PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe werkt dit?



t1rnanog
29/03/08, 13:49
Ik zou graag willen weten hoe deze website draaid,

Het gaat om www.luxestropdas.nl

De bestanden zijn allemaal .asp
Maar hoe werkt het winkelwagen systeem dan? ik kan geen admin login of data vinden :S

Alvast bedankt mvg T

crazycoder
29/03/08, 13:51
Als jij geen login of admin kan vinden heb jij daar zeer waarschijnlijk ook totaal niets te zoeken.

nielsrenselaar
29/03/08, 13:54
En wat heb jij daar te zoeken dan? De website is geprogrammeerd in ASP, maar dat heb je zelf ook al wel ontdekt... wat wil je nog meer weten?

t1rnanog
29/03/08, 18:37
Jezus wat een Aanvalende berichten :r :r
Ik wilde graag weten hoe het shopping systeem werkt bijv waar ik het script kan vinden, ben namelijk bezig zelf ook een site te bouwen en wil graag zo'n zelfde soort systeem:D dus niet oscommerce ofzo maar gewoon mooi zelf ik had het waarschijnlijk beter kunnen formulieren met geen admin bedoelde ik het werkt dus met java ofzo en niet een standaard admin loging add products systeem??
alvast bedankt T

Triloxigen
29/03/08, 18:42
Je wil een script, maar niet iets als osCommerce?

Het is allemaal niet aanvallend maar je bent echt heel onduidelijk wat je nu zoekt.

Phu
29/03/08, 18:55
even goed zoeken


view source
<meta http-equiv="Author" name="Author" content="Bestebroer Company">
<meta http-equiv="Reply-to" content="info@bestebroer.com">

t.bloo
30/03/08, 03:37
euh... dat is gewoon gescript in ASP en werkt blijkbaar prima. Kun je vast wel bij de maker kopen he. En dat er geen admin login zichtbaar is, is heel normaal voor een goed ontwikkelde site. Dat draait natuurlijk op een subdomein of sublocatie, achter een paar passwords.

crazycoder
30/03/08, 09:35
Jezus wat een Aanvalende berichten :r :r

1 is het niet aanvallend.
2 dat krijg je ervan als je posting lijkt op de zoveelste 12 jarige die de eV1l cRaCkEr uit wil hangen.

Ik wilde graag weten hoe het shopping systeem werkt bijv waar ik het script kan vinden, ben namelijk bezig zelf ook een site te bouwen en wil graag zo'n zelfde soort systeem:D dus niet oscommerce ofzo maar gewoon mooi zelf ik had het waarschijnlijk beter kunnen formulieren met geen admin bedoelde ik het werkt dus met java ofzo en niet een standaard admin loging add products systeem??
alvast bedankt T
Als je zelf niet in staat bent om een stevig stuk code te schrijven dan moet je het met iets doen wat standaard is, of iemand hiervoor inhuren.

RedoX
30/03/08, 22:37
Tevens draait ASP serverside dus je kan de source helemaal niet inkijken..

Gewoon netjes contact opnemen als je er interesse in hebt of opmaat laten ontwerpen..

Henky!
30/03/08, 23:11
Nou ja, dit topic valt dan ook onder 'technische vragen voor beginners'. De eerste twee antwoorden zijn in dat licht niet echt ondersteunend, sturend of bemoedigend voor de beginner.

t1rnanog
31/03/08, 14:31
Nou ja, dit topic valt dan ook onder 'technische vragen voor beginners'. De eerste twee antwoorden zijn in dat licht niet echt ondersteunend, sturend of bemoedigend voor de beginner.

Heel erg bedankt voor deze mooie reactie :W:

ik heb verschillende sites gemaakt, in html en php, zoals jullie dus zien nog nooit asp. Ik vond het winkelwagen systeem erg mooi en wil graag leren hoe zoiets werkt vandaar mijn vraag. Het laten ontwikkelen van een website kan iedereen en is met 1 telefoontje geregeld dit is dus niet wat ik wilde vandaar de vraag hoe het werkte, aangezien het erg op html leek. Dat de helft dus server side draaid wist ik dus niet en dit verklaard een hoop :W: Alvast bedankt T

Triloxigen
31/03/08, 15:56
Je maakt websites in PHP.
Vergelijk ASP met PHP, de opbouw is alleen anders maar het doel en functionaliteit is nagenoeg hetzelfde (even heel simpel gezegd).

deCube
31/03/08, 19:13
Je kunt toch ook gewoon naar eigen inzicht een bestelsysteem schrijven?

Vergelijk sites al bol.com, freerecordshop.nl etc. en kijk wat je goed vind aan die systemen. Combineer dit en je hebt een super bestelsysteem geschreven. ;)

Als je nog niet zoveel ervaring hebt met PHP check dan deze waslijst aan tutorials. (http://www.pixel2life.com/tutorials/php_coding/e_commerce/)

t1rnanog
31/03/08, 23:31
Je kunt toch ook gewoon naar eigen inzicht een bestelsysteem schrijven?

Vergelijk sites al bol.com, freerecordshop.nl etc. en kijk wat je goed vind aan die systemen. Combineer dit en je hebt een super bestelsysteem geschreven. ;)

Als je nog niet zoveel ervaring hebt met PHP check dan deze waslijst aan tutorials. (http://www.pixel2life.com/tutorials/php_coding/e_commerce/)

Heel erg bedankt! dit zocht ik ga het allemaal doornemen. bedankt allemaal

AndriesLouw
15/04/08, 00:04
Zulke bestelsystemen kunnen ook prima in PHP, je kunt ze zelfs bijna overal gratis downloaden. Mocht je toch specifieke wensen hebben, dan moet je er een laten maken, of zelf maken.