PDA

Bekijk Volledige Versie : 24/7 storingsdienst zou toch actief moeten zijn? (Inmeso Hosting)



sergio Cayenne
28/05/08, 18:28
Beste mensen,

Onlangs in zee gegaan met Inmeso Hosting www.inmeso.nl en nu al voor de 3e keer een issue in nog geen 7 dagen tijd.

Momenteel werkt mijn domein www.demakelaarinzwolle.nl niet/amper/niet naar behoren. Volgens onze systeembeheerder een issue aan de kant van de hoster. Ok, gelukkig heeft Inmeso Hosting 24/7 "Storings dienst". Op de site is de telefoonnummer te vinden: Storingsdienst : 070-7113095 (24/7)

Normaal gesproken zou dat moeten werken, toch? In dit geval kreeg ik voor de honderdduizendste keer te horen dat de verbinding automatisch verbroken wordt na een kleine 30 sec. aan de telefoon..

Randy
28/05/08, 18:30
Je verwacht voor een tientje per jaar 24/7 telefonische support? "24/7 support" bestaat niet voor dat geld. Dat hier nog steeds mensen intuinen.

sergio Cayenne
28/05/08, 18:32
Je verwacht voor een tientje per jaar 24/7 telefonische support?

Antwoord op jouw vraag; ja! Ik verwacht en behoor het recht te krijgen waar ik voor betaald heb. Zij claimen een storingsdienst te hebben van 24/7, dan moet ik daar vanuit gaan, toch?

PS. je bedoelt een tientje per maand

Phu
28/05/08, 18:32
lijkt erop dat hun server wel bereikbaar is maar waarschijnlijk de webserver plat is

ze zijn vast wel per mail bereikbaar ?


Je verwacht voor een tientje per jaar 24/7 telefonische support? "24/7 support" bestaat niet voor dat geld. Dat hier nog steeds mensen intuinen.

bestaat wel hoor :)
maar directe support moet je natuurlijk extra voor betalen

DutchTSE
28/05/08, 18:33
Je verwacht voor een tientje per jaar 24/7 telefonische support? "24/7 support" bestaat niet voor dat geld. Dat hier nog steeds mensen intuinen.
*pakt kam van Randy af*
Niet zo over één kam scheren, zeker niet als je geen ervaring met ze hebt :) Wie weet hebben ze wel 10 internationale klanten die een miljoen per jaar betalen, en moeten ze daarom 24/7 support bieden, dan kan die klant van "maar een tientje per jaar" er ook wel bij :)

Het is dus een voorbeeld. Verder kunnen wij je hier niet helpen en zul je echt bij hun aan moeten kloppen waarom ze niet bereikbaar zijn. Al een email gestuurd?

NST
28/05/08, 18:33
Je verwacht voor een tientje per jaar 24/7 telefonische support? "24/7 support" bestaat niet voor dat geld. Dat hier nog steeds mensen intuinen.

Lijkt me dat dat prima kan. Als je het niet met eigen personeel kan, huur je toch gewoon een 24/7 callcenter in welke dan de juiste mensen gaan bellen? Zo doen wij het gewoon.

Phu
28/05/08, 18:35
btw snap niet waarom het direct afkraken van leverancier moet zijn

van de week soort gelijk gezeik gehad
mailen is zeker geen optie ?

dat eerst de leverancier doodgemaakt moet worden via een forum
en dat daarna pas een mail kan worden verzonden?



Lijkt me dat dat prima kan. Als je het niet met eigen personeel kan, huur je toch gewoon een 24/7 callcenter in welke dan de juiste mensen gaan bellen? Zo doen wij het gewoon.

ja maar jij bent anders :)
topic gaat niet over jou

gaat over 24x7 bereikbaarheid van inmeso

sergio Cayenne
28/05/08, 18:41
btw snap niet waarom het direct afkraken van leverancier moet zijn

van de week soort gelijk gezeik gehad
mailen is zeker geen optie ?

dat eerst de leverancier doodgemaakt moet worden via een forum
en dat daarna pas een mail kan worden verzonden?




ja maar jij bent anders :)
topic gaat niet over jou

gaat over 24x7 bereikbaarheid van inmeso

Waar heb jij het over? Hier zijn forums toch voor om dit soort "issues" te bespreken. Sorry hoor maar als je iets goeds wil neerzetten en dingen als 24/7 storingdienst gaat claimen moet je er ook staan wanneer puntje bij paaltje komt. (lijkt mij overigens niet meer dan normaal en terecht)

En ja, er is gemaild, ge-pm'd, gebeld en ook nog eens gefaxt. Heb ik jou nu gerust gesteld? Fijn, graag gedaan.

