PDA

Bekijk Volledige Versie : juniper SSG20 configuration



shadykw
18/04/08, 22:22
beste WHT mesnen,
ik heb net vandag een Juniper ssg20 gekregen, ik heb een beetje daarmee gespeeld, maar hij lijkt eenbeetje ingewikled, ik heb stukjes van de handleiding gelezen over de router en de nat en verschillende functies, maar om eerlijk te zijn de handlijding is erg groot, en ik kont niet makkelijk mee omgaan, is misschien iemand hier bekend met een paar simple regels of zo die ik kan gebruiken om de internet binnen het netwerk te krijgen, ik ben ook van plan om de SSg20 als een router te gebruiken. we hebben een internet lijn met 256 ip adressen en meerdere van die addressen moeten naar bepalde servers toe in het netwerk om websties te laten werken.

MVG
Kevin

Erwin Zeeuw
19/04/08, 11:21
Hoihoi,

Ik heb dit volledig werkend op een SSG-20
Als ik je kan helpen: erwin@sense-hosting.nl
of even PM'en. Dan moeten we er wel uit komen.

Gr. Erwin

shadykw
23/04/08, 15:17
hello allemal,,
is dat FIrewall echt zo ingewikeld dat niemand weet hoe hij precies werkt, ik wil graag een beetje hulp om daarmee te kunnen werken, ik weet zeker dat er meerdere experts hier die wat ervaring daarmee hebben.
ik hoop dat ik snel een reactie van iemand kan horen.
MVG
Kevin

mdf
23/04/08, 15:51
Kevin, heeft Erwin je niet kunnen helpen?
Ik wil je eventueel ook wel proberen te helpen, pm me maar even je mail adres of een andere manier om contact met je op te nemen dan kunnen we wel even kijken.