PDA

Bekijk Volledige Versie : Orange gebruikers?



Hendrik83
13/03/08, 21:49
Zijn die toevallig ook hier?

Al weken heb ik door orange een slechte verbinding met vele anderen.
Het word ook toegegeven dat ze ernstig capaciteits problemen hebben op het netwerk. Elke avond is de verbinding zeer slecht en een trage download.
Ook de snelheids verhoging van vorig jaar november moet nog voor veel personen uitgevoerd worden.

Nu is er door een een aantal personen actie ondernomen en moet orange zich nader gaan verklaren a.s zaterdag bij kassa. Hierbij zijn ook klanten aanwezig die hun woordje gaan doen.

Mochten hier dus ook orange gebruikers zijn stuur een mail naar kassa@vara.nl met jouw klacht over orange. Uit bronnen is gebleken dat kassa de emails doorstuurd naar orange, en die personen ineens met spoed een oplossing krijgen.

Zelf heb ik nooit problemen gehad tot nu toe en ik loop al mee toen het nog wanadoo was.

Mocht het voor dit forum nutteloos zijn mag het van mij verwijderd worden. Al is het wel interesant dat een grote adsl aanbieder veel problemen met het netwerk heeft.

dennis0162
13/03/08, 22:33
Hier geen problemen met de snelheid.

Haal zo'n 1800KB/s met Usenet (XSnews)

opinion
13/03/08, 22:46
Ja, hier meld ik me.

Al meer dan 3 weken geen internet. Afentoe naar restart modem 10 seconde internet/telefoon, en dan knalt ie er weer uit. Helpdesk medewerkers hebben al 7 verschillende conclusies gegeven. Van kabel-naar-modem te lang tot te hoge ping variabelen. De 27e van februari konden ze me vertellen dat de deadline van de case (die ze voor mij aangemaakt hadden na melden van graafwerkzaamheden in de buurt, waar ze al van weten dat er iets fout is) op 11 maart lach, echter is het nu al 13 maart en nog steeds niks.. En antwoorden konden ze me vandaag al weer niet geven...

Denk dat ik er maar is contractbreuk brief + stornering van afgelopen maand + nieuwe ISP ga zoeken.

Geerdt
14/03/08, 00:15
Ook hier al jaren een perfect werkende verbinding. Ik haal praktisch altijd meer dan 20Mbit.

Mattie
14/03/08, 08:03
Hier zeer lang goede verbinding gehaald, maar sinds weekje als ik ook maar met 60kb/s (heb 8mbit) download zijn veel sites al onbereikbaar.

deCube
14/03/08, 13:08
Hier Orange / Wanadoo / Casema kabel, nergens last van.

santema
14/03/08, 13:31
Opzich nergens last van, behalve dat de livebox thuis wel eens vastloopt. Bij overschakeling van ADSL 1 naar 2 hebben we 3 dagen zonder gezeten, laatst een storing in een wijkcentrale (hele stukken van t noorden van nederland zonder internet), heeft bijna 24 uur geduurd. Zodra ons contract afgelopen is gaan wij overstappen naar een ander die wel iets meer tijd steeds in het oplossen van problemen.

Hendrik83
14/03/08, 18:57
Voor de mensen met een goede verbinding, jullie zitten dan op het netwerk wat geen problemen heeft. Er was mij verteld door een medewerker dat ze 2 netwerken hebben.
Ik heb dus ook nooit problemen gehad en met de werkzaamheden zit ik nu op het andere netwerk. Hier hadden ze ineens last van toen ze de snelheid gingen verdubbelen?

Hier ook alles al gehad van kabels tot spyware tot virussen aan toe. Maar ze konden eerst niet verklaren waarom het overdag goed is en in de avond slecht. Na een aantal klachten mails kwamen ze met een beetje waarheid naar voren.

FunnyMedia
14/03/08, 19:24
Het lijkt Telfort Internet wel, toen het Tiscali was werkte het echt snel, maar nu het Telfort geworden is is mijn snelheid gewoon gehalveerd en lager dan wat ik bij Tiscali gewend was.

DutchTSE
14/03/08, 21:21
Ik heb af en toe een trage download, alleen dit kan ook door versturende partij komen (al denk ik het niet ;)). Vroeger veel last gehad dat livebox elke dag keer vast liep, dat was plotseling over. Tegenwoordig draait het wel aardig, en ontdekte laatst dat ik plots 100 kb sneller downloadde (van 1200 naar 1300 kb/s)

dennis0162
14/03/08, 23:00
Als ik dit zo lees heb ik geluk met de snelheid die ik haal hier met Orange.

In de wanadoo tijd moest de Livebox vaak gereset worden.
Internet wat niet meer werkte enz.

Geen last meer van de laatste tijd.

Hendrik83
14/03/08, 23:18
Ze zijn nog steeds 1000en abbo's per dag aan het verhogen en eind maart moet dat klaar zijn. Jammer dat ze random verhogen want ik woon regio A'dam en had verwacht lekker snel aan de beurt te zijn. ;)

Hendrik83
15/03/08, 23:26
Het gaat binnen een maand opgelost worden....... De apparatuur is besteld en word geinstalleerd. Medio mei iedereen verdubbeld en geen problemen meer met de telefoon/internet.

xabin
17/03/08, 10:42
Ik weet niet eens meer wat ik heb. Kabel internet was nog net nieuw, gelijk aangemeld (casema), paar jaar later is het Wanadoo geworden, nu weer Orange.

Perfecte netwerk, al 10 jaar lang :)

Triloxigen
17/03/08, 11:04
Kassa staat nou niet bekend om z'n kennis en correcte informatie...

Hendrik83
17/03/08, 17:55
Dat maakt niet echt uit vind ik. Er is nu gezegd dat het binnen een maand opgelost word. Dit is al meer dan je van de helpdesk, email of per brief te horen krijgt. Dan is het een bekend probleem en word zo snel mogelijk opgelost. (al weken)

De kosten naar de helpdesk bellen worden vergoed en er is een compensatie in de vorm van een maand internet. Mocht het na 21 dagen nog niet zijn verbeterd (na indienen klacht) kun je zonder problemen opzeggen.

@xabin
Ik heb ook geen problemen gehad, tot nu helaas.