PDA

Bekijk Volledige Versie : Klacht E-dentify



spiekers
20/05/08, 14:35
Ik heb 6 mei een opzegging aangetekend op gestuurd naar E-dentify. Ik had 9mei de support een mailtje gestuurd of de opzegging binnen is gekomen. Toen heb ik een reactie gekregen dat ze het uit gaan zoeken of die binnnen is gekomen. Maar 14 mei had ik naar de support van E-dentify nog een keer een mail gestuurd. En toen kreeg ik een reactie van de support. En hij had gezegd dat hij het lied uitzoeken door een andere collega. Maar het is nu 20 mei en nog steeds heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. Want ik heb de Autorisatie code nodig. Van wegen dat ik een .net domein naam heb laten verhuizen naar Deziweb. Weet iemand misschien wat van actie ik kan ondernemen of Juridisch. Want het lijkt mij dat het niet zo lang hoort te duren. Want dit kost gewoon heel veel tijd om iets voor elkaar te krijgen. En bij mijn nieuwe hosting (Deziweb) is alles zo geregeld en hun kunnen nu niet verder van wegen dat ik nog niet de autorisatie code heb. En ik heb het domein al 5 mei betaald. En ik kan nu ook niet verder met mijn website.

Groet,

Stephan Spieker

Dennis
20/05/08, 14:37
Wat zeiden ze toen je erover belde dat het zo lang duurde?

spiekers
20/05/08, 14:38
Wat zeiden ze toen je erover belde dat het zo lang duurde?

Ik heb er heen gebeld. En toen kreeg ik een vrouw aan de lijn en zij vroeg om het ticket nummer en zij had gezecht dat ze een mail ging sturen de persoon die erover gaat. En verder kon ze niks doen. Ik had nog gevraagd of ze mij niet door kon verbinden. Maar dat kon niet.

Swiftway-UK
20/05/08, 14:39
Mail ze, leg uit dat je dringend wil verhuizen en of ze dit direct willen uitzoeken voor je.

spiekers
20/05/08, 14:42
Mail ze, leg uit dat je dringend wil verhuizen en of ze dit direct willen uitzoeken voor je.

Dit heb gestuurd:
Hoi,

Van welke collega ben je dan afhankelijk.

want ik heb er haast bij.

vriendelijke groet,

Stephan Spieker

Antwoord:

Geachte relatie,

Ik zal mijn collega verzoeken om dit snel na te kijken.

-------------------------------------------------------
Heb ik niet veel aan.

crazycoder
20/05/08, 14:50
Dit heb gestuurd:
Hoi,

Van welke collega ben je dan afhankelijk.

want ik heb er haast bij.

vriendelijke groet,

Stephan Spieker

Antwoord:

Geachte relatie,

Ik zal mijn collega verzoeken om dit snel na te kijken.

-------------------------------------------------------
Heb ik niet veel aan.
Moeilijk he, op een normale manier met leveranciers communiceren. Als je in je mailtjes een prettiger en normale toon zet dan wordt je meestal sneller en efficienter geholpen.

spiekers
20/05/08, 14:52
Ik vind dat ze verplicht zijn om die autorisatie code te geven.

Weet iemand een oplossing.

Dennis
20/05/08, 14:53
Ik denk dat je beter Deziweb zelf even kunt vragen, of zij dit contact met e-dentify voor je kunnen doen.

Indien providers niet meewerken, nemen wij het altijd van de klant over, om de verhuizing wat sneller te laten verlopen.

spiekers
20/05/08, 14:54
Maar deziweb die kan nu niet verder van wege dat ze de autorisatie code nodig hebben.

DutchTSE
20/05/08, 15:00
Als ik jou was was ik 2 weken geleden al een rechtszaak begonnen en ze helemaal dood gesued!

Kom op zeg :) Denk je dat wij wat voor je kunnen doen als je hier komt klagen?

xabin
20/05/08, 15:04
Je mail mag ook wel netter zijn zeg.

Geachte heer/mevrouw,

Op 6 mei heb ik per aangetekende brief mijn domein opgezegd om te verhuizen naar een ander provider. Helaas heb ik tot op heden geen reactie vernomen, is het mogelijk dat er spoed achter gezet wordt?

Graag ontvang ik mijn autorisatie code voor de verhuizing van mijn domein.

Wachtende op uw reactie,
je naam

Zo moeilijk is dat toch niet?

Dennis
20/05/08, 15:04
Mail Deziweb. Kijk ze lief aan. Vraag of ze voor jou de autorisatiecode kunnen aanvragen bij E-dentify.

