PDA

Bekijk Volledige Versie : Vraagje



nevermind
02/04/08, 14:21
ik weet niet of dit de juiste fora is om te plaatse,

maar ik ben met een vriend met wat hosting bezig en ik wou weten of de volgende prijzen DUUR zijn.

[KNIP]

* kan opaanvraag veranderd worden
Suspend At Limit
domein prijzen te vinden op: domein prijzen

is dit Duur???
of zijn wij juist Goedkoop

Mvg Danny

TCM
02/04/08, 14:32
Wat is goedkoop zeggen we maar.. er zijn altijd partijen die mooiere prijzen hebben..
Maar meestal moet je dan inleveren op service en dergelijke...

Julian
02/04/08, 14:32
is dit Duur???
of zijn wij juist Goedkoop

Mvg Danny

Dat klopt niet, je past je prijzen aan op wat je te bieden hebt! Misschien vergelijk je wel met anderen, maar niet zodanig dat je zegt 'zij hebben het dus ik moet het ook doen'.

Edit: TCM voor :)

Deimos
02/04/08, 14:37
Ik vraag me bij dergelijke prijzen altijd af hoe je het bedrijf financieel gezond houdt, (hierbij ervanuitgaande dat er geen neven activiteiten zijn)

nevermind
02/04/08, 14:40
[spam]

pierce
02/04/08, 14:42
knip


Tis geen verkoop topic, bovendien beschik je volgens mij uberhaupt niet over een kvk nummer... Dat ben je namelijk verplicht te hebben als je diensten aanbiedt.

SF-Jeroen
02/04/08, 14:44
Lijkt me niet dat er hier iemand geintresseerd is om te testen. Het is een webHOSTERS forum.

Daarnaast denk wel aan;

- Je moet een KvK inschrijving hebben
- Je moet een BTW nummer hebben
- Stel goede AV op (jurist!)

Anders mag je hier (en op andere fora) niet eens iets aanbieden. Elk bedrijf wil een BTW factuur, die je niet kunt maken zonder deze inschrijvingen. Indien je dit allemaal niet hebt, krijg je hoogstends wat kinderen als klant die na 1 maand niet meer betalen, of criminal/wargames gaan hosten waardoor jouw serverload strakjes ver boven wat je wilt zit

nevermind
02/04/08, 15:00
ok,

Maar, alles word nog opgezet en ikzelf ben het niet die alles heeft opgezet,
ik ben simpelweg medewerker...

er wordt nog gesleuteld aan een hoop dingen maar het meeste is al te gebruiken, zo hebben we op het moment bijv nog geen goed draaiende website...

Deimos
02/04/08, 15:01
Dicht + wat puntjes. Dit neigt mij te veel naar 'verkapte' spam.