PDA

Bekijk Volledige Versie : [GEZ] Landrush Applicatie



Zowiezo
22/02/08, 12:37
Ben op zoek naar een goedwerkende applicatie om tijdens de komende numerieke