PDA

Bekijk Volledige Versie : Teveel storingen, contract ontbinden ?



wv14
25/05/08, 19:23
Goeieavond allemaal!

Ik ben een tijdje geleden overgestapt naar primareseller.biz zodat ik hosting kan doorverkopen aan mijn klanten.
Nu zijn er vanaf het begin al storingen, ook was er in het begin al een probleem met ips toewijzen waardoor ik niet gelijk aan de slag kon.
Ik vind dat ik in mijn recht sta om het contract eenzijdig te ontbinden omdat er volgens mij teveel storingen zijn. Wanneer ik dit meld aan de hoster krijg ik een mail terug met de volgende regels:

"Opzeggen kan na een jaar ,veel storingen is pure onzin"

Het lijkt mij dat een webhoster zelf wel bijhoud of er storingen zijn op de servers en wanneer niet. Ze komen naar mij toe heel onproffesioneel over, qua dienstne en communicatie.
De server waar mijn pakket op zit is vaak niet bereikbaar of er is iets mis mee.
Wat kan ik nu doen? Kan ik het contract ontbinden vanuit mijn kant omdat ze dingen beloven maar niet nakomen?

Dit moet geen blame topic worden, maar ik wil weten wat ik kan doen. Omdat het nu gewoon niet te doen is.

Luana IS
25/05/08, 19:27
Dan is de vraag weer (zoals altijd), wat staat er in de AV?

wv14
25/05/08, 19:32
http://www.primareseller.biz/voorwaarden.php Slecht geconfigureerde servers vind ik geen overmacht...

Hoe denken jullie erover?

Randy
25/05/08, 19:36
.biz domein... Nee, laat ik daar maat niets over zeggen. Evenzo geldt voor goedkoop is duurkoop.

Op deze site (http://www.webhostingtalk.nl/maandelijkseuptime.php?redir=%2Fpublicreport%2F745 %2F5160%2F1%2F33423) staat de externe monitor. Vergelijk de 99,5% met de voorwaarden. Hoewel ik dit behoorlijk laag vind, is het voor de budgetprijs nog net acceptabel. Pay peanuts, get monkeys.

Edit: er wordt niets in de voorwaarden genoemd over garanties. In dit geval, kun je het vergelijken met andere aanbieders binnen het huidige netwerk, om te zien of er inderdaad broddelwerk geleverd wordt.

Sorcer
25/05/08, 20:54
Dat mensen er nog steeds in blijven trappen. Zoek een fatsoenlijke hoster, dan haal je ook al deze problemen niet op je dak. En wat Randy hierboven omschrijft ben ik het volledig mee eens.

Je zult weinig kunnen doen momenteel, alhoewel, alvast voor een nieuw onderkomen zoeken?

crazycoder
26/05/08, 00:07
Nu zijn er vanaf het begin al storingen, ook was er in het begin al een probleem met ips toewijzen waardoor ik niet gelijk aan de slag kon.
Ik vind dat ik in mijn recht sta om het contract eenzijdig te ontbinden omdat er volgens mij teveel storingen zijn. Wanneer ik dit meld aan de hoster krijg ik een mail terug met de volgende regels:

"Opzeggen kan na een jaar ,veel storingen is pure onzin"

Het lijkt mij dat een webhoster zelf wel bijhoud of er storingen zijn op de servers en wanneer niet. Ze komen naar mij toe heel onproffesioneel over, qua dienstne en communicatie.
De server waar mijn pakket op zit is vaak niet bereikbaar of er is iets mis mee.
Wat kan ik nu doen? Kan ik het contract ontbinden vanuit mijn kant omdat ze dingen beloven maar niet nakomen?

Geef dan aan wanneer er volgens jou storingen waren. Geef dan, als je nu echt op wilt zeggen, dat je de storingen onacceptabel vind en gun ze een redelijke termijn op het op te lossen als ze tenminste de partij zijn die verantwoordelijk is voor de storingen.

primawebhosting
26/05/08, 10:45
Ook even een reactie van primwebhosting.biz
de reactie van wv14 zijn wat overtrokken vind ik we hebben inderdaad een paar storingen gehad,
Maar die waren al snel opgelost.
We hebben zijn contract beeindigd.
ik zou zeggen: bezoek disney.com!

