PDA

Bekijk Volledige Versie : Weet iemand wat er met Telahosting is?



MartiL
21/03/08, 11:03
Good morning all,

Weet iemand of er iets aan de hand is met Telahosting? Luke was altijd snel & correct met het beantwoorden van vragen e.d., maar sinds gistermorgen liggen mijn sites eruit en ik krijg geen enkele reactie op ticket en mail ...

Op de website (http://www.telahosting.nl/) zie ik ook niks staan. Mijn beide sites draaien op WordPress en aangezien de foutmelding neerkomt op "[MySQL server has gone away]" kan ik ook niet inloggen o.i.d..

Maar goed, dit is geen vraag om hulp bij een storing maar ik vraag me af of iemand weet of er iets aan de hand is met Telahosting of Luke?

Hoop in elk geval dat er niks naars loos is, maar gezien de doodse stilte tegenover zijn snelle reacties normaal gesproken ben ik er een beetje bang voor ...

TIA, Marti

[NB: moets opnieuw registreren omdat ik geen toegang meer heb tot e-mail van vorige werk :-/]

Hosted
21/03/08, 11:12
Zover ik weet is luke elke dag gewoon aanwezig.
En er is dus niks met de persoon in kwestie zelf.

Luke B
21/03/08, 11:14
Marti, ik heb gisteren een reactie verzonden op je ticket, maar ook nog een mail gestuurd als reactie op je. Er lijkt op de een of andere manier iets mis te zijn met de mailserver, waardoor niet alle mails verzonden worden. Ik ben er momenteel dan ook naar aan het kijken.

Om overigens even een verklaring te geven voor de error van WordPress, dit lijkt iets met een update van WordPress te maken te hebben, aangezien er enkel en alleen problemen zijn met de WordPress blogs (van jou).

MartiL
21/03/08, 11:25
Dat is in elk geval fijn te lezen!

Omdat hij normaal zo snel is en nu van de aardbodem lijkt verdwenen (nu ja, sinds gistermorgen dan) terwijl de sites eruit liggen dacht ik dat hijzelf misschien ziek was.

Ik ga er dan maar even van uit dat hij op de hoogte is van de problemen en er in stilte aan werkt ... en hopen dat de sites weer on-line komen, meer dan een dag down is best lang ;)


Marti, ik heb gisteren een reactie verzonden op je ticket, maar ook nog een mail gestuurd als reactie op je. Er lijkt op de een of andere manier iets mis te zijn met de mailserver, waardoor niet alle mails verzonden worden. Ik ben er momenteel dan ook naar aan het kijken.

Om overigens even een verklaring te geven voor de error van WordPress, dit lijkt iets met een update van WordPress te maken te hebben, aangezien er enkel en alleen problemen zijn met de WordPress blogs (van jou).


Ha, daar ben je! Blij dat met jou in elk geval alles okay is :D

Raar van de mail; komt hier genoeg binnen maar niks van jou.

Welke update van WordPress? Heb al lang geen update oid meer uitgevoerd; ook toen ze eruit klapte was ik nergens mee bezig -- was niet eens in de buurt ;) Toen ik 's ochtends FireFox aanzwengelde lagen ze eruit, de avond ervoor was alles nog prima.
Het gaat trouwens om 2 verschillende versies van WP; FeL draait op een vrij recente (of zelfs de laatste, weet ik niet uit m'n hoofd :o) en VI op een iets oudere (NL) versie.

Ik mail je nog wel even, ben blij dat je er nog bent en dit topic kan wat mij betreft gesloten worden :)

Ahmed
21/03/08, 13:03
Beter kan je 't topic openhouden, aangezien er iets met zijn mailserver is, waardoor hij waarschijnlijk geen mail kan versturen en ontvangen...

Succes Luke!

®on
21/03/08, 13:13
Beter kan je 't topic openhouden
Nope, het is hier namelijk geen supportkanaal voor welke hostingprovider dan ook.