PDA

Bekijk Volledige Versie : Windows Server software: Engels of Nederlands?



Glenn
04/04/08, 10:21
Ik ben wel eens benieuwd.

Microsoft brengt van veel server-producten een Nederlandse en een Engelse versie uit. Nu ben ik wel benieuwd: schaffen jullie grotendeels de Engelse of de Nederlandse versie aan? Waarom?

In deze thread aub Windows SBS niet meetellen, aangezien deze erg vaak in het Nederlands geleverd wordt.

TS begint:
Wij schaffen altijd Engelse versies aan. Reden hiervoor is veel grotere ondersteuning in het Engels. Foutmelding in Google = meestal gelijk antwoord.

gjtje
04/04/08, 10:27
Hangt van de functie af, kan Engels, Nederlands of MUI zijn.

Pur
04/04/08, 10:27
Persoonlijk vind ik Engels ook natuurlijker aan doen als je iets in de ICT doet.

Ook de desktop trouwens bij voorkeur in het Engels hier...

martysmarty
04/04/08, 10:51
Hier ook engels, zowel server als desktop

AB-Systems
04/04/08, 10:56
Voornamelijk engels voor servers (SP's komen vaak eerder uit) voor desktop over het algemeen nederlands

MXB-Jeroen
04/04/08, 11:09
al me microsoft producten zijn in EN

ju5t
04/04/08, 11:19
Servers voornamelijk Engels, al zal er vast wel een rondzwerven in het Nederlands. SBS hier op kantoor is ook Nederlands ja ;)

Mijn eigen desktop is ook gewoon Nederlands.

Is eigenlijk geen specifieke reden voor, nouja, ze sturen die SPLA kits nu eenmaal in het Engels op volgens mij. Nooit gekeken of het in het Nederlands kon ook.

RobinJB
04/04/08, 11:23
Engels op servers, desktops nederlands.

GlobalServe
04/04/08, 11:46
Overal Engels.

Updates zijn veel rapper uit in Engels dan een andere taal.

Inmeso
04/04/08, 11:52
Alles Engels...

RAJH
04/04/08, 12:00
Alles in het Engels, ook in verband met foutmeldingen waarover in het Nederlands weinig informatie te vinden is.

umf
04/04/08, 12:08
Engels indien nodig een language pack installeren voor betreffende medewerker die NL wilt

Randy
04/04/08, 13:50
Alles Engels. Veel makkelijker googlen op foutmeldingen...

Domenico
04/04/08, 18:39
Zeker Engels voor alle producten. Hier zijn verschillende redenen voor maar alleen al de kromme vertalingen naar het Nederlands van Engelse termen is al reden genoeg natuurlijk. :)

pierce
04/04/08, 19:03
Alles Engels, patches zijn vaak eerder beschikbaar voor de engelse taal, ook de ondersteuning(google) is makkelijker en sneller, en persoonlijk vind ik engels ook makkelijker :)

tim427
12/04/08, 17:39
Alles engels ;)

Alles is eerder te verkrijgen. Als de gebruikers perse NL willen mogen ze van mij een language pack of MUI krijgen ;)

Start-knop blijft gewoon een strat-knop, en alle andere icoontjes blijven gewoon hetzelfde... Hoeveel tekst moet je nou nog echt lezen op een desktop :S ?

ju5t
13/04/08, 12:38
Ik weet niet hoe jij werkt op de computer, maar ik ben niet de hele dag naar m'n bureaublad aan het kijken.

tim427
13/04/08, 17:55
Ik weet niet hoe jij werkt op de computer, maar ik ben niet de hele dag naar m'n bureaublad aan het kijken.

Nee, internetten bijvoorbeeld: Je hebt een adres-balk bovenaan, daar voer je de site in en leest... Knop Vorige staat niet een tekst onder, net als Favortieten en Thuis pagina :p

voor de rest kom je echt weinig tegen dat je hele lappen tekst tegen komt in mijn ogen... Of dit gebeurt onbewust ;)