PDA

Bekijk Volledige Versie : Crm



NST
10/05/08, 20:17
Hi

Wij zijn momenteel aan het kijken naar een nieuw CRM systeem. Wat gebruiken de WHT'ers, en belangrijker: wat vinden jullie de voor- en nadelen van het pakket? Wij hebben momenteel Salesforce en PerfectView in test draaien, maar wil er eigenlijk nog even een pakket naast zetten want beide doet niet 100% wat ik wil.

Voxio
10/05/08, 20:31
Ik kan je SuperOffice (http://www.superoffice.nl) aanraden.

NST
10/05/08, 21:11
Ik kan je SuperOffice (http://www.superoffice.nl) aanraden.

Heb even de PDF bekeken. Ziet er op zich wel interessant uit, alleen kan nergens wat vinden over de kosten. Kan jij misschien een schatting geven voor c.a. 12 gebruikers?

Voxio
12/05/08, 00:20
Heb even de PDF bekeken. Ziet er op zich wel interessant uit, alleen kan nergens wat vinden over de kosten. Kan jij misschien een schatting geven voor c.a. 12 gebruikers?

Uit mijn hoofd betaal je iets van €600 per gebruiker.

ilnee
12/05/08, 00:35
Lijstje met voor- en nadelen moet ik je schuldig blijven, maar wellicht is SugarCRM (http://www.sugarcrm.com/crm/) het evalueren waard.

Phu
12/05/08, 00:46
heb ooit mamut enterprise gebruikt maar ben niet zo van de maandelijkse betalingen voor support

gebruik nu spreadsheets maar zit er aan te denken microsoft entrepreneur te kiezen
de prijs valt best mee 800 euro voor 5 users

crazycoder
12/05/08, 09:02
Hi

Wij zijn momenteel aan het kijken naar een nieuw CRM systeem. Wat gebruiken de WHT'ers, en belangrijker: wat vinden jullie de voor- en nadelen van het pakket? Wij hebben momenteel Salesforce en PerfectView in test draaien, maar wil er eigenlijk nog even een pakket naast zetten want beide doet niet 100% wat ik wil.
Ben je bij je onderzoek echt maar op deze 2 uitgekomen?? Daarbij is perfectview volgens mij niet echt een crm systeem..

In een eerder topic las ik dat je unit4 gebruik, heb je al naar hun crm systeem gekeken?

Een paar anderen:
Microsoft Dynamics (voorheen navision)
sap business one
Exact crm
Afas profit

Van belang is niet wat anderen sterk vinden maar wat de eisen zijn die jullie aan een dergelijk pakket stellen.

NST
12/05/08, 10:33
Ben je bij je onderzoek echt maar op deze 2 uitgekomen?? Daarbij is perfectview volgens mij niet echt een crm systeem..

In een eerder topic las ik dat je unit4 gebruik, heb je al naar hun crm systeem gekeken?

Een paar anderen:
Microsoft Dynamics (voorheen navision)
sap business one
Exact crm
Afas profit

Van belang is niet wat anderen sterk vinden maar wat de eisen zijn die jullie aan een dergelijk pakket stellen.

Nouja heb ook wel andere getest natuurlijk, maar deze waren daarvan weer de betere. Unit4 CRM/Relatiebeheer/etc gebruiken we nu al inderdaad, alleen voor puur CRM doet dat niet wat ik wil. Het is echt gericht op 'relatiebeheer' en niet zo zeer op sales. Met name het callcenter gedeelte mis ik hierin, wat in Salesforce dan wel weer heel sterk is. Alleen ik vind Salesforce zo uitgebreid dat het er niet erg handig in gebruik is.

Waarom vind je Perfectview geen 'echt' CRM systeem als ik vragen mag? :)

Ik ga even naar Afas Profit en SAP Business One kijken. Microsoft Dynamics sluit niet echt aan bij ons bedrijf, het ziet er top uit daar niet van maar als ik dan de kosten / beheer / etc er naast ga leggen...

crazycoder
12/05/08, 11:02
Waarom vind je Perfectview geen 'echt' CRM systeem als ik vragen mag? :)

Laatste keer dat ik ermee te maken had kwam het er nog niet bij in de buurt.

umf
13/05/08, 09:17
Laatste keer dat ik ermee te maken had kwam het er nog niet bij in de buurt.

ik tik in google.nl
ik zoek Perfectview

ik zie PerfectView CRM en Microsoft Dynamics CRM
misschien dat je achterloopt ?

Wij gebruiken zelf hier een of andere facturatie pakket zelf ooit door een stagiere ontwikkeld werkt perfect als je toch niet meer dan 1000 facturen per jaar doet

alleen zitten we er over na te denken een professionelere product aan te schaffen Dynamics zag er goed uit misschien is dat een overweging

crazycoder
13/05/08, 14:53
ik zie PerfectView CRM en Microsoft Dynamics CRM
misschien dat je achterloopt ?

Het is inderdaad een tijdje geleden..