PDA

Bekijk Volledige Versie : plagiaat



raeyos
08/05/08, 12:02
We hebben weer eens prijs...

kijk eens even op onze site: <knip> en ga dan vervolgens eens naar

<knip>

:mad:

Dit is niet enkel laag bij de grond, maar dit heeft ook invloed op de serp (search engine ranking position) zowel voor hem als voor ons doordat dit duplicate content is...

Heb hem gecontacteerd... hopelijk gaat hij dit gauw veranderen!

Markuz
08/05/08, 12:04
Wat is er het zelfde dan? Ik zie namelijk verschillende content..

raeyos
08/05/08, 12:08
Had een verkeerde link opgegeven... heb het intussen aangepast

nielsrenselaar
08/05/08, 12:24
En je hebt al bij hun om een reactie gevraagd? Of gooi je ze eerst hier neer en wacht dan op een antwoord...? Waarschijnlijk als je er om vraagt halen ze het wel weg.. netjes is anders, dat ben ik met je eens.

NVM: zie nu pas je onderste regelen, ben benieuwd wat ze zeggen...

davinci
08/05/08, 12:25
Op logodesk.net:

Bekijk de veschillende pakketten
:X

raeyos
08/05/08, 12:31
hmm bedankt davinci.. had deze link gisteravond (laat) toegevoegd.

maar de rest is unieke content. We hebben juist de site vernieuwd maar de inhoud is juist dezelfde als op de vorige site.

Ingvald
08/05/08, 12:41
Dit is niet enkel laag bij de grond, maar dit heeft ook invloed op de serp (search engine ranking position) zowel voor hem als voor ons doordat dit duplicate content is...

Dan is het niet heel slim van jou om de link hier te plaatsen, want nu kan je er namelijk vrij zeker van zijn dat hij door Google zal geïndexeerd worden...

groenleer
08/05/08, 13:16
Weet je zeker dat je het niet zelf ook al gejat hebt??
Logodesk.net staat namelijk pas 11de bij Google:

Meer sites met de zelfde tekst vindt je via Google:
http://www.google.nl/search?q=Een+goed+logo+is+een+eerste+vereiste+voor +een+succesvolle+onderneming.+Aan+het+logo+herkenn en+uw+klanten+uw+diensten+en+zullen+zij+deels+de+k waliteit+van+uw+service+aflezen.&num=11&hl=nl&start=0&sa=N&filter=0

davinci
08/05/08, 13:19
iets zegt mij dat TS ook niet alle teksten zelf heeft geschreven...
sterker nog, dit ruikt een beetje naar verkapte spam.

Deimos
08/05/08, 13:26
En dicht, als er sprake is van plagiaat is dat aan een rechter. Niet om te discussiëren op WHT