PDA

Bekijk Volledige Versie : fusie of vennoot gezocht



Anoniem
03/03/08, 10:25
Wij zijn een Vlaamse BVBA die onder andere webhosting diensten verleent. Wegens nieuwe toekomstplannen wil een vennoot het bedrijf verlaten. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe vennoot of een fusie met een ander bedrijf. Je moet in Vlaanderen wonen en over enige ervaring beschikken. Wie interesse heeft en meer informatie wil kan zichzelf voorstellen via PM.

smurf
03/03/08, 10:40
Welke andere diensten leveren jullie nog?

Anoniem
03/03/08, 12:02
Virtuele servers, serverbeheer (Tomcat - PHP), backup diensten, website ontwikkeling en soms levering van servers aan klanten en support bij klanten.

smurf
03/03/08, 12:07
Zie pm :)

AlfaHosting
03/03/08, 16:27
Wij zijn een Vlaamse BVBA die onder andere webhosting diensten verleent. Wegens nieuwe toekomstplannen wil een vennoot het bedrijf verlaten. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe vennoot of een fusie met een ander bedrijf. Je moet in Vlaanderen wonen en over enige ervaring beschikken. Wie interesse heeft en meer informatie wil kan zichzelf voorstellen via PM.

En hoe zou je een fusie zien ?

Anoniem
03/03/08, 16:48
Bij een fusie wil ik vennoot blijven en iets te zeggen hebben, als dit niet het geval is dan wordt het een overname en daar ben ik momenteel niet naar op zoek.

Anoniem
12/09/08, 18:10
Ik heb nog niet echt een oplossing gevonden. Als er mensen interesse hebben kunnen die zich nog steeds melden.
Omdat dit blijkbaar nogal moeilijk te vinden is sta ik ook open om het klantenbestand te verkopen als ik een goed bod krijg. Eventueel kan ik mijn diensten aanbieden aan de overnemer. Er is geen haast bij en partijen die interesse hebben moet financieel en technisch voldoende sterk in hun schoenen staan. Er moeten minstens 2 personen werkzaam zijn en je moet in Vlaanderen gevestigd zijn.

systemdeveloper
12/09/08, 20:02
Nu spreek je opeens over overname terwijl een van je eisen was om mede-eigenaar te blijven? Is een samenwerking met een ander bedrijf geen optie om het wegvallen van je vennoot op te vangen?

Jefke
13/09/08, 09:54
@TS: Stuur eens een mail naar stefaan@itecom.be

Anoniem
13/09/08, 13:34
Nu spreek je opeens over overname terwijl een van je eisen was om mede-eigenaar te blijven? Is een samenwerking met een ander bedrijf geen optie om het wegvallen van je vennoot op te vangen?

Omdat er na 6 maanden nog geen goede samenwerking tot stand is kunnen komen behoort overname eventueel tot de mogelijkheden. Maar niet tegen elke prijs.

bjedelijn
16/09/08, 22:32
Beste,

Ik heb interesse in overname. Kan ik u ook mailen?
Of wilt u mij mailen op info@q-solve.nl ?

Gr,

Bernd Edelijn

groenleer
17/09/08, 07:43
Beste,

Ik heb interesse in overname. Kan ik u ook mailen?
Of wilt u mij mailen op info@q-solve.nl ?

Gr,

Bernd Edelijn

Bernd, heb je de eisen van TS wel gelezen? Hij vraagt specifiek naar bedrijven die in Vlaanderen gevestigd zijn.


Ik heb nog niet echt een oplossing gevonden. Als er mensen interesse hebben kunnen die zich nog steeds melden.
Omdat dit blijkbaar nogal moeilijk te vinden is sta ik ook open om het klantenbestand te verkopen als ik een goed bod krijg. Eventueel kan ik mijn diensten aanbieden aan de overnemer. Er is geen haast bij en partijen die interesse hebben moet financieel en technisch voldoende sterk in hun schoenen staan. Er moeten minstens 2 personen werkzaam zijn en je moet in Vlaanderen gevestigd zijn.

parmaweb
17/09/08, 09:32
stuur me even een pm

dreamhost_nl
17/09/08, 17:35
Bernd, heb je de eisen van TS wel gelezen? Hij vraagt specifiek naar bedrijven die in Vlaanderen gevestigd zijn.

Dat was op het moment dat TS nog een vennoot zocht. Nu wil hij tot verkoop overgaan, maar wellicht dat TS hier wat duidelijkheid in wilt/kan scheppen?

Anoniem
17/09/08, 18:13
Ook bij mijn bericht van 12 september staat op het einde vermeld:
"je moet in Vlaanderen gevestigd zijn"
Dit omdat de (grotere) klanten toch graag nog persoonlijk contact hebben.

osirf
24/09/08, 13:49
Ook bij mijn bericht van 12 september staat op het einde vermeld:
"je moet in Vlaanderen gevestigd zijn"
Dit omdat de (grotere) klanten toch graag nog persoonlijk contact hebben.

Wij zijn gevestigd in Vlaanderen meer bepaald regio Antwerpen. Kunt u mij meer informatie bezorgen per PM?

Weble
24/09/08, 21:28
We hebben hier ook wel interesse in een samenwerking of andere oplossing.

Graag PM.

speciall
26/09/08, 23:34
U mag mij ook contacteren ivm vennoot of samenwerking & meer info bezorgen via PM/

youri55
28/09/08, 13:01
beste,

ik wil wel mede vennoot worden. Kan je me via pm even contacteren. ben van Merksem (Antwerpen)

Anoniem
29/09/08, 14:35
youri55, ik kan je geen PM sturen, je hebt dit waarschijnlijk uitgeschakeld.

domquint
30/09/08, 13:09
Beste, graag een bericht, wij zijn een gevestigd hosting bedrijf uit Antwerpen met eigen infrastructuur.
Wij wensen graag eens te praten.

Met vriendelijke groeten,

Dominique

Kyra-emotion
02/10/08, 15:10
beste Anoniem,

Ik zoek een partner in Belgie, om samen op te trekken.
Ik verneem graag van je.

Groeten,

LogiTouch
07/10/08, 15:40
Zou je me via PM kunnen contacteren voor meer details over eventuele mogelijkheden als partner?

Alvast bedankt