Steeds boos e-mailen heeft ook weinig zin. Ze zullen nu misschien wel expres moeilijk gaan doen, omdat ze je niet mogen en graag nog even pesten. Ik weet niet hoe het er aan toe gaat.

Maar we zijn op zoek naar een oplossing. Laat Deziweb even bellen en duidelijk verwijzen naar het feit dat zijn klant al meerdere e-mails heeft gestuurd en gebeld heeft en dat hij een oplossing verwacht binnen 24 uur.

Lijkt me heel redelijk. Juridisch denken is natuurlijk overdreven. Je krijgt je domein wel terug, het staat immers op je naam. Je moet het alleen even goed aanpakken.

Swiftway-UK
20/05/08, 15:06
Ik heb een aantal medewerkers van e-dentify op MSN. Zij wisten mij te vertellen dat de authorisatie code vandaag al gezonden was naar je contact email adres.

Ook vertelden ze me dat ze altijd eerst een opzegging nodig hebben, omdat het regelmatig voorkomt dat een klant een domeinnaam verhuisd, niet opzegd in de veronderstelling dat verhuizen gelijk is aan opzeggen en dat daardoor later allerlei problemen en misverstanden ontstaan.

Wat is exact het probleem nog?

Erik H.
20/05/08, 15:10
Heeft TS in zijn eerste bericht van opzegging wel direct aangegeven dat het om een verhuizing ging ?

Stewie
20/05/08, 15:12
Ik heb een aantal medewerkers van e-dentify op MSN. Zij wisten mij te vertellen dat de authorisatie code vandaag al gezonden was naar je contact email adres.

Ook vertelden ze me dat ze altijd eerst een opzegging nodig hebben, omdat [...]
Is het niet vreemd dat e-dentify informatie over klanten en hun verhalen zomaar verspreid aan derden?

crazycoder
20/05/08, 15:13
Ik vind dat ze verplicht zijn om die autorisatie code te geven.

Weet iemand een oplossing.
Dat zijn ze. Maar dat wil niet zeggen dat je op een dergelijke manier moet communiceren.

Ik zie dat je de code al zou hebben, in alle andere gevallen kan je een fax transfer starten. In het ergste geval kan je de code via een kort geding verkrijgen. Moet je een paar duizend euro op tafel leggen..

Swiftway-UK
20/05/08, 15:26
Is het niet vreemd dat e-dentify informatie over klanten en hun verhalen zomaar verspreid aan derden?

Het verhaal over opzegging is gewoon hun policy, geheel niet klant specifiek.
Ik verzocht de e-dentify medewerker gewoon of ze Stefan Spieker (TS) even snel konden helpen, daarop gaf hij aan dat de klant al geholpen was.

Vind je dat vallen onder vrijgeven van informatie over klanten dan? ik niet. :)

"Stewie, een van je klanten heeft een topic gestart op WHT over zijn authorisatie code, kun je hem even helpen"

"klant is al geholpen, authorisatie code is naar hem gemailed"

spiekers
20/05/08, 15:49
Ik heb de code ontvangen. Maar toen ik deze topic had gestart had ik nog niks. Bedankt voor de reacties.

Glenn
20/05/08, 17:29
http://static.politiek-digitaal.nl/uploads/images/359/irak_minister_informatie.jpg

"I don't have any relations with..."

eMiz0r
21/05/08, 09:10
Ik heb een aantal medewerkers van e-dentify op MSN. Zij wisten mij te vertellen dat de authorisatie code vandaag al gezonden was naar je contact email adres.

Ook vertelden ze me dat ze altijd eerst een opzegging nodig hebben, omdat het regelmatig voorkomt dat een klant een domeinnaam verhuisd, niet opzegd in de veronderstelling dat verhuizen gelijk is aan opzeggen en dat daardoor later allerlei problemen en misverstanden ontstaan.

Wat is exact het probleem nog?

Sorry hoor, maar de opzegging is 6 mei aangetekend verstuurd. 7 mei dus ontvangen en pas 20 mei (13!!! dagen later) de code opsturen en zeggen dat er niks aan de hand is? E-dentify is toch geen KPN met 3 miljoen klanten of wel?

spiekers
21/05/08, 09:24
Zo als bij Deziweb kan je heel makkelijk opzeggen gewoon in je account van deziweb op een knopje opzeggen klikken en het is opgezecht.

Bij hun hoef je geen eens een opzegging brief sturen.

Ber|Art
21/05/08, 09:55
WHT is geen klachten forum voor E-Dentify...