PDA

Bekijk Volledige Versie : 19 hostingklanten aangeboden



Anoniem
26/03/08, 17:33
Onze hoofdprioriteit is niet het hosten van klanten waardoor wij de volledige hostingtak willen afstoten. In totaal hebben wij 19 hostingklanten die wij ter overname aanbieden. Gemiddelde prijs wat ze per jaar betalen voor domein + 50MB hosting is € 35,- excl. BTW.

Voor meer informatie graag even mailen naar info@twistedsolutions.nl.

MortyDot
26/03/08, 18:05
Ber|Art edit: Onnodige reactie!

dreamhost_nl
26/03/08, 20:16
Misschien handig om erbij te zetten hoe de cliënten nu zijn ondergebracht (eigen server, reseller pakket) en tevens het controle paneel wat u uw cliënten aanbied. Verder ook of er contracten zijn en of er hardware in de overeenkomst dient te worden meegenomen. Dat zijn vragen die sowieso iedereen u zal stellen.

Nextreme
26/03/08, 20:18
Misschien handig om erbij te zetten hoe de cliënten nu zijn ondergebracht (eigen server, reseller pakket) en tevens het controle paneel wat u uw cliënten aanbied. Verder ook of er contracten zijn en of er hardware in de overeenkomst dient te worden meegenomen. Dat zijn vragen die sowieso iedereen u zal stellen.


Deze dingen zou ik ook graag willen weten.
Mailen mag naar wietse <at> nextreme.nl

BsHosting
26/03/08, 20:21
Sommige mensen zijn schijnbaar blind ofzo.

Wat staat er gemeld in TS zijn startpost.

Voor meer informatie graag even mailen naar info@twistedsolutions.nl.

Dus wat doe je dan emailen naar dat adres

frajaweb
26/03/08, 20:53
Geachte,

Wij hebben u een e-mail gestuurd, met enkele vragen. Daarna willen wij het biedingstraject ingaan.

dreamhost_nl
26/03/08, 21:11
Niet alles hoeft via heen-en-weer ge-e-mail lijkt me. TS kan sowieso al wat aanvullende informatie verstrekken, zodat potentiële kopers direct kunnen zien of het wat voor ze is. Dit is alleen maar in het voordeel van TS lijkt me.

@BsHosting : Zo goedkoop. Misschien kun je hier ook nog even je opmerking plaatsen ? http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-bedrijf-ter-overname-aangeboden/134025-klein-klantenbestand-shared-colo-dedi.html

BsHosting
26/03/08, 21:13
@ dreamhost.

Goedkoop of niet leer dan eens lezen wat de TS vraagt.

Ts zijn verkoop TS zijn eisen en die eis staat duidelijk vermeld gelieve te mailen.

®on
26/03/08, 21:18
On topic aub. Berichten als "mail verstuurd" en opmerkingen daarover zijn ongewenst en overbodig.

houwink
31/03/08, 23:01
topic kan voorlopig op slot denk ik. zijn vandaag reeds begonnen met de overname!

Nextreme
01/04/08, 00:27
Erg aardig van de eigenaar dat hij dit hier even kenbaar maakt. Of ben je misschien toch iets te voorbarig?

®on
01/04/08, 09:54
Gewoon even wachten op de TS zelf en niet uitgaan van een uitspraak van een mede WHT-er.

houwink
01/04/08, 17:48
heb met hem afgesproken dat we het deze week al zouden af ronden. zal hem dan ook vragen straks om het topic te sluiten. hij laat het dan wel ff weten. ben zelf met de overname bezig, vond het wel netjes om dat te laten weten.

Anoniem
05/04/08, 02:03
Beste allemaal,

Ik ben de afgelopen tijd niet op kantoor geweest waardoor ik ook geen gelegenheid had om te reageren. Hiervoor mijn excuses.

Ik heb een koper gevonden, deze topic kan dus gesloten worden.