
11/06/08, 08:38
"AV van Interion "

Die veranderen om de haverklap.
Dus daar heb je niks aan, nieuws brieven krijg je ook niet als er iets veranderd...
Op de hoogte wordt je ook niet gehouden. Mooie Service is dat.
Maar de vacatures maken kunnen ze als de beste en geheugenverlies is lijden ze ook al aan...
Hij krijgt dat geld gewoon niet, dan maar een rechtzaak, plus hij haald gewoon die site maar uit de lucht. Ach een paar duidend euro?, ik ben er voor verzekerd...:D
Tja, je bent ook niet verplicht als ondernemer om klanten op de hoogte te brengen van gewijzigde AV. Volgens mij is het echter zo dat de AV gelden die er vóór iedere nieuwe contractperiode is.
Verder zijn het facturen, tenzij je er gaat werken... ;)
Gewoon die 30 euro betalen (of weet ik veel hoeveel het is), meteen een aangetekende brief erachteraan en dan wegwezen daar.

Wie ben jij dan overigens?

rgh
11/06/08, 08:43
Je mag een contract op dezelfde manier opzeggen zoals hij is aangegaan.

Dus contract via mail afgesloten is contract ook via mail opzeggen.

Als topic starter duidelijk in de mail heeft staan dat die brief niet aangetekend verstuurd hoeft te worden, moet Elwin niet gaan zeuren en de boel netjes opzeggen. Maar als dit er niet in staat in de mail heb je een probleem.

Elwin moet niet moeilijk doen.

Maar wat geroepen wordt voor die paar rotcenten ga je geen zaak beginnen. En ik weet dat hosters/ en andere bedrijven hier misbruik van maken. Ze weten toch dat er geen zaak van gemaakt wordt.

Dus zit er jammer genoeg niets op dan betalen en dan maar alsnog een aangetekende brief sturen met ontvangst bewijs.

Luke B
11/06/08, 08:47
Je mag een contract op dezelfde manier opzeggen zoals hij is aangegaan.

Dus contract via mail afgesloten is contract ook via mail opzeggen.

Als topic starter duidelijk in de mail heeft staan dat die brief niet aangetekend verstuurd hoeft te worden, moet Elwin niet gaan zeuren en de boel netjes opzeggen. Maar als dit er niet in staat in de mail heb je een probleem.

Elwin moet niet moeilijk doen.

Maar wat geroepen wordt voor die paar rotcenten ga je geen zaak beginnen. En ik weet dat hosters/ en andere bedrijven hier misbruik van maken. Ze weten toch dat er geen zaak van gemaakt wordt.

Dus zit er jammer genoeg niets op dan betalen en dan maar alsnog een aangetekende brief sturen met ontvangst bewijs.
Als er niks in de AV over staat, dán mag het op dezelfde manier als tijdens het aangaan van het contract, zo zit het volgens mij.
Elwin houdt gewoon vol dat hij de brief niet ontvangen heeft, zou de brief aangetekend verstuurd zijn dan kan die dat niet zeggen, that's the point ;)

Gewoon maar betalen, helaas, dan ben je er tenminste vanaf...

palmira
11/06/08, 09:26
Tja als dat het is, dan zal hij ook hele slechte reclame gaan krijgen.
Vorig jaar een bos bloemen gestuurd voor zijn verjaardag en die komt wel aan, maar een brief niet?
En hij weet dat ik Spaanderbank wel bij hem wou laten staan, maar dat de Rainbowkisses er uit moet!
Plus het is gewoon via de mail gegaan de aanvraag, dus via de mail opgezegd en via een brief. Dit omdat mailtjes nog wel eens kwijt konden raken,dat schreef hij!. De opzegging was ok, nu ineens niet meer....dus hoezo geen poot om op te staan ?
Moet ik anders hier het mail contact neer zetten zoals het gegaan is?
Belachelijk dit gewoon....

rgh
11/06/08, 09:27
Als er niks in de AV over staat, dán mag het op dezelfde manier als tijdens het aangaan van het contract, zo zit het volgens mij.
Elwin houdt gewoon vol dat hij de brief niet ontvangen heeft, zou de brief aangetekend verstuurd zijn dan kan die dat niet zeggen, that's the point ;)

Gewoon maar betalen, helaas, dan ben je er tenminste vanaf...

