PDA

Bekijk Volledige Versie : Acquisition of Modernbill by Parallels



ju5t
18/03/08, 22:04
Toch zo goed als zeker, ondanks de (nog) niet aanwezige nieuwsberichten om het te bevestigen. Hier zullen toch aardig wat collega's mee te maken krijgen denk ik.

Een topic bij de collega's: http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=677505.

Ik twijfel nog of ik het goed of slecht moet vinden. Toen ze Ensim overnamen is er verder ook weinig meer mee gebeurd, alhoewel dat natuurlijk een compleet ander product is en Ensim zelf ook weinig deed.

We gebruiken zelf een hevig aangepaste versie van MB4, met hier en daar wat open source stukken die Modernbill toen nog wel weg gaf. Betwijfel dat dat nu nog gaat gebeuren.

Triloxigen
18/03/08, 22:05
Wow :|

Ze worden wel heel erg dominant ineens :o

Randy
19/03/08, 00:13
Hopen dat DA onafhankelijk blijft... De prijs is nu wel zo lekker (34 euro) om bij iedere VPS weg te geven....

Wido
19/03/08, 10:37
Hopen dat DA onafhankelijk blijft... De prijs is nu wel zo lekker (34 euro) om bij iedere VPS weg te geven....Ik denk dat ze DA niet willen hebben, want aan de voorkant mag DA er leuk uit zien, de achterkant is nou niet zo heel erg netjes, om het even zachtjes uit te drukken..

Domenico
19/03/08, 17:21
WOW vind ik wel weer groot nieuws. Voordeel is dat het natuurlijk perfect geintegreerd gaat worden maar een nadeel is dat alles steeds meer bij 1 partij komt te liggen en dat is in het verleden niet altijd een succes gebleken. We zullen zien...

Ik vind wel dat Parallels goed zijn huiswerk heeft gedaan en een flinke slag heeft geslagen wat betreft de onderkant van de markt (kwa hosting). Ze hebben in een klap veel kleine tot middelgrote hosters binnen gebracht. Nu maar eens kijken of ze allemaal gaan blijven.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=+Acquisition+of+Modernbill+by+Parallels&btnG=Google+zoeken&meta=

Ingvald
19/03/08, 17:31
Ik denk dat ze DA niet willen hebben, want aan de voorkant mag DA er leuk uit zien, de achterkant is nou niet zo heel erg netjes, om het even zachtjes uit te drukken..
Ik denk dat Parallels niet noodzakelijk overnames doet, om hun produktlijn uit te breiden maar ook soms om de concurrentie uit de markt te drukken.

Kijk maar wat er met Helm gebeurd is. Is onlangs ook opgekocht, en is nu terug te vinden in een obscuur submenu van de website. Zal in de toekomst waarschijnlijk gewoon uitgefaseerd worden.

Ber|Art
19/03/08, 18:13
Goed nieuws! hopelijk dat ze er wel alle talen bij gaan leveren ;)

®on
19/03/08, 18:30
't Is niet te hopen dat men enkele modules gaat wipen....
/me denkt aan mod_cpanel.

Ber|Art
19/03/08, 18:37
hehehe, dat zal toch niet, dan kan er wel meer uit, ze zouden zich erg laten kennen en marketing technisch mss ook niet slim om te doen ;)

Triloxigen
19/03/08, 19:51
hehehe, dat zal toch niet, dan kan er wel meer uit, ze zouden zich erg laten kennen en marketing technisch mss ook niet slim om te doen ;)

Inderdaad, mensen gaan gewoon modernbill gaan gebruiken maar zullen op den duur toch maar eens gaan kijken wat dat bedrijf meer aanbied :p

Mikey
19/03/08, 22:09
dan wordt je wel doodgegooid met plesk spam binnen de beheerders functie ?

Triloxigen
20/03/08, 10:06
Waarschijnlijk wel, aangezien dat bij Plesk ook gebeurd (wat ik erg slecht vind).

ju5t
26/03/08, 18:17
As a valued ModernBill client we want to provide you with information about the acquisition of ModernGigabyte, LLC by Parallels (formerly SWsoft) prior to the public announcement on Thursday, March 27.

We are pleased to inform you that Parallels has purchased ModernGigabyte including ModernBill and its ancillary product offerings. Further, we would like to assure you that Parallels has no intention of discontinuing ModernBill or eliminating support for any of the popular control panels that it supports today.

This purchase is great news for our team and our customers. The latest version of ModernBill is the ideal complement to the Parallels family of control panels including Plesk, Virtuozzo, Parallels Pro and Helm. Development will continue to be performed by our development team and support processes will remain in place to ensure no interruption to your existing business. The acquisition will provide access to a wider array of resources to maintain the product more efficiently and effectively over the long term.

In the near future you will see Plesk being bundled with ModernBill by many of Parallels channel partners. This will provide one of the most advanced control panel integrations produced to date.

Further information about the acquisition will be available on the Parallels' website, www.parallels.com/modernbill, following the official announcement on Thursday.

Omdat er nergens nog een officieel bericht over was, bij deze alvast een voorproefje ;)

Domenico
26/03/08, 19:02
Kreeg hem net ook binnen. Vooral deze vind ik leuk:


cPanel Users. cPanel and other control panel users can be assured that their solutions will continue to be supported. Parallels will continue to develop the ModernBill product.

Uhu... :)

Mikey
26/03/08, 19:15
ze vermelden in de mailing in ieder geval wel weer helm :)

Triloxigen
26/03/08, 19:27
Uhu... :)

Ongetwijfeld, maar Plesk zal dan wel even wat stoerdere features krijgen en uiteindelijk zal het zo geïntegreerd worden met HSPc dat je niet meer anders kan :p
Of dat ModernBill een light versie is van HSPc