BsHosting
26/05/08, 10:55
Als een klant klaagt is dat overtrokken, misschien handiger om dat gewoon met je klant van te voren te communiceren zodat hij het hier niet gaat plaatsen.

Met zo'n reactie
"Opzeggen kan na een jaar ,veel storingen is pure onzin"
Was je bij mij ook aan het verkeerde adres.

Waarschijnlijk zit je nog op school en maak je dit soort opmerkingen, maar als je een bedrijf wilt runnen zou ik me toch anders opstellen.

Randy
26/05/08, 10:56
En allemaal blij... Nu nog een nieuwe provider zoeken...

{xx}

DennisWijnberg
26/05/08, 11:34
Ook even een reactie van primwebhosting.biz
de reactie van wv14 zijn wat overtrokken vind ik we hebben inderdaad een paar storingen gehad,
Maar die waren al snel opgelost.
We hebben zijn contract beeindigd.
ik zou zeggen: bezoek disney.com!

Ik weet niet wat je met deze reactie in gedachten had te bereiken maar de laatste regel komt op mij niet heel professioneel over.

Ik vind dat je zo niet om met klanten om gaat, zelfs niet als ze iets doen wat in jouw beleving niet netjes of overtrokken gedrag is.

{xx}

BsHosting
26/05/08, 11:39
@ Dennis

Laatste regel is een aanpassing van Ron.

Maar buiten dat de rest daarboven komt bij mij ook meer over als iemand die nog op school zit en denkt wel ff een bedrijfje te runnen.

dbwpmaker
26/05/08, 11:42
Storingen kunnen nu eenmaal gebeuren

echter hoe je je problemen oplost is heel belangrijk
deze manier vind ik niet professioneel
blijf altijd rustig beleefd en probeer er uit te komen.
hou je je klanten ook nog eens bij je.

primawebhosting
26/05/08, 11:43
De klant is natuurlijk altijd koning.
En kritiek leer je alleen maar van, Maar gelijk melden dat er altijd storingen zijn vind ik wel overtrokken.

Want alleen ontevreden klanten kom je tegen op forums e.d
tevreden klanten hoor je niet.

en nee ik zit niet meer op school.

Gwen
26/05/08, 12:01
.biz domein... Nee, laat ik daar maat niets over zeggen. Evenzo geldt voor goedkoop is duurkoop.


Sjongejonge. Tegenwoordig zegt de domeinextensie dus hoe betrouwbaar je bedrijf is? Waar ben je toch mee bezig zeg.

BsHosting
26/05/08, 12:56
De klant is altijd koning nou sorry als ik het antwoord zie wat TS post bekruipt me toch een ander gevoel.

Of het nu overtrokken is of niet je had je klant netjes te woord moeten staan ipv zo'n puber antwoordje te geven dat is water gooien op een hete plaat.

Dan was het ook niet op dit forum gekomen maar ik heb het vermoeden dat juist dat antwoord de TS heeft besluiten om het openbaar te maken.

En van fouten leer je inderdaad maar je zegt zoiets tegen de TS en met dat gedrag ga je ook op dit forum qua antwoorden nog verder.

Als ik in jouw schoenen stond zou ik de klant even bellen om tot een oplossing te komen, op een forum het uitvechten met je klant ben je toch echt verkeerd bezig denk ik zo.


De klant is natuurlijk altijd koning.
En kritiek leer je alleen maar van, Maar gelijk melden dat er altijd storingen zijn vind ik wel overtrokken.

Want alleen ontevreden klanten kom je tegen op forums e.d
tevreden klanten hoor je niet.

en nee ik zit niet meer op school.

primawebhosting
26/05/08, 13:09
Beste Bshosting

Ik ben niets aan het uitvechten , de klant zijn contract is beeindigd en hij zoekt een andere hoster.probleem opgelost.
Mischien komt hij wel bij jou !
want je doet zo je best om de boel aan te dikken en te beledigen.
erg professioneel !!!

BsHosting
26/05/08, 13:14
Ik dik niks aan ik refereer alleen mij aan je eigen uitspraken meer niet.

dbwpmaker
26/05/08, 14:34
BsHosting heeft gelijk
nu het antwoord van jou ook, ik vind dat daar aggressie uitstraald
als je alles goed zou willen oplossen zou ik wat terughoudend te werk gaan.
klant is koning ook al is het een .....................

Apoc
26/05/08, 14:40
We hebben zijn contract beeindigd.

Probleem opgelost.