PDA

Bekijk Volledige Versie : althosting.nl?



cedrige
02/04/08, 17:27
Hallo allemaal,

ik zoek hosting voor een site

nu heb ik http://www.althosting.nl/ gevonden voor maar 5euro per maand....... nu wil ik weten is er iemand met ervarening van die host.... zijn er mensen die er ook hosten???

kan iemand mij helpe??
kan ik dan phpbb gebruike???

alvas bedankt!

Triloxigen
02/04/08, 17:31
Nee, niet doen

Geen Algemene voorwaarden
Geen contact gegevens
Geen geregistreerd bedrijf (dus niet legaal)
Website bestaat pas 3 dagen


Bovendien is je eigen website zo promoten niet netjes, maar nu vinden andere dus dit topic via Google en komen alsnog bovenstaande punten tegen.
Daar heb je niet over nagedacht ;)

SmilieBG
02/04/08, 17:34
hehe, owned :-)

vcelis
02/04/08, 17:39
Nee, niet doen

Geen Algemene voorwaarden
Geen contact gegevens
Geen geregistreerd bedrijf (dus niet legaal)
Website bestaat pas 3 dagen


Deze mening deel ik. Als je op zoek bent naar hosting kan je steeds een aanvraag doen in het juiste topic samen met je budget/needs.

Uiteraard kan ik je er wel eentje aanraden :rolleyes:

Wouter-Ospito
02/04/08, 17:48
ROFL, deze is om te gillen:


Petra Smit, Althosting is al sinds jaar en dag onze partner op het gebied van zakelijke hosting. Hun kennis, inzet, klasse netwerk en snelheid van handelen zal ervoor zorgen dat we de komende jaren zullen blijven samenwerken.

en opdezelfde site:


Althosting, een in 2008-opgericht bedrijf heeft als doelstelling, de ICT-markt te veroveren met stuntprijzen.

Jaar en dag...jaja, bovendien is het bedrijf niet eens opgericht, dat doe je met een KvK-inschrijving die er niet is. Daarnaast staat er ook op de website:


Postbank Girorekening: 9086002 tnv Althosting

Maar de rekening staat niet op naam van Althosting, maar op naam van D E Arslan EMMEN. Is gewoon een privérekening dus :). Emmen...en een adres is Rotterdam (ik zet er op in dat 2 bevriende scholieren denken even rijk te worden. En dat zonder KvK inschrijving en BTW-nummer). Leuke om even door te geven aan de fiscus! :D

//Edit:

Nog zo'n goeie:


Althosting is partner van de SIDN, SuperMicro en DirectAdmin.


Maar SIDN kent ze niet: http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,59,,,,Deelnemers_Categorie_I_alfabetisch.htm l#A

vcelis
02/04/08, 17:58
Misschien ergens aangeven? Zoja waar?

Triloxigen
02/04/08, 17:59
Lijkt me niet nodig. Ik denk dat Dennis nu zelf wel weet waar hij aan toe is ;)

Stewie
02/04/08, 18:01
CSI WHT, elke week online te volgen

:lovewht:

Wouter-Ospito
02/04/08, 18:05
Lijkt me niet nodig. Ik denk dat Dennis nu zelf wel weet waar hij aan toe is ;)

Dezelfde Dennis als van C...s?! Aan de naam te zien zou het kunnen, maar van iemand met die ervaring in de branche verwacht je dat er op z'n minst een KvK-inschrijving zou zijn.

Triloxigen
02/04/08, 18:07
Nee, niet Dennis van C***s. Maar de topicstarter heet toevallig ook Dennis (aldus de whois :p).
Hm.m. ze hebben inderdaad wel dezelfde naam :p

Overigens zijn wel meer 'bedrijf'snamen onder zijn naam te vinden :p
GigeX-Hosting
Daweb

Wouter-Ospito
02/04/08, 18:08
Dat is dan ook toevallig (zelfde voornaam, zelfde achternaam, zelfde branche)! :)

Markuz
02/04/08, 18:22
GigeX-Hosting is de oude handelsnaam van Citus, 1 van de eigenaren heet ook Dennis Arslan, maar dat is niet deze denk ik ;)

WF WebHosting
02/04/08, 18:22
Wow busted :D
Daar ben je dus klaar mee

t.bloo
02/04/08, 18:44
Puur toeval natuurlijk, Arslan is een erg veel voorkomende naam in Nederland, toch? :D



Hee zit je daar nu in je nette pak een sigaar te roken bij "over ons"?

