PDA

Bekijk Volledige Versie : adsense blacklist



oehTie
23/04/08, 23:15
hey mensen,

ff n vraagje... nu heb ik een hostinggerelateerde website, en daar heb ik onderaan zo'n advertentiebalk van google adsense opgezet. Werkt prima.... althans....

Er staan nu allemaal aanbiedingen van andere hosting-aanbieders. Zijn hier blacklists voor in omloop? Of kan je bij adsense filteren op woorden ipv domeinen?

Alvast bedankt.

BsHosting
23/04/08, 23:30
Adsense toont relevante advertenties.
Hosting is relevant op zo'n pagina.

Persoonlijk vind ik het als hostingbedrijf een beetje zielig om het op een bedrijfswebsite te gebruiken.

systemdeveloper
24/04/08, 00:46
Je kunt in je adsense instellingen aangeven dat je bepaalde domeinen niet wil tonen.
Misschien eens een beetje beter kijken?

Triloxigen
24/04/08, 01:22
Wat dus wil zeggen dat je 1000en domeinnamen erin moet zetten.
Adsense is inderdaad bedoeld voor relevante advertenties, wil je dit niet kun je beter een statische banners nemen (bijvoorbeeld via Testnet of Daisycon).

In4mation
24/04/08, 03:07
hey mensen,

ff n vraagje... nu heb ik een hostinggerelateerde website, en daar heb ik onderaan zo'n advertentiebalk van google adsense opgezet. Werkt prima.... althans....

Er staan nu allemaal aanbiedingen van andere hosting-aanbieders. Zijn hier blacklists voor in omloop? Of kan je bij adsense filteren op woorden ipv domeinen?

Alvast bedankt.

Ik zou zeker geen adsense op je bedrijfssite zetten... Het komt tegenover potentiƫle klanten zeer amateuristisch over en de inkomsten die je eruit zal halen zullen 9/10 toch tegenvallen. Eigenlijk, advertenties op je bedrijfssite vind ik sowieso nergens op slaan tenzij het voor eigen projecten / diensten / .. zijn...

oehTie
24/04/08, 18:16
Het idee was inderdaad meer om even te kijken hoe het staat en wat de mogelijkheden zijn. Op een andere site van me gebruik ik het wel maar daar werkte het gewoon direct goed.

Hier dus maar weggehaald, duizenden domeinen invoeren is geen optie en inderdaad het ziet er hier niet geweldig uit.

tnx voor de info!

almar
24/04/08, 22:08
Je kunt er toch maar max 250 in zetten.