PDA

Bekijk Volledige Versie : e-mail alias gebruiken



hires
13/03/08, 20:07
Ik heb een klant met het verzoek een apart e-mail adres te gebruiken, maar hij is niet in bezit van dat specifieke domein. Hij heeft wel een domeinnaam geregistreerd maar wil een ander e-mail adres gebruiken, te wetne iets in de zin van:

naam@dit.is.een.aliasadres.domein.nl

Is het mogelijk deze alias aan te maken en bijv. door te laten verwijzen naar zijn eigen e-mail adres, maar dan dat 100% het originele adres verborgen blijft?

SF-Jeroen
13/03/08, 20:14
Volgens mij is dat niet mogelijk

Triloxigen
13/03/08, 20:22
Je kunt email adressen op subdomeinen maken, dat is geen probleem.
Maar als het domeinnaam niet van die persoon is zul je daar wel toestemming voor moeten vragen natuurlijk.

hires
13/03/08, 22:13
Ok, bedankt. Ik heb inmiddels een andere oplossing voor hem bedacht.

vcelis
14/03/08, 04:15
Ben wel benieuwd naar die oplossing?

hires
14/03/08, 08:58
Ik heb een soortgelijke domeinnaam als optie gegeven, een soort afkorting voor de bedrijfsnaam die hij wil gebruiken (en een klus voor doet) en zo dat het toch herkenbaar is. Deze heeft hij akkoord bevonden en deze heb ik geregistreerd. De e-mail adressen daarop aangemaakt en hij kan deze voor een jaar gebruiken als hij wil.

vcelis
14/03/08, 09:24
Ik heb een soortgelijke domeinnaam als optie gegeven, een soort afkorting voor de bedrijfsnaam die hij wil gebruiken (en een klus voor doet) en zo dat het toch herkenbaar is. Deze heeft hij akkoord bevonden en deze heb ik geregistreerd. De e-mail adressen daarop aangemaakt en hij kan deze voor een jaar gebruiken als hij wil.

Klinkt als goede service in mijn oren. :W: