PDA

Bekijk Volledige Versie : seo hosting NL en BE



erinys
16/04/08, 10:12
Ha luitjes,

Ik ben op zoek naar hostings die een lage vps kunnen aanbieden met seo hosting voor een aantal low-traffic sites

Om te starten 10 ip-adressen op aparte c-classes in 1 vps gegoten.

zijn er mensen die dit aan kunnen bieden?

SF-Jeroen
16/04/08, 10:16
RAM, Dataverkeer, Ruimte, OS ?

erinys
16/04/08, 10:21
basic allemaal, komen lage-traffic sites op.

Apoc
16/04/08, 10:51
Iedereen die je dit kan aanbieden, gaat tegen de regels van RIPE in. Dit lijkt me dus niet de bedoeling.

erinys
16/04/08, 12:08
Iedereen die je dit kan aanbieden, gaat tegen de regels van RIPE in. Dit lijkt me dus niet de bedoeling.

Hmm ok, dat wist ik zelf niet, ik zie het namenlijk overal aangeboden worden onder de noemer "seo hosting" ?

Wat zijn die riperegels daaromtrent? ik wil me niet in de vinger snijden uiteraard
bedankt voor je inbreng.

Is het niet zo dat zolang de host elk ip-adres kan verantwoorden er niets mis mee is?
Ik zie dit echt in zulke extreem grote getalen aangeboden worden ook bji grote amerikaanse firma's dat het er niet op lijkt dat ripe er een probleem mee heeft :)

Triloxigen
16/04/08, 12:24
De RIPE regels zijn inderdaad dat je het moet kunnen verantwoorden.
SEO is geen goede reden om een apart IP te krijgen.

erinys
16/04/08, 12:54
Ok duidelijk, wat zijn dan goede redenen? ik zou eventueel met een lijst met "redenen" kunnen komen natuurlijk :) zodat het te verantwoorden is.

ik bedoel, hoe doen die mannen dat dan die 200 ip's aanbieden in verschillende c-classes per server etc?

Pinocchi
16/04/08, 13:25
Misschien is de vraag meer waarom je die extra ip adressen nodig hebt? Verschillende websites kunnen namelijk prima op 1 ip adres draaien tenzij je voor elke site secure certificate hebt.

erinys
16/04/08, 14:14
Misschien is de vraag meer waarom je die extra ip adressen nodig hebt? Verschillende websites kunnen namelijk prima op 1 ip adres draaien tenzij je voor elke site secure certificate hebt.
SEO redenen, die ik verder niet kan uitleggen :)

Triloxigen
16/04/08, 14:17
Misschien is de vraag meer waarom je die extra ip adressen nodig hebt? Verschillende websites kunnen namelijk prima op 1 ip adres draaien tenzij je voor elke site secure certificate hebt.

Als je alle websites die naar elkaar linken op 1 IP gooit kan Google het zien als linkfarming.
Daarom wil hij het verdelen zodat hij hoger in de resultaten hoopt te komen.

erinys
16/04/08, 14:22
Als je alle websites die naar elkaar linken op 1 IP gooit kan Google het zien als linkfarming.
Daarom wil hij het verdelen zodat hij hoger in de resultaten hoopt te komen.

in dit geval niet, maar het heeft er wel indirect mee te maken ja :)
En don't worry er word niets on-etisch of blackhat/bluehat mee gedaan.