TCM
02/04/08, 18:46
Wel leuk dat ie hier vraagt of phpbb erop werkt terwijl het op deze pagina staat http://www.althosting.nl/diensten.html :p

vcelis
02/04/08, 18:48
Puur toeval natuurlijk, Arslan is een erg veel voorkomende naam in Nederland, toch? :D



Hee zit je daar nu in je nette pak een sigaar te roken bij "over ons"?

Ik denk eerder dat hij een bril vastheeft, neen?

Dotdns
02/04/08, 19:12
CSI WHT, elke week online te volgen

:lovewht:

10/10 , I love it.... :p

Hostbusiness
02/04/08, 19:48
Geweldig om dit door te lezen :P

Deimos
02/04/08, 19:57
Althosting, de snelstgroeiende provider van 2008 heeft zijn prijzen met 200% verlaagd en de hoeveelheid opslagruimte verdubbeld. Mm, iets met 200% verlagen.... Kortom het was 10,00 per maand. Nu 200% korting, krijg ik nog gewoon een tientje per maand toe :D

burne
02/04/08, 20:09
Ook leuk: Het telefoonnummer van de helpdesk is bekend (http://www.google.com/search?q=0522-242292) onder een andere naam.

dreamhost_nl
02/04/08, 20:35
Dat is hetzelfde bedrijf waar ook de DNS servers van draaien, de domeinnaam is geregistreerd en tevens de server van is (zie rDNS)...

DeziWeb
02/04/08, 20:46
eehm, dat is ons telefoon nummer :rolleyes:

Dit is iemand die bij ons een reseller account heeft.

Wij zijn het dus niet zelf :D

Stewie
02/04/08, 20:48
Apart dat jouw resellers dan jouw supportnummer opgeven aan hun klanten?

DeziWeb
02/04/08, 20:52
Valt mee denk ik... gezien het allemaal copy/paste werk is?

En dan vergeten het tel nummer te veranderen.

santema
02/04/08, 20:54
In de header staat wel een 010 nummer (dat is Amsterdam toch?) en een adres in Rotterdam.

Ik zeg niet doen :).

Technotop
02/04/08, 20:55
In de header staat wel een 010 nummer (dat is Amsterdam toch?) en een adres in Rotterdam.

Ik zeg niet doen :).

010 = Rotterdam
020 = Amsterdam

santema
02/04/08, 20:55
Het 3 GB pakket is ook wel leuk, alleen opslag, geen traffic.

DeziWeb
02/04/08, 20:58
Het staat iig wel op een goede server :D

AlfaHosting
02/04/08, 21:29
De ervaringen zijn ook HEEL echt. En ze zijn partner van SIDN ... Het lijkt me echt betrouwbaar.
:):)

Voxio
02/04/08, 22:39
Is het al weer vakantie?

;)

pierce
02/04/08, 22:40
Is het al weer vakantie?

;)

Nee, hij is gewoon een dag te laat... ;)

wyrix
02/04/08, 22:52
Nog zoiets leuks...

Ze hebben het over wat je er gratis bij krijgt:

Uw eigen hostingpakket voor een voordelige prijs!
* Bij elk hostingpakket krijgt u ruim 75 powertools.
* Ruime hoeveelheid dataverkeer en schijfruimte.
* Wij zijn bereikbaar via telefoon en e-mail.
* Uptime van 99.9% op alle hostingpakketten.
* Uw hostingpakket wordt binnen 3 uur opgeleverd.
* Bij ons krijgt u de beste service er gratis bij.
* Plesk Control Panel.

Vervolgens kijk je bij de pakketten, en hebben ze als Control Panel:

DirectAdmin

->|

royen99
02/04/08, 22:55
Ook worden er images 'gejat' vanuit de site van www.flexwebhosting.nl.

Inmeso
02/04/08, 22:59
CSI WHT, elke week online te volgen



Whahahahahahaha :D:D

Ahmed
03/04/08, 00:14
Goed bezig, betalingen komen niet aan als je op naam van Althosting gaat overmaken :)! Wel handig trouwens om het telfoonnummer van je eigen hostingprovider op te geven voor support! Scheelt weer een stap in het oplossen van problemen! :rolleyes:

Spyder01
03/04/08, 00:30
Heb ik vanavond net een erg computer/internet gerelateerde CSI gezien (wel een beetje overdone en ik miste het to be continued :mad: ), kom ik hier alweer in de volgende popcorn verslinder.

Dit slaat werkelijk alles hoor... ze jatten diverse dingen, zetten het nummer van het bedrijf neer waar ze een resellerpakket afnemen...