AV staat echt niet boven wet Luke.

Dit staat volgens mij in wet geregeld dat contracten op dezelfde manier opgezegd moeten kunnen worden als ze zijn aangegaan.

palmira
11/06/08, 09:27
Staat ook duidelijk nergens dat het aan getekend verzonden moest worden! Nergens in de mail of iets...

rgh
11/06/08, 09:31
Tja als dat het is, dan zal hij ook hele slechte reclame gaan krijgen.
Vorig jaar een bos bloemen gestuurd voor zijn verjaardag en die komt wel aan, maar een brief niet?
En hij weet dat ik Spaanderbank wel bij hem wou laten staan, maar dat de Rainbowkisses er uit moet!
Plus het is gewoon via de mail gegaan de aanvraag, dus via de mail opgezegd en via een brief. Dit omdat mailtjes nog wel eens kwijt konden raken,dat schreef hij!. De opzegging was ok, nu ineens niet meer....dus hoezo geen poot om op te staan ?
Moet ik anders hier het mail contact neer zetten zoals het gegaan is?
Belachelijk dit gewoon....

Je gelijk hebben is wat anders als je gelijk krijgen.

Het is ook belachelijk hoe het gaat. Maar ja dan moet je echt gaan procederen en dat doe je dus jammer genoeg niet voor die paar tientjes. En tegenwoordig is het ook zo dat je bij je gelijk niet altijd het geld van je advocaat terug krijgt.

Het enige wat ik kan adviseren jammer genoeg is het verhaal op de daarvoor bestemde sites neer zetten:

ispgids.com
webhosters.nl

en dan uiteraard ook je andere domeinnaam daar weg verhuizen.

palmira
11/06/08, 09:35
Elwin houdt gewoon vol dat hij de brief niet ontvangen heeft, zou de brief aangetekend verstuurd zijn dan kan die dat niet zeggen, that's the point ;)

Gewoon maar betalen, helaas, dan ben je er tenminste vanaf...

Nee en als smoes heeft hij nou weer dat de administratie door een Astrid gedaan wordt.
Betalen?, dan kom ik het geld wel persoonlijk naar hem toe brengen en kan hij mij even uitleggen, waarom hij weer puber is geworden inplaats van een volwassen jongeman die het eerst goed voor elkaar had en nu er een zooitje van maakt!

Plus mijn vriendin lastig valt met rekeningen voor een site die niet meer bestaat omdat die toen overgenomen is door een andere hosting.
En dan een reseller pakket die betaald is en waar geen gebruik van gemaakt kan worden...
Die jongen helpt zijn eigen bedrijf omzeep, plus een hoop boze klanten met mij erbij nu.....


Je gelijk hebben is wat anders als je gelijk krijgen.

Het is ook belachelijk hoe het gaat. Maar ja dan moet je echt gaan procederen en dat doe je dus jammer genoeg niet voor die paar tientjes. En tegenwoordig is het ook zo dat je bij je gelijk niet altijd het geld van je advocaat terug krijgt.

Het enige wat ik kan adviseren jammer genoeg is het verhaal op de daarvoor bestemde sites neer zetten:

ispgids.com
webhosters.nl

en dan uiteraard ook je andere domeinnaam daar weg verhuizen.

Dank je wel voor deze tip!
Dat ga ik dan maar doen...

Spaanderbank is maar een hele kleine site, maar die blijft daar dus ook niet.
Die heb ik niet opgezegd en zal deze dan nog gewoon betalen, maar voor Rainbow krijgt hij geen cent.

Ahmed
11/06/08, 10:25
Wow wat beginnen jullie al vroeg ! Maar het punt is. Hoe weet JIJ 100% zeker dat de brief is aangekomen. Aangezien in zijn AV staat dat je zulke dingen schriftelijk op moet zeggen, is het verplicht en een kleine moeite om dit te doen. Maar om voor jou zelf zeker te zijn dat zo een brief aankomt dien je die aangetekend te versturen.

Het komt vaker voor bij de TNT dan je denkt dat een brief niet of na een tijdje aankomt.

Maarja het verhaal is nu van een kant, Elwin is hier ook actief. Laten we ook eens naar zijn kant van het verhaal luisteren :)

palmira
11/06/08, 10:48
Nou daar ben ik ook benieuwd naar wat hij hier durft te zeggen en te schrijven...
Ik heb in ieder geval alle mails nog.

