PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdienen aan een domein door reclame?



Maurice79
29/04/08, 20:23
Hallo, de topic titel zegt het eigenlijk al een beetje, weet iemand waar ik terecht kan om geld te verdienen afhankelijk van het aantal unieke internetpagina hits per dag?

Bijvoorbeeld een internet pagina met alleen maar advertenties. Ik denk dat ik makkelijk 1000 unieke internet hits op mijn internet pagina kan krijgen wat misschien nog wel eens te vertienvoudigen is. All is het een hele kleine vergoeding per hit dan nog kan het aardig wat opbrengen.

Bij voorbaat dank,
Maurice

Triloxigen
30/04/08, 02:21
www.sedo.com

eirNetics
30/04/08, 08:05
Mee eens, Sedo.com was voor mij ook het beste totdat ik er mee stopte een jaar of drie geleden.

Hier is een lijst van andere 'Parked Page' providers: sampleparkingpages.com

Erik
30/04/08, 11:18
Sedo werkt wel aardig. Heb je weinig omkijken naar. Zelf een pagina volstouwen met reclames gaat meestal tegen de voorwaarden van reclamebureau's in, mocht je dat bedoeld hebben. Reken er alleen niet om dat je nog zoekmachine bezoekers krijgt als je dat soort dingen doet. je verliest alle pagerank e.d. als je een domein volgooit met reclame of parkeert bij Sedo. Ik denk persoonlijk dat je het iets te rooskleurig inschat..

leom
30/04/08, 16:08
www.sedo.com

Leuk en aardig, maar de TOS van Sedo - en van vrijwel alle overige parking providers - verbieden het actief sturen van traffic. Je zult het dus van de type-ins en oude backlinks moeten hebben. Het lijkt me dat de TS daar niet naar op zoek is.

Maurice79
01/05/08, 13:24
Het idee wat ik had was dat voor iedere unieke pagina bezoeker een beloning tegenover staat. Bij sedo krijg je pas een beloning wanneer een bezoeker op een advertentie link van op je domein klikt. Dit maakt mijn idee niet mogelijk omdat mijn domein bezoekers niet verder zullen klikken, direct naar een advertentie link vanaf de pagina waar mijn domein naar links doorverwijzen lijkt niet te werken.

Bij sedo doe ik dit al een paar maanden met het domein yourgamehost.nl, de paar hits tot zover zijn vrijwel enkel van mij. Gister resulteerde dit 2x keer in €0.74 maar vorige week €0.02. Eigenlijk ben ik opzoek naar een beloning voor iedere unieke bezoeker wat mijn domein bezoekt zonder verder te klikken.

Ik zal ff meer vertellen hoe ik dan aan de pagina bezoekers kom, op mijn game server krijgt iedere bezoeker die connect een bericht te zien gemaakt in html tekst. Dit bericht kan je naar een internet pagina laten doorverwijzen zodat de spelers wat de server joinen de website zien. Omdat de server dagelijks 1000 unieke bezoekers trekt zou hier natuurlijk geld mee te verdienen zijn al €0.02x1000 maar €0.20 oplevert en het hele idee eigenlijk zich niet zal lonen. Toch wil ik iedereen bedanken voor de hulp en de moeite die ze genomen hebben.

Triloxigen
01/05/08, 13:41
omdat mijn domein bezoekers niet verder zullen klikken
Maar waarom zou dan iemand willen betalen om op je website te staan, het levert toch niks op.
Daarnaast is een dergelijke methode bijzonder eenvoudig te faken en zal daardoor weinig interesse hebben.

Je moet het voor adverteerders interessant maken om te willen betalen..