Overigens ook niet slim, krijgen ze meteen Dezi aan de lijn, dan moet je als klant al weten (als ze uberhaupt klanten hebben) dat diverse dingen niet stroken.

WF WebHosting
03/04/08, 00:36
Laat ik nou net bij hun een dedi willen neerzetten :D

Maar niet echt.

Ingvald
03/04/08, 00:44
Ook worden er images 'gejat' vanuit de site van www.flexwebhosting.nl.
Inderdaad, de groene vinkjes worden gehotlinked vanaf de website van Flexwebhosting. Misschien die mensen eens een tipje geven om http://www.flexwebhosting.nl/nieuw/vink.gif te vervangen door een ander leuk prentje.

Kan nog voor hilarische momenten zorgen dan ;)

Dennis
03/04/08, 00:53
Deze website is nog helemaal niet af en ik snap ook niet hoe de topicstarter aan de link is gekomen. De hele website is nog in opbouw en gaat pas over 2-3 maanden van start.

Daweb was overigens een persoonlijke non-commerciële site van me vroeger. gigex-hosting is later Citus geworden. Citus is volledig gericht op kwaliteit en Althosting meer budget. Komt ook onafhankelijk te draaien.

Ahmed
03/04/08, 00:58
1 2 April?

Zo misschien? http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=349886 Posttijd verschilt nauwelijks dan hier ... :huh:

Edit: hee geen strike :huh:

Stewie
03/04/08, 01:12
Deze website is nog helemaal niet af en ik snap ook niet hoe de topicstarter aan de link is gekomen.
Je kent de topicstarter toch wel? Zijn andere WHT account begint met een C :rolleyes:
En om het af te maken is het IP van de topicstarter een ADSL IP dat jij ook gebruikt. Vreemd.

bakkerl
03/04/08, 01:50
Je kent de topicstarter toch wel? Zijn andere WHT account begint met een C :rolleyes:
En om het af te maken is het IP van de topicstarter een ADSL IP dat jij ook gebruikt. Vreemd.
Sinds wanneer worden bij clones beide accounts niet meer gebanned ;)

E-Projects
03/04/08, 01:53
Gewoon "LoL"

santema
03/04/08, 03:05
Deze website is nog helemaal niet af en ik snap ook niet hoe de topicstarter aan de link is gekomen. De hele website is nog in opbouw en gaat pas over 2-3 maanden van start.

Daweb was overigens een persoonlijke non-commerciële site van me vroeger. gigex-hosting is later Citus geworden. Citus is volledig gericht op kwaliteit en Althosting meer budget. Komt ook onafhankelijk te draaien.

Waarom kopieer je content dan, ik mag toch hopen dat iemand die dit al enkele jaren doet begrijpt dat als je vinkjes van een andere site haalt je tenminste de url aanpast... Hoe komt trouwens het telefoonnummer van Deziweb op de site?

Daarnaast zijn de teksten op de site ronduit slecht en spreek je jezelf overal tegen?

Wellicht even een HTaccess docje erbij doen?

Str@nger
03/04/08, 10:06
Het wordt een nieuwe budgethost...naast een dedi-host...maar het is wel een resellerpakket ;)

martysmarty
03/04/08, 10:12
Deze website is nog helemaal niet af en ik snap ook niet hoe de topicstarter aan de link is gekomen. De hele website is nog in opbouw en gaat pas over 2-3 maanden van start.

Daweb was overigens een persoonlijke non-commerciële site van me vroeger. gigex-hosting is later Citus geworden. Citus is volledig gericht op kwaliteit en Althosting meer budget. Komt ook onafhankelijk te draaien.

En dan nog gewoon berijkbaar laten...

ccchosting
03/04/08, 10:49
Toch vraag ik me af wat een klant moet met 10Gb opslag en 1GB dataverkeer.

Naar mijn idee kan je deze cijfers beter omdraaien, levert je een stuk meer klanten op.

santema
03/04/08, 12:06
Toch vraag ik me af wat een klant moet met 10Gb opslag en 1GB dataverkeer.

Naar mijn idee kan je deze cijfers beter omdraaien, levert je een stuk meer klanten op.

Waar zie je dat staan?

t.bloo
03/04/08, 12:28
Toch vraag ik me af wat een klant moet met 10Gb opslag en 1GB dataverkeer.

10Gb is 1.25GB, afhankelijk van het beoogde gebruik is het niet heel gek om daar maar 1GB verkeer bij te hebben

vsuser
05/04/08, 20:38
Lol @ whois gegevens :P
****@hotmail.com