PDA

Bekijk Volledige Versie : primawebhosting.biz ervaring?



Smash
28/05/08, 22:10
hey,
heeft iemand ervaring met de resseller paketten van
primawebhosting.biz?

zo ja wat vindt je er van?


( P.S. ik weet niet 100% of het in het juiste forum staat)

SF-Jeroen
28/05/08, 22:17
Als je even de zoekfunctie gebruikt, volgens mij had er laatst iemand een probleem mee

En let erop dat je 18 moet zijn om een contract aan te gaan, ik zag dat je pas 15 was, dus je moet toestemming van je ouders hebben om een resellerpakket te bestellen.

Smash
28/05/08, 22:21
Als je even de zoekfunctie gebruikt, volgens mij had er laatst iemand een probleem mee

En let erop dat je 18 moet zijn om een contract aan te gaan, ik zag dat je pas 15 was, dus je moet toestemming van je ouders hebben om een resellerpakket te bestellen.

die 15 is ondertussen gepaseert hoor.
bedankt voor de tip

mauer
28/05/08, 23:06
Een vroegere klant van ons is inderdaad naar Prima gegaan, waarna hij na nog geen maand weer terugkwam omdat ze veel storingen hadden. Dat is natuurlijk maar één mening van één persoon. Ik denk dat je beter even op het forum kan zoeken en misschien een topic plaatst in het aanvraag gedeelte :)

Ramon Fincken
28/05/08, 23:37
hebben ze geen ispgids of webhosters.nl ervarigenpagina ?

Spyder01
28/05/08, 23:40
Het topic welke Gualcherius bedoeld:

http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-forum/136843-teveel-storingen-contract-ontbinden.html

Dat is heel erg recent. Vond het erg kinderlijk van Primawebhosting qua zijn reacties in het topic betreft. Dat is iets wat je als buitenstaander ziet en zeker geen punten scoort.

Stel dat ik zoekende was, dan had ik hun meteen geschrapt. (dan bekijk ik het even vanuit het oogpunt van een WHT bezoeker, die puur naar ervaringen komt kijken).

Maar goed, mijn tip is dan ook: Google er even op los en kijk eventueel wat je er zelf van vindt. Of je zulke reacties een probleem vindt enz. Jij moet immers zelf de keus maken ja of nee.