PDA

Bekijk Volledige Versie : Yahoo & Google adsense coupons bij hosting



vcelis
16/03/08, 18:08
Beste WHT'ers,

Zoals jullie wellicht weten geven veel hosting bedrijven 50$ coupons voor yahoo of google adsense bij een hosting pakket.

Is dit mogelijk in Europa? En zoja, heeft er iemand ervaring mee?

Ik ben hier al even naar gezocht maar steeds zonder resultaat. De search functie van het forum geeft ook geen antwoord op deze vraag.

Alvast bedankt.

Planera
16/03/08, 19:24
Ik weet dat Google deze bonnen sowieso aan Adwords Qualified Professionals ter beschikking stelt (of ze dat gratis doen weet ik niet). En daarnaast schijnt het zo te zijn dat je ze bij Google kunt kopen voor een deel van de waarde. Mits je er duizenden uit gaat geven. Dat laatste kwam bovendrijven na wat gezocht te hebben op Google...

Misschien eens contact opnemen met Yahoo en Google? Zij kunnen je er vast verder mee helpen.

vcelis
16/03/08, 19:26
Ik weet dat Google deze bonnen sowieso aan Adwords Qualified Professionals ter beschikking stelt (of ze dat gratis doen weet ik niet). En daarnaast schijnt het zo te zijn dat je ze bij Google kunt kopen voor een deel van de waarde. Mits je er duizenden uit gaat geven. Dat laatste kwam bovendrijven na wat gezocht te hebben op Google...

Misschien eens contact opnemen met Yahoo en Google? Zij kunnen je er vast verder mee helpen.

Bedankt voor deze info. Dat was ik al van plan maar dacht dat er misschien iemand ervaring mee had. Ik zal straks eens naar yahoo/google hiervoor mailen en jullie op de hoogte houden.

Keizer
16/03/08, 20:06
Google benadert de bedrijven die €50,- coupons 'mogen' uitdelen zelf. Ze selecteren zelf de bedrijven waarvan ze denken dat het interessant is om zo'n deal mee te maken. Ze kijken bijvoorbeeld naar de jaarprijzen, online recensies en de gebruikte marketing strategieën.

IT-worX
17/03/08, 00:47
Dit doen ze al een tijdje bij combell (www.combell.com)

Voip-Link
18/03/08, 18:13
Toevallig heeft een collega van mij recent een hosting pakket afgesloten bij Hostmonster, kreeg hier 100€ AdSense/Yahoo advertentie bij mits dit binnen 2 weken geclaimed werd.

Agirman
15/05/09, 13:53
<knip>
Kaap even andersmans topic...