Phu
28/05/08, 18:59
Waar heb jij het over? Hier zijn forums toch voor om dit soort "issues" te bespreken. Sorry hoor maar als je iets goeds wil neerzetten en dingen als 24/7 storingdienst gaat claimen moet je er ook staan wanneer puntje bij paaltje komt. (lijkt mij overigens niet meer dan normaal en terecht)

En ja, er is gemaild, ge-pm'd, gebeld en ook nog eens gefaxt. Heb ik jou nu gerust gesteld? Fijn, graag gedaan.

neuh dat niet hoor maakt mij niet veel uit
maar vaak genoeg zie je dat mensen weinig moeite doen hun leverancier te
benaderen op de normale manier (mail fax etc , zie dat je dat had gegedaan )

maar op de simpele manier via een forum contact te zoeken met hun leverancier
ik heb verder niets te maken met inmeso hoor :)

was alleen wat ik me afvroeg

sergio Cayenne
28/05/08, 19:07
neuh dat niet hoor maakt mij niet veel uit
maar vaak genoeg zie je dat mensen weinig moeite doen hun leverancier te
benaderen op de normale manier (mail fax etc , zie dat je dat had gegedaan )

maar op de simpele manier via een forum contact te zoeken met hun leverancier
ik heb verder niets te maken met inmeso hoor :)

was alleen wat ik me afvroeg

Ok, prima. Tuurlijk gebruik ik alle mogelijke opties die er zijn om een bedrijf te contacten en juist wanneer het nadrukkelijk vermeld wordt op de homepage van hen dat zij claimen een storingdienst te hebben van 24/7, ga je er vanuit dat dit op de waarheid berust is.

Wellicht zullen er wederom problemen zijn met de omleiding e.d. van de telecommunicatie (wat vorige week overigens het geval was) en dat zal dan de reden zijn waarom ze niet bereikbaar zijn. Maargoed, wel een klant die eronder lijdt wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Inmeso
29/05/08, 01:15
Door een concullega werden wij gewezen op dit topic.

Ons telecom platform was inderdaad voor onderhoud, voor een periode van 30 minuten niet bereikbaar. In deze periode was als alternatief Live Support online, en was onze helpdesk per e-mail volledig bereikbaar.

Verder was onze website volledig bereikbaar en is er op de door de klant ingestuurde
e-mail/ticket vrijwel direct actie ondernomen, en opgelost.

Verder hadden wij dit onderhoud op de telefooncentrale inderdaad beter kunnen aankondigen op onze website, echter had de klant ook best eerst livesupport kunnen aanspreken, die op "online" stond, naast de tekst over onze storingsdienst die zo mooi gekopieerd is in dit topic..

//edit : Kleine correctie, er was wel een PM gestuurd, echter neemt dit niet weg dat een PM op WHT geen onderdeel is van onze helpdesk.

plucky
29/05/08, 08:12
Persoonlijk vind ik dat TS best even een verklaring van Inmeso had kunnen afwachten voordat men de boel gelijk op fora plaatst. Mijn ervaring is dat ze razendsnel reageren op vragen/tickets.

Overigens ben ik nu stiekem wel benieuwd wat nu de oorzaak van de webserver storing was... :)

umf
29/05/08, 11:11
niet om je te bashen maar wat je verteld is dit is niet helemaal waar.
- de website van uw klant werkte niet gisteren

de volgende beweringen komen voor

Door een concullega werden wij gewezen op dit topic.

Ons telecom platform was inderdaad voor onderhoud, voor een periode van 30 minuten niet bereikbaar. In deze periode was als alternatief Live Support online, en was onze helpdesk per e-mail volledig bereikbaar.

kan gebeuren maar waarom via een conculega als u
"e-mail/ticket vrijwel direct actie ondernomen, en opgelost."




Verder was onze website volledig bereikbaar en is er op de door de klant ingestuurde
e-mail/ticket vrijwel direct actie ondernomen, en opgelost.

Welke actie is er dan ondernomen ?
want lijkt mij meer dan logisch
dat de TS geen topic aangemaakt had dan



Verder hadden wij dit onderhoud op de telefooncentrale inderdaad beter kunnen aankondigen op onze website, echter had de klant ook best eerst livesupport kunnen aanspreken, die op "online" stond, naast de tekst over onze storingsdienst die zo mooi gekopieerd is in dit topic..




//edit : Kleine correctie, er was wel een PM gestuurd, echter neemt dit niet weg dat een PM op WHT geen onderdeel is van onze helpdesk.

Dat wht geen helpdesk is geef ik u geen ongelijk in
waarom moest u dan via een conculega op de hoogte worden gebracht van dit topic ?

BsHosting
29/05/08, 11:14
De site draait in ieder geval nog niet zo te zien.

plucky
29/05/08, 11:20
kan gebeuren maar waarom via een conculega als u
"e-mail/ticket vrijwel direct actie ondernomen, en opgelost."


Waarschijnlijk bedoeld Inmeso dat hij via een concullega op dit "klachten"-draadje is gewezen, niet op de storing. Die was immers reeds n.a.v. een ticket opgelost/opgemerkt.

Inmeso
29/05/08, 11:55
@Plucky : Het gaat hier om een VPS-je die te licht is voor wat hij op dit moment te verwerken krijgt.
Gebruiker is hierop gewezen door onze helpdesk.

@umf : De ondernomen actie is dat er via ssh named herstart is op de server, en dat de gebruiker erop gewezen is dat de de VPS die hij heeft niet geschikt is voor waar hij deze voor gebruikt.

Verder zijn we op dit topic gewezen door een concullega, en niet op het probleem, dat allang verholpen was toen wij op dit topic gewezen werden. Overigens is de tijd dat wij een email hebben ontvangen van de gebruiker practisch gelijk aan de tijd dat dit topic geopend is.

En nogmaals, ik ben met de gebruiker eens dat het niet zo hoort te zijn dat de storingslijn niet bereikbaar is, echter waren er genoeg alternatieven (zoals de live support die extra aanwezig was ten tijde van het onderhoud).

umf
29/05/08, 12:55
nou alles nu opgelost is

{xx}

dan maar ?
anders gaan er kinderen weer moddergooien

Apoc
29/05/08, 12:56
Ach ja.