PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhostingbedrijf aangeboden



Anoniem
09/05/08, 14:00
In verband met andere activiteiten zijn wij opzoek naar een bedrijf die ons klantenbestand en hardware wil overnemen.

Het klantenbestand bestaat ongeveer uit:

- ca 150 webhostingaccounts (linux)
- 4 resellers
- 1 dedicated server

Hardware bestaat momenteel uit 4 eigen servers + Switch

De jaar omzet ligt tussen de 15.000 en 20.000 EUR.

Klantenbestand is over het algemeen Nederlands/Belgisch.

Voor meer informatie kunnen jullie middels PM contact opnemen. Vermeld hierbij van welk bedrijf u bent, hoe lang het bedrijf bestaat etc.

kavos
09/05/08, 16:53
Geachte heer Mark M.

Kavos is zeer geinteresserd in overname. Zou u hierover contact willen opnemen. Aangezien dit de eerste keer is dat ik reageer, want ik kan u niet pm' en.

mvg Michel de Vos/ KaVos

Weble
10/05/08, 13:21
Beste,

We zijn erg geïnteresseerd in uw aanbieden.

Kan u ons wat extra informatie bezorgen? (via info /at/ weble.be)

Wijzelf zijn al een 8 jaar actief met shared hosting voor professionele webbouwers.

Groeten,

Jeroen

Randy
10/05/08, 16:14
Voor meer informatie kunnen jullie middels PM contact opnemen. Vermeld hierbij van welk bedrijf u bent, hoe lang het bedrijf bestaat etc.

Een bericht sturen is genoeg dus. Berichten achterlaten dat je een bericht gestuurd hebt onnodig, overbodig en irritant. Desalniettemin welkom op WHT!

:lovewht:

PeterT
10/05/08, 16:41
Een bericht sturen is genoeg dus. Berichten achterlaten dat je een bericht gestuurd hebt onnodig, overbodig en irritant. Desalniettemin welkom op WHT!

:lovewht:

Was het niet zo dat je 10 posts moet hebben om PM's te kunnen ontvangen?

dreamhost_nl
10/05/08, 16:56
Iemand al reactie ontvangen op een verzonden PM, want volgens mij heeft PeterT het bij het rechte eind. TS heeft te weinig posts om PM te kunnen lezen/ontvangen. Misschien moet TS dit even aan een mod voorleggen?

Drumstick_nl
13/05/08, 11:15
Beste Mark,

Wij bestaan bijna een jaar, en we zijn geïnteresseerd in uw aanbod.

U kunt ons bereiken via info[at]made2host[punt]nl

Mvg,

Robert Kasteel - Made2host

frajaweb
13/05/08, 11:52
Beste Mark,

Vanuit FraJa WeB hebben we ook interesse. U kunt ons bereiken op info [at] frajaweb [punt] nl

jeffrey
13/05/08, 14:10
Beste Mark,

Ik had u reeds een privebericht gestuurd met informatie en een aantal vragen.
Indien u alle informatie en vragen per e-mail wenst te ontvangen kunt u mij bereiken op:

j.brussen[at]skyberate[punt]net