PDA

Bekijk Volledige Versie : vps aanbieder flexservers.nl



StijnVoss
29/05/08, 22:06
Hallo,

ik wou graag weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met flexservers.nl

Zo ja:

Wat voor vps pakket heb je genomen?
Hoe was de klantenservice?
Hoe was de service zelf?
Liep je pakket goed de hele tijd dat je bij flexservers.nl was?

Ik zou graag deze dingen willen weten omdat ik zelf denk naar flexservers.nl over te stappen.

Alvast bedankt,
Stijn Voss.

SF-Jeroen
29/05/08, 22:12
Ik denk nogsteeds dat je beter op hostingvisie of webhosters.nl kan kijken voor ervaringen, hier zitten vooral hosters. Daarnaast krijg je vanzelf wat verhalen als je de zoekfunctie gebruikt

Apoc
29/05/08, 22:29
Welke hoster gebruik je nu, en wat verwacht je van je nieuwe hoster?

StijnVoss
29/05/08, 22:33
Ik heb alles gelezen op hostingvisie.nl

ik heb gezien dat ze zeer negatief staan dus mijn vraag is hiermee beantwoord.

Iedereen bedankt voor je reactie!

Ramon Fincken
29/05/08, 23:11
maar omdat het donderdag is :

Wat voor vps pakket heb je genomen?
linux VPS, kleinste pakket 2 jaar

Hoe was de klantenservice?
matig tot goed ( diedx hier aanwezig op wht is de beste support medewerker ooit )

Hoe was de service zelf?
paar keer down, niet lang, de VPS was stabiel; wat bugjes bij de updatemodule van de software ...

Liep je pakket goed de hele tijd dat je bij flexservers.nl was?
zie boven

ben na die 2 jaar volledig naar managed resellers gegaan.

Aragon
01/06/08, 16:16
ja kan bij de hosting ook een proef server nemen.

Ramon Fincken
01/06/08, 19:41
ja kan bij de hosting ook een proef server nemen.

klopt en die was bij mij niet representatief voor hetgeen ze aanboden.

Aragon
03/06/08, 16:42
wat waren de nadelen? van de proefserver dan?

Ramon Fincken
03/06/08, 16:54
wat waren de nadelen? van de proefserver dan?

je diende de VPS zelf op te zetten/first time start/setup
handleiding was niet duidelijk en de tijd was 3 uur geloof ik dat je mocht spelen, de helft zitten wachten op instructies helpdesk / prutsen ...

Aragon
03/06/08, 17:36
zelf installeren? dat heb ik niet.
Als dat het is zou ik beter niet doen.

X-Hosted
04/06/08, 12:02
Flexservers.. nooit aan beginnen, ik ben er een tijdje geleden klant geweest.. vreselijk bedrijf, echt waar. Mail support is rete traag en 0900 nummer is niet de meest goedkope manier van support bellen.

Gebeurt er in het weekend iets met je server waarbij je support nodig hebt, dan kan je gerust tot maandag wachten.. mijn server ging een keer om onverklaarbare reden down in het weekend, er was iemand bereikbaar en ik moest nog na een hele maandag gewacht te hebben achter mijn reboot ticket aanbellen.

De oplevering duurde ook vreselijk lang, en na de opzegging heb ik zelfs nog een paar aanmaningen ontvangen want ze bleven doorfactureren, ondanks mijn opzegging. En ohja, ik wacht al 2 jaar op antwoord op een ticket waarin ik ze een aantal kritische vragen stelde ;)

merlin_nl
14/09/08, 03:33
Ikzelf ben inmiddels bezig met alles wegverhuizen van FlexServers.
Ik moet wel toegeven dat hun support een stuk is verbeterd, echter is het mij zeer regelmatig overkomen dat mijn VPS down was (vooral in het weekend).
Je kan dan niets anders doen dan wachten tot ie weer up is of op maandag gaan bellen.

Aangezien ik ook mijn mail laat lopen via de VPS is dit voor mij uit den boze.

GoldWing
27/09/08, 20:00
Ook mijn ervaring met Flexservers neerpoten: een echte BROL firma.
Wegens een administratieve fout bij hun is mijn server 2 dagen (!) plat geweest.
Ongelofelijk hoe die mensen daar kunnen lachen met hun klanten. Regelmatig ligt hun hele netwerk eruit voor een paar uur, zonder enig excuus. Voorts had ik daar ook een 'flexmanaged' server die gehacked was, het was wel mijn fout, maar root access kreeg ik niet.

Ahja, dat 0900 nummer werkt niet vanuit Belgiƫ, voor support moet je dus maar naar de sales bellen.

Ben nu ook bezig alles daar weg te halen.