PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan mijn eigen website niet zien...



Bradleyyy
02/04/08, 19:14
Beste mensen,

Ik kan om één of andere reden niet meer één van me websites bekijken terwijl andere mensen dit nog wel gewoon kunnen. Gisteren heb ik mijn zweedse host gekregen om www.stage666.org op te hosten. En het lijkt alsof mijn computer niet wilt reageren met mijn andere nederlandse host waar ik bijvoorbeeld www.ufind.nl heb draaien.

Voordat ik dit topic ging aanmaken heb ik uiteraard gezocht, maar kon alleen maar server-side problemen vinden. Vandaar dat ik heb besloten om een topic te openen.

Tevens heb ik hiervoor het volgende geprobeerd:
- Firewall + Virusscanner uitgedaan.
- Al mijn cookies, cache, buffer etc noem het maar op, verwijderd.
- Router ververst.
- Pc opnieuw opgestart,

Tevens reageren alle andere websites wel gewoon, alleen niet van dit hostingbedrijf.

Vandaar dat ik het allemaal erg vreemd vind :X.

Greetz,
Bradleyyy

jeffrey
02/04/08, 19:23
Beste,

Kunt u een traceroute van uw locatie hier plaatsen richting stage666.org?
Heeft u ook al contact opgenomen met uw leverancier?

dreamhost_nl
02/04/08, 19:24
Voor de duidelijkheid : Je kunt de server waarop de domeinnaam stage666 . org wordt gehost, dus geheel niet benaderen of alleen de web site niet ?

Bradleyyy
02/04/08, 19:25
Ik heb nog geen contact opgenomen met mijn leverancier, maar wellicht kunt u mij uitleggen hoe ik hier eventueel een traceroute kan plaatsen.


Voor de duidelijkheid : Je kunt de server waarop de domeinnaam stage666 . org wordt gehost, dus geheel niet benaderen of alleen de web site niet ?

Stage666.org wel, maar ufind.nl niet.

daveww
02/04/08, 19:31
Dan weet ik bijna zeker dat je in de blacklist staat.. iptables oid.. (Vaak worden deze fouten nog gemaakt door beginners..)

Bradleyyy
02/04/08, 19:35
Dan weet ik bijna zeker dat je in de blacklist staat.. iptables oid.. (Vaak worden deze fouten nog gemaakt door beginners..)

Wie is deze beginner, mijzelf of de host ? En wat kan een reden zijn dat ik in deze blacklist ben geplaatst en hoe kom ik er weer uit ?

Tevens had ik gister hetzelfde probleem, toen een restart gedaan en toen deed ie het weer gewoon. Alleen nu, nadat ik alles heb geprobeerd blijkt de website te zijn opgehouden met werken (voor mij dan).

*Edit*

Dit is trouwens de foutmelding die Firefox geeft:



De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op www.ufind.nl doet er te lang over om te antwoorden.


* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

MXB-Jeroen
02/04/08, 20:14
wat daveww moet wel kloppen dan! deze melding krijg je als je in blacklist staat, neem contact op met je host, stuur je ip mee en klaar ;)

ichosting
02/04/08, 20:19
Dan weet ik bijna zeker dat je in de blacklist staat.. iptables oid.. (Vaak worden deze fouten nog gemaakt door beginners..)

Kan ook gewoon zijn dat de hoster APF en BFD gebruikt en TS in de banlist is geplaatst door bijvoorbeeld met IE explorer in te loggen op FTP. Deze heeft de neiging om veel ANONYMOUS connecties te openen en daardoor BFD het IP blokkeerd ;)

Bradleyyy, je zou eens aan je hoster kunnen vragen of ze BruteForce Detect gebruiken

Bradleyyy
02/04/08, 21:16
Bedankt voor alle reacties.

Heb ondertussen mijn host een email gestuurd.

MarkdeKivit
08/04/08, 12:56
Weet je zeker dat het de firewall niet is? Ik heb dat ook een keer gehad en toen stond hij in de blacklist!! ->|

crazycoder
08/04/08, 13:25
Router uitzetten en na een halve minuut ofzo weer aan.

Kijken of er niet toevallig een foute entry in de hosts file staat.

richards
09/04/08, 00:55
Ik heb vorige week precies hetzelfde meegemaakt. Uiteraard kan ik niet beoordelen of mijn probleem hetzelfde was als het jouwe, maar in mijn geval was de provider (tele2) de schuldige. Details weet ik niet, maar het had te maken met de DNS-server. Het komt zelden voor, vandaar dat de diagnose vrij lastig was vast te stellen. Sterkte.

Geert-Jan
09/04/08, 07:52
Ik heb vorige week precies hetzelfde meegemaakt. Uiteraard kan ik niet beoordelen of mijn probleem hetzelfde was als het jouwe, maar in mijn geval was de provider (tele2) de schuldige. Details weet ik niet, maar het had te maken met de DNS-server. Het komt zelden voor, vandaar dat de diagnose vrij lastig was vast te stellen. Sterkte.

DSN servers zijn in dit geval niet ter sprake....