PDA

Bekijk Volledige Versie : Managed VPS of Reseller hosting.



WD-MEDIA
03/03/08, 15:10
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat te doen en hoe het in elkaar zit.

Ik zal het even kort uit leggen.

Ik ben een zelfstandig webdesign bedrijfje maar maak redelijk grote websites.
Heb nu een site gebouwd voor een klant en maak o.a. gebruik van ajax voor een prijs berekening van taxi services. Die waarde van de prijsberekening wordt opgeslagen in de sessie maar deze wordt niet overschreven. Deze fout ligt bij lycos.

Maar om dit probleem in de toekomst te voorkomen. Wil ik gewoon mijn klanten op een vaste plek onder brengen waarvan ik zeker weet dat alles werkt.

Dus zag ik als oplossing VPS(wel managed) & Reseller hosting.

wat kan ik nu beter kiezen? wat is het verschil? en waar kan ik goede kwaliteit/prijs verhouding verwachten.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Breng nu nieuwe klanten onder bij ONE.com maar heb liever alles in eigen beheer.

Alvast bedankt.

Met Vriendelijke Groet,

Wesley :huh:

ju5t
03/03/08, 15:14
Als je managed hosting neemt, moet je van te voren wel goede afspraken maken over wat er wel en niet inbegrepen is bij de dienst die je afneemt. Soms zul je zelf nog wat aan beheer moeten doen. Hoe meer je wilt uit besteden hoe duurder het wordt natuurlijk.

Met een reseller pakket zit het beheer al inbegrepen en zullen je kosten vaak lager zijn. Daarentegen staat dan dat je minder vrijheid hebt wat betreft het aan- of uitschakelen van bijvoorbeeld PHP extenties of andere functies.

Er zitten hier een hoop webhosters, als je een topic aanmaakt in het aanvragen forum kun je vast wel ergens een proef account krijgen. Dan kun je een week of langer testen of alles naar wens is alvorens je over gaat tot bestellen. Wel zo prettig.

WD-MEDIA
03/03/08, 15:49
Er zitten hier een hoop webhosters, als je een topic aanmaakt in het aanvragen forum kun je vast wel ergens een proef account krijgen. Dan kun je een week of langer testen of alles naar wens is alvorens je over gaat tot bestellen. Wel zo prettig.

dank je, ik wel ga het is proberen. Denk dat VPS wel meeste mogelijkheden voor mij bied dan( als web developer)