PDA

Bekijk Volledige Versie : myLoc.de - Dusseldorf



rensariens
19/03/08, 19:11
Graag zou ik ervaringen met deze partij met betrekking tot hun netwerk / service / uptime / datacenter / overige ontvangen van mensen die hier servers hebben hangen. (of in het verleden)

Ervaringen met andere partijen in dusseldorf zijn overigens ook welkom:)

sjnelle
20/03/08, 11:05
Daar ben ik ook heel benieuwd naar

Hosted
20/03/08, 11:15
Heb er ooit contact mee gehad leuke partij alleen dataverkeer prijzen waren toen erg duur.

deCube
20/03/08, 11:38
Ik zie nergens de prijzen voor extra dataverkeer staan. Heeft iemand daar info over?

Randy
20/03/08, 18:51
Een partij zoeken die je via de ND-IX bandbreedte afleverd daar?

rensariens
21/03/08, 08:24
Racks zijn inderdaad redelijk prijzig, losse U's met 500GB vallen dan wel weer mee. Iemand nog tips voor een ander DC/netwerk daar in de buurt? (frankfurt is net weer te ver naar mijn mening)

AlexanderOnline
21/03/08, 12:19
D'r zit nog iets in Dusseldorf ( http://www.interxion.de/ ) maar dat ziet er een beetje duur uit maar je kunt eens vragen wat het kost. Oja, d'r zit ook iets van level3: http://www.colocationeast.com/ColocationDusseldorfFull.html
En nog wat andere dc's maar daar kon ik niet echt iets over vinden, zag er allemaal uit alsof ze alleen grote projecten voor bedrijven doen ;)
Je zou natuurlijk ook eens met de mensen van Virtu kunnen praten, mss kom je daar op een leuk dealtje uit.

az-nzl
22/03/08, 09:06
Als je in Dusseldorf in het Level(3) DC terecht wil, zal je contact moeten opnemen met MESH Solutions (www.mesh.eu)
Netwerk van MESH is zeer stabiel, daarnaast is ook de gehele afhandeling van vragen en/of problemen zeer goed geregeld. 24/7 bereikbare technische support, en daarnaast spreken eigenlijk ook nog eens, in ieder geval, alle technische medewerkers en sales medewerkers fatsoenlijk engels.

Wij doen zelf inmiddels ca. 2.5 jaar zaken met MESH, niet op de locatie Dusseldorf, maar wel op verschillende andere locaties. In het geval er specifieke vragen zijn m.b.t. MESH kan je die uiteraard ook via PM aan mij stellen.