Plus ik ben nu bezig voor een nieuwe hosting voor de spaanderbank, want die gaat ook nu weg daar.

Dus bedankt voor de tip rgh, via ispgids.com heb ik een hosting gevonden die de Spaanderbank wilt overnemen.

Groetjes Palmira

Sibijlla
11/06/08, 10:59
Goh, hier wil ik ook wel even iets over zeggen.
In 2007 registreerde ik een domein bij dit bedrijf, en liet zorg dragen voor de hosting. Eind 2007 kreeg ik een mail dat Interion-is overgenomen zou worden door Knothwebmedia, en ging daarmee akkoord. Mijn domein werd verhuisd, en Konthwebmedia droeg zorg voor de hosting. Een super bedrijf.
Ondertussen bestaat het domein waar het om te doen was niet meer.

Nu krijg ik een factuur van Interion-is dat ik ff mag betalen voor de domeinregistratie, en vervolgens voor een jaar 'abbo' (zo noemt hij bij mij de hosting blijkbaar)...

Vreemdgenoeg was ik overgegaan naar Knothwebmedia, en heb ik hier de bewijzen ook van.
Interion-is beweert dat het abbo niet is opgezegd, en hij op grond daarvan de kosten voor een jaar mag eisen.
Helaas voor hem ga ik hier niet intrappen!

Dit stinkt aan alle kanten naar fraude.

Sibje

Trafego
11/06/08, 11:02
Wow wat beginnen jullie al vroeg ! Maar het punt is. Hoe weet JIJ 100% zeker dat de brief is aangekomen. Aangezien in zijn AV staat dat je zulke dingen schriftelijk op moet zeggen, is het verplicht en een kleine moeite om dit te doen. Maar om voor jou zelf zeker te zijn dat zo een brief aankomt dien je die aangetekend te versturen.

Het komt vaker voor bij de TNT dan je denkt dat een brief niet of na een tijdje aankomt.

Maarja het verhaal is nu van een kant, Elwin is hier ook actief. Laten we ook eens naar zijn kant van het verhaal luisteren :)

Het feit is dat als je via digitale weg een overeenkomst aangaat deze ook weer digitaal mag beeindigen. Ongeacht of er in die AV staat dat je schriftelijk moet opzeggen. E-Mail is ook schriftelijk en zoals TS aangeeft ook ontvangen door de hoster.

AV's die wijzigen en niet doorgegeven worden zijn niet van kracht op de lopende overeenkomsten :)

Spyder01
11/06/08, 11:43
Ik ga me er verder niet mee bemoeien, ik ken Elwin verder niet, alleen de verhalen van de laatste maanden zijn niet positief, dat weet ik wel.

Maar ik reageer even om het volgende:

"
Nu wordt er geclaimd dat ze contact gehad zouden hebben met TNT post en ik zou geen brief naar hen hebben geschreven om het op te zeggen….Ben ik nou maf?, een gewone brief? En die komt niet aan en ze bellen naar de TNT post?
"

Dat is natuurlijk grote onzin. De TNT kan niet zien of jij toevallig en brief hebt geschreven naar Elwin. Alleen aangetekende brieven zouden ze na kunnen kijken, maar dan zou Elwin het nummer van het formulier moeten hebben.

BsHosting
11/06/08, 11:56
Gezien de problemen die er al een hele tijd spelen ( lees het forum er hier maar op na ) achterstallige betalingen mensen die hun spullen niet geleverd hebben gekregen etc etc.

Ook zijn er partijen geweest die een deurwaarder op hem af zouden sturen volgens wht maar daar hoor je niks van of het wordt stil gehouden.

Kan je gewoon beter zorgen dat jij bij hem weggaat, als jij bewijs hebt opgezegd te hebben per email dan kan hij hoog en laag springen.
Een AV die veranderd moet altijd ter hand gesteld worden en als de klant daar niet mee akkoord gaat kan ie gewoonweg per direct opzeggen.

Telkens een AV veranderen waar klanten niet mee akkoord zijn gegaan is fraude plegen en er kunnen compleet geen rechten aan ontleend worden aan die AV op dat moment.
Voor jou blijven nog steeds de oude van kracht.

En buiten dat zo ga je niet met klanten om.

