PDA

Bekijk Volledige Versie : De niewe versie van mijn site



DougBTX
12/08/02, 01:10
Hoi allemaal,

Gisterenl lanceerde ik mijn niewe site: veel mooier dan mijn oude :)

Nou, ik vind het goed, maar wat denken jullie erover?

http://redmelon.net/

Niet een hosting site, maar t'ja, ik doe dat aleen als een kleinigheid voor de een of ander klient..

Mzzl,
Douglas

uFx
12/08/02, 10:21
Ziet er op zich netjes uit. Alleen vind ik het menu erg onduidelijk, omdat de meeste mensen toch van links naar rechts lezen, i.p.v. van onder naar boven :).

Daar zou ik nog wel een andere oplossing voor vinden...

ric0
12/08/02, 10:52
Wat ik een beetje mis in het geheel is: waar richt je je op?!
In welke markt zoek je klanten?!

RobbertC
12/08/02, 11:55
Tekst op een donkere achtergrond leest niet fijn. Je kunt beter proberen om je content op een lichte achtergrond te houden. Dit is makkelijker lezen, en staat een stuk professioneler.

superior-is
12/08/02, 13:09
Dit is een design site welke richt op nieuwe webdesign opdrachten. Dan kan ik me indenken dat je juist een donkere kleur pakt om meer op te vallen. Wanneer het een pure corporate/zakelijke website is zou ik zelf ook kiezen om juist lichte kleuren te gebruiken (white good!).

De tekst is goed te lezen. Wat ik zelf een minpuntje vond is dat bij portfolio het rechtergedeelte gebruikt werd om de linkerkant te verduidelijken. Terwijl dat op de andere pagina's een losstaand geheel is. Persoonlijk vind ik ook dat portfolio nog wat verbeterd mag worden. Het is nu een ratjetoe van gemaakte opdrachten en oogt een beetje rommelig. Aangezien de portfolio toch de belangrijkste pagina van een webdesigner is, moet deze natuurlijk wel van het scherm spatten.

Wat het menu betreft:
Bij de rollover status zit er een zwarte achtergrond bij de witte tekst. Dit zorgt ervoor dat het menu veel duidelijker leest. Doe dat ook 'ns bij de non-rollover status.