PDA

Bekijk Volledige Versie : Supermicro Case?



SF-Jeroen
14/04/08, 22:34
CSE-512F-260B Hierbij staat op de Supermicro site dat hij alleen een Pentium D cpu ondersteund, maar sinds wanneer heeft de behuizing iets te maken met de cpu?

En gaat dit gewoon met een C2D cpu?

Geert-Jan
14/04/08, 22:46
Misschien een richtlijn o.b.v. de 260W vermogen, en de afgestane warmte in de (beperkte qua afm.) kast??

deCube
14/04/08, 23:03
Denk dat het gewoon kan want een C2D trekt minder en zal dus ook minder warmte afstaan dan een Pentium D.

Serveo
16/04/08, 09:48
Denk dat het gewoon kan want een C2D trekt minder en zal dus ook minder warmte afstaan dan een Pentium D.

Ik denk dat dit idd te maken heeft met het vermogen van de fan's

Apoc
16/04/08, 10:41
Ik denk dat dit idd te maken heeft met het vermogen van de fan's

Het heeft in sommige gevallen ook te maken met de plaatsing van de fan(s) t.o.v. de locatie van de CPU op het moederbord. Al gaat dat in dit geval niet op.

Je kan de 512-260 kastjes zonder problemen met een C2D processor gebruiken, al zou ik zelf de 512L-260 pakken.

Serveo
16/04/08, 10:44
Het heeft in sommige gevallen ook te maken met de plaatsing van de fan(s) t.o.v. de locatie van de CPU op het moederbord. Al gaat dat in dit geval niet op.

Je kan de 512-260 kastjes zonder problemen met een C2D processor gebruiken.

Idd daar heb je ook gelijk in. C2Q moet ook zonder problemen kunnen.

NCS Marco
01/05/08, 13:26
Het ligt eraan welk moederbord deze kast ondersteunt, dit tesamen met het wattage van de voeding en het koelvermogen bepaalt eigenlijk het gebruik van de CPU.
Echter een kast die ontwikkeld is in het pentium D tijdperk, kan tegenwoordig ook geschikt zijn voor c2d cpu's, waarschijnlijk zijn deze specs nog niet aangepast op de sm site.

Je kan altijd even checken bij een distri, of de gekozen configuratie de juiste is.

Suc6,

Marco,

NCS International BV