Met TNT lig ik al helemaal dubbel hij zit zo in de knoop volgens mij dat ie alles maar gaat verzinnen.

Sibijlla
11/06/08, 12:17
Van mij krijgt hij iig niets!
Interion-is was overgenomen door Knothwebmedia.
En ik ben daarmee akkoord gegaan.
Dus klaar, laat maar komen die facturen.

X-Hosted
11/06/08, 12:21
Gewoon laten komen, hij zal voor die paar euro heus geen rechtswerk er van maken ;) Verder weten we allemaal hoe meneer Erwin zijn zaakjes regelt, en das niet zo netjes, dit is daar weer een mooi voorbeeld van, klanten voorliegen 'TNT Gebelt' haha.. :)

Sibijlla
11/06/08, 12:24
Gewoon laten komen, hij zal voor die paar euro heus geen rechtswerk er van maken ;) Verder weten we allemaal hoe meneer Erwin zijn zaakjes regelt, en das niet zo netjes, dit is daar weer een mooi voorbeeld van, klanten voorliegen 'TNT Gebelt' haha.. :)

Zal de leeftijd wel zijn, misschien issie aan het sparen voor zijn speelgoedtrein

BsHosting
11/06/08, 13:13
@ X-hosted

Het is Elwin niet Erwin

En wat schetst de verbazing niet hier ff reageren op zijn ex klant die ovr de rooie is maar wel een aanbieding plaatsen weer.

Zo gaat het volgens mij elke keer wanneer voegt nu echt eens een keer iemand de daad bij het woord.

Dotdns
11/06/08, 13:16
@ X-hosted

Het is Elwin niet Erwin

En wat schetst de verbazing niet hier ff reageren op zijn ex klant die ovr de rooie is maar wel een aanbieding plaatsen weer.

Zo gaat het volgens mij elke keer wanneer voegt nu echt eens een keer iemand de daad bij het woord.

Ik vroeg mij NET hetzelfde ! ;)

t.bloo
11/06/08, 13:18
duh... aanbieding is van 16 February 2007, een andere boze klant schopt gewoon het topic omhoog

X-Hosted
11/06/08, 13:20
@ X-hosted

Het is Elwin niet Erwin.

Oeps, kan niet meer editen ;)

BsHosting
11/06/08, 13:21
Kan gebeuren maar niet dat er misverstanden ontstaan vandaar.

palmira
11/06/08, 13:33
Ja hallo zeg, we gaan hem toch niet promoten he ?
Ik wil van mijn domein af, daar ding het toch over?
Of zitten we nu allemaal met speelgoedtreintjes te spelen?

Sibijlla
11/06/08, 13:36
Er is maar 1 misverstand en dat is dat ELWIN zijn werk denkt goed te doen, maar ondertussen creatief aan het boekhouden is.

palmira
11/06/08, 13:39
Er is maar 1 misverstand en dat is dat ELWIN zijn werk denkt goed te doen, maar ondertussen creatief aan het boekhouden is.

Dat is dan ook zijn enige kwaliteit zijn boekhouding.
Lekker snel rijk worden over de rug van een ander :W:

BsHosting
11/06/08, 13:41
Als je wijs bent bel je ook de fraudeafdeling van de KVK even op die zijn zeer wild op dit soort dingen.

o.a. AV constant veranderen, niet aan afspraken houden en qua boekhouding geven ze dit wel door aan de Belastingdienst.

Sibijlla
11/06/08, 13:42
Dat is dan ook zijn enige kwaliteit zijn boekhouding.
Lekker snel rijk worden over de rug van een ander :W:

Ach als hij geldnood had, zou hij ook gewoon een collecte kunnen houden, wellicht had ik hem dan ondersteund, ben de beroerdste niet.
(headbang)


Als je wijs bent bel je ook de fraudeafdeling van de KVK even op die zijn zeer wild op dit soort dingen.

o.a. AV constant veranderen, niet aan afspraken houden en qua boekhouding geven ze dit wel door aan de Belastingdienst.

dankjewel goed plan!!
en vergeet de aangifte bij de politie niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

DeziWeb
11/06/08, 13:57
Interion-is beweert dat het abbo niet is opgezegd, en hij op grond daarvan de kosten voor een jaar mag eisen.
Helaas voor hem ga ik hier niet intrappen!

