PDA

Bekijk Volledige Versie : Dell Rapid Rails



ju5t
14/03/08, 20:21
Ik zit even met het volgende, we hebben vorige week een server besteld bij Dell UK, in plaats van Nederland. Scheelde bijna 400 euro, dus wat mij betreft nogal de moeite waard.

Maar nu hebben we wel verkeerde rails, dat is op zich geen probleem want ze willen wel andere sturen, maar ik heb geen flauw idee wat nu precies het type nummer/naam van de rails is die we normaal hebben.

Volgens mij zijn het Static Rapid Rails, de andere servers schuiven namelijk maar een centimeter of 5 naar voren. Terwijl je met deze rails in principe die hele server naar voren kunt schuiven. Leuk en aardig, maar die we nu hebben past dus net niet.

De andere servers hebben ook van die geleiders aan de zijkant, dat heeft deze server ook niet.

Wie o wie heeft een idee wat we nu precies nodig hebben. Ik kan maandag Dell wel weer bellen, maar ik ben liever iets voorbereid.

Sorcer
14/03/08, 20:54
Wij hebben zelf afgelopen weken weer DELL Servers besteld. Ik denk dat je het volgende bedoelt:
770-10650 - Sliding Rapid Rail (Deze worden aan de zijkant van de server geklikt)

ju5t
14/03/08, 21:36
Ik kan ze niet vinden op Dell, maar volgens hebben we die nu. Compleet metaal.
In tegenstelling tot de andere, die zijn namelijk met een plastic 'clipje' (?). En die moet ik hebben.

Die sliding rapid rail past niet in het rack. Of ik ben een onwijze prutser met dat verstellen, maar volgens mij kan er niet zoveel.

Randy
14/03/08, 21:52
Thomas,

Je rack niet diep genoeg, of heb je rails voor 'round hole' racks?

ju5t
14/03/08, 22:07
Rack niet diep genoeg. Er zitten al een stuk of 10 servers in verder, dus dat rack dieper maken wordt lastig.

Markuz
14/03/08, 23:00
PM me even je e-mail, dan stuur ik je wat info door mbt dell rails

Stewie
14/03/08, 23:50
De Static Rapid Rails zijn die met de paarse lipjes en zonder sliding rails.
De andere Dell rails zit vaak in een "kit" en die zijn sliding inclusief kabelgeleiders en dergelijke. Met die rails kan je de gehele server uit het rack sliden en dan omhoog uit de rails tillen.

Sorcer
15/03/08, 14:06
De Static Rapid Rails zijn die met de paarse lipjes en zonder sliding rails.
De andere Dell rails zit vaak in een "kit" en die zijn sliding inclusief kabelgeleiders en dergelijke. Met die rails kan je de gehele server uit het rack sliden en dan omhoog uit de rails tillen.

Klopt, daarover beschikken wij ook bij elke bestelling. Vandaar ook mijn eerste post.

ju5t
15/03/08, 14:34
Wij hebben dus die hele kit en dat past niet. Maar met alleen static rapid rails ben ik er ook niet, want de geleider die normaal aan de zijkanten zit van de server, zit er nu niet op natuurlijk.

Nouja, ik weet genoeg. Maandag er maar achteraan.

Sorcer
15/03/08, 15:35
Succes ermee iniedergeval :)