PDA

Bekijk Volledige Versie : Opstellen: Algemene voorwaarden.



gevik
03/06/08, 16:15
Hallo,

Ik heb op dit moment bezig met het opzetten van een kleine hosting partij, maar hoe zit het eigenlijk met algemene voorwaarden?

Afkijken bij collega bedrijven? (bad bad bad…)
Ergens correct laten opstellen? (maar waar….)
Zelf schrijven of bestaat en andere mogelijkheid.

Alvast dank voor uw reactie.

Sorcer
03/06/08, 16:17
Misschien een goede tip: ICTRecht.nl

Gwen
03/06/08, 16:18
Wij destijds laten doen door Aecius.nl. Beviel goed :), snelle afhandeling en goedkoop.

Vircon
03/06/08, 16:26
www.ictrecht.nl inderdaad - top gewoon.

eweps
03/06/08, 17:02
Even bij een advocaat/notaris langs? Betaal je helaas wel minimaal 140 euro per uur voor, maar dan heb je ook wat (een gewijzigde standaard algemene voorwaarden;))

Xolphin
03/06/08, 17:22
Je kunt de branchevoorwaarden van Fenit gebruiken. Als je zoekt op Algemene Voorwaarden Fenit heb je die zo gevonden. Algemene Voorwaarden laten opstellen door een advocaat is voor kleine ondernemingen een beetje overdreven.

SmilieBG
03/06/08, 17:27
KVK website heeft ook een voorbeeld die je naar je wens zou kunnen aanpassen, met een handleiding erbij ;)

Apoc
03/06/08, 17:32
KVK website heeft ook een voorbeeld die je naar je wens zou kunnen aanpassen, met een handleiding erbij ;)

Daar zou ik toch mee oppassen, je hebt toch aardig wat regeltjes die specifiek van toepassing zijn op de hosting branche. Als je dit zelf gaat doen (zonder juridische kennis), dan heb je toch al snel de kans dat je net die ene belangrijke regel vergeet en dan kom je daar pas achter tijdens een juridisch geschil (en dat kan je op die manier dus veel meer kosten).

YolkNet
03/06/08, 17:32
Je kunt de branchevoorwaarden van Fenit gebruiken.

Daar heb ik ze ook vandaan. Hier staat meer informatie:
http://ictoffice.nl/index.shtml?id=1661