Dit stinkt aan alle kanten naar fraude.

Sibje


Een verhuizing is inderdaad geen opzegging. Je moet Na de verhuizing ook even opzeggen bij de oude host.
Dit heeft niets met fraude te maken.

Verder vind ik sommige reacties niet echt chique van de conculega` s.

BsHosting
11/06/08, 14:02
@ Deziweb,

Als TS het heeft opgezegd per mail en brief is het gewoon een opzegging.
Dus wel degelijk fraude.

Of reacties nu chique zijn of niet zoek maar eens op interion op wht en schrik niet van de problemen allemaal.

Of wil je elke dag zo'n topic zien hier.

palmira
11/06/08, 14:06
Als je wijs bent bel je ook de fraudeafdeling van de KVK even op die zijn zeer wild op dit soort dingen.

o.a. AV constant veranderen, niet aan afspraken houden en qua boekhouding geven ze dit wel door aan de Belastingdienst.

Goed punt had ik niet aan gedacht!
Plus aangifte extra!

Even wat rond gebeld;)
De Kamer van Koophandel gaat pas aktie ondernemen als er minimaal 10 klachten zijn binnengekomen.
Dus mensen die zijn opgelicht graag ook contact zoeken met de KvK,
zodat zulke bedrijven / hosters worden aangepakt. Gaat dus om pakketten die niet geleverd zijn, hostings verlengd, hostings die niet meer bestaan enz.
Klachten kunnen ook neer gelegd worden bij : fraudemeldpunt.nl

Ik ben er dus nu echt helemaal klaar mee met dit verhaal!

crazycoder
11/06/08, 14:29
Fijn feestjes jongens en meisjes?

Als een opzegging niet of niet correct is verwerkt is dat geen fraude.

AV mag je desnoods 100 keer per dag wijzigen, dat is niet verboden. Of het slim is is een geheel ander verhaal. De voorwaarden ten tijde van aangaan van de overeenkomst gelden. Als steeds de laatste gelden kan dit een grond zijn om de overeenkomst te beeindigen.

Kortom, er is geen fraude, er is geen grond voor aangifte bij de politie. Zolang er correcte facturen worden verzonden doet de belastingdienst er ook niets mee.

Wat dan wel? Als ts van mening is in zijn/haar recht te staan verder niet op verzoeken tot betaling ingaan. Op enig moment wordt er een incassotraject gestart en kan ts wachten totdat het door een rechter wordt behandeld.
Kan ts daar niet op wachten dan is dit een civielrechtelijke aangelegenheid. Richtprijzen heb ik eerder genoemd.

Sterkte.

Ahmed
11/06/08, 14:54
Het lijkt wel alsof Palmira en Sibijlla een persoonlijk kwaad jegens Interion hebben?

Je gelooft toch zelf niet dat een bedrijf voor zulke bedragen mensen gaat 'frauderen'. Wat Deziweb ook zegt. Ik had wat meer proffesionele reacties verwacht van sommigen (BsHosting..)

BsHosting
11/06/08, 15:06
@ Ahmed

Gebruik de search eens dan zie je terdege dat dit al veel vaker voorgekomen is daar.
Oa met niet leveren van spullen en wel betaald hebben etc etc.

http://www.webhostingtalk.nl/het-runnen-van-een-web-hosting-bedrijf/128105-adres-serveroot-interion-nl-elwin-schreuder.html

http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-forum/127167-interion.html

http://www.tbforum.nl/thread/92788.html

En zo zijn er nog een aantal.

Ik noem dat geen persoonlijk kwaad of onprofessioneel dit is mensen behoeden voor het zelfde.

thunder
11/06/08, 15:18
Staat ook duidelijk nergens dat het aan getekend verzonden moest worden! Nergens in de mail of iets...

dat is logisch denken, zeker voor opzeggingen ALTIJD aangetekend doen.

Tevens is het perfect mogelijk dat post niet aankomt (In belgië dan toch), bij een aangetekende zending ben je zeker dat hij het krijgt en kan je het ook nog eens bewijzen ook

In4mation
11/06/08, 15:40
Als het niet vermeld staat in het contract of in de AV van de hoster ben je niet verplicht om de opzegging via een aangetekend schrijven te doen. Maar weet dat je dan geen enkel bewijs in handen hebt. Dat je een brief hebt met daarop je handtekening hoeft daarom niet te zeggen dat je hem daadwerkelijk verzonden hebt.

