PDA

Bekijk Volledige Versie : MySQL update voor RAQ550



mellie
29/02/08, 13:09
Weet iemand waar je nog een 'ouderwetse'RAQ550 MySQL install kan verkrijgen zonder over te stappen op Rackstar?
Er zijn toch nog wel ergens MYSQL installatie bestanden te pakken, ook al zijn ze oud? ik had er een gevonden, maar die geeft een error op mijn RAQ als ik deze wil installeren.

Randy
29/02/08, 13:24
Gewoon Rackstar installeren, alle Rackstar-packages eraf halen en Directadmin erop. Of het yum systeem gebruiken voor je updates. Werkt perfect!

mellie
29/02/08, 14:44
Gewoon Rackstar installeren, alle Rackstar-packages eraf halen en Directadmin erop. Of het yum systeem gebruiken voor je updates. Werkt perfect!


Ik heb persoonlijk geen ervaring met Rackstar, maar ik maak zo op dat dit een goed alternatief is, maak jij gebruik van de gratis rackstar installatie?
en wat bedoel je met het Yum systeem?

Ik ga nu toch overwegen om over te gaan op een rackstar installatie.

bedankt alvast randy

Ramoonus
29/02/08, 15:47
je hebt ook nog; Strongbolt OS

Randy
29/02/08, 16:34
Het verschil tussen Strongbold en Rackstar is minimaal. Rackstar is gebaseerd op Fedora 7 (Heel nieuwe packages), Strongbold op CentOS (langere support, oude packages). Daarnaast is de laatste versie niet gratis.

Mijn eigen speeldoos, een Raq 550 draait inderdaad met de Fedora 7 + DirectAdmin installatie met de basisinstallatie van Rackstar. `

mellie
01/03/08, 14:13
Nu heb ik toch een vraagje,
Ik heb de Rackstar nu geinstalleerd staan op RAQ550.
Ziet er allemaal super uit en ik heb hem ingesteld, dat lukt dan nog net :P zoals het hoort.
Maar als ik een index.html upload in de ftp map blijf ik de melding krijgen Url kan niet op de server worden gevonden.