PDA

Bekijk Volledige Versie : Reclame werk



Hostbusiness
11/03/08, 13:02
Beste WHT'ers,

ik ben bezig met een sponsoring mbt kitesurfen.
Hiervoor wil ik een aantal vlaggen en stickers aanschaffen.

- Vlaggen
Ik heb even zitten kijken naar de standaard maten hiervan en vond het tussen maatje wel iets: 150x225. Achtergrond kleur: #bae019 met daarop tekst in het zwart. Indien full-colour even duur is ander ontwerp. Ik wil mijn logo, bedrijfsnaam en slogan op de vlag hebben. Het gaat om 2 of 3 vlaggen.
Waar kan ik dit goedkoop laten maken?

- Stickers
10 grote stickers van zo'n A5 formaat, wellicht ovaal oid. Hierbij hetzelfde zoals de vlag. Weet niet hoe het zit met "waterproof" oid, maar dat zou handig zijn. Enkele stickers komen op het kiteboard. Waar kan ik dit goedkoop krijgen?

Ik hoop dat iemand mij wat opweg kan helpen!

Alvast bedankt.

Hostbusiness
14/03/08, 17:35
Klein schopje.. (A)

thijlklerkx
14/03/08, 18:19
Als ik google op vlaggen drukken of stickers drukken krijg ik een best bevredigend resultaat...

vcelis
14/03/08, 18:22
Heb ooit eens vistaprint bekeken en sinds dien krijg ik elke 3 dagen een e-mail met daarin de melding dat ze nog nooit zo'n grote promotie hebben gedaan. Dus als dit correct is worden ze steeds goedkoper (maar dat zal wel niet)

De moeite waard om eens te bekijken. Heb zelf hier nog nooit gebruik van gemaakt.

VinceSTM
14/03/08, 18:26
http://www.mijneigenvlag.nl/

Van de enige echte Dokkummer Vlaggen Centrale
: )

Hostbusiness
14/03/08, 18:50
Ik snap dat google bestaat, maar wil ook graag wat vanuit ervaring horen van waarom dit bedrijf wel of dat bedrijf niet.
Ik ga even kijken naar mijneigenvlag.nl (Y) bedankt.