Ik stel me verder ernstige vragen bij de bedoelingen van sommige mensen in dit topic. Zoals eerder al door iemand hier gezegd lijkt het alsof er een persoonlijke vete wordt uitgevochten en daar is WHT mijn inziens niet voor bestemd.

Verder lijkt het me een duidelijke zaak. Als je de mails hebt waarop een medewerker de opzegging heeft bevestigd dan is er toch niks aan de hand? Dan heeft Interion ook geen poot om op te staan, zaak gesloten toch? Laat he voor een rechter komen indien ze het zo ver willen laten komen en leg hem die mails voor. Veel kans dat je al op voorhand gewonnen hebt.

En wat betreft de site bij hun weg te krijgen, ... het gaat om een .nl dus gewoon verhuis indienen, site back-uppen en op een andere server zetten, nameservers veranderen indien nodig en klaar is kees.

Kunnen we nu terug naar degelijke topics kijken a.u.b?


dat is logisch denken, zeker voor opzeggingen ALTIJD aangetekend doen.

Tevens is het perfect mogelijk dat post niet aankomt (In belgië dan toch), bij een aangetekende zending ben je zeker dat hij het krijgt en kan je het ook nog eens bewijzen ook

Ahmed
11/06/08, 15:50
@BsHosting. Je hebt gelijk wat dat betreft. Maar dit probleem is niet hetzelfde als bovenstaande problemen die jij aanduidt.

Maar TS opende dit bericht voor advies. Die heeft TS nu gekregen + veel shitload aan useless extra informatie.

{xx}

Sibijlla
11/06/08, 16:20
Een verhuizing is inderdaad geen opzegging. Je moet Na de verhuizing ook even opzeggen bij de oude host.
Dit heeft niets met fraude te maken.

Verder vind ik sommige reacties niet echt chique van de conculega` s.

Ik denk dat je mijn berichten even goed moet lezen.
Ik ben op verzoek van Interion overgenomen door Knoth, het gehele pakket is overgedragen!!
Dus ik hoef dan niets op te zeggen!

Sibje{xx}


Het lijkt wel alsof Palmira en Sibijlla een persoonlijk kwaad jegens Interion hebben?

Je gelooft toch zelf niet dat een bedrijf voor zulke bedragen mensen gaat 'frauderen'. Wat Deziweb ook zegt. Ik had wat meer proffesionele reacties verwacht van sommigen (BsHosting..)

Je mag denken wat je wil, maar ik ben een individuutje.
Kijk eens naar mijn domein: auti-tolk.nl
Inderdaad, lege pagina, omdat deze niet bestaat, en ik krijg wel een factuur voor het jaar 2008/2009. En dan praten we dus over de registratie.

Sibje

t.bloo
11/06/08, 16:28
auti-tolk.nl is free inderdaad

martysmarty
11/06/08, 16:40
Voor hoelang is de vraag

palmira
11/06/08, 17:11
Het lijkt wel alsof Palmira en Sibijlla een persoonlijk kwaad jegens Interion hebben?

Je gelooft toch zelf niet dat een bedrijf voor zulke bedragen mensen gaat 'frauderen'. Wat Deziweb ook zegt. Ik had wat meer proffesionele reacties verwacht van sommigen (BsHosting..)


Ik ben alleen kwaat dat Elwin alles ontkent. Ik heb hem alle mails nogmaals verzonden zodat hij het terug kon lezen. Nu geeft hij ene Astrid de schuld die de administratie doet.
Opgezegd is op gezegd en hij hoeft niet nu ineens de hosting te verlengen terwijl dit al was opgezegd.
Dus hij wilt gewoon geld zien en ik weiger dat.
Ik ga toch niet betalen vooriets wat opgezegd is?
Hij moet gewoon die site uit de lucht halen, meer niet.

Ik ben nu gewoon kwaat omdat hij andere de schuld wilt geven die binnen zijn bedrijf werken, maar hij is hier toch de baas?
Hij maakt problemen en ik vind het niet ok hoe hij het nu behandeld.:mad:

Domenico
11/06/08, 17:25
Nu is het wel weer genoeg geweest.

1, 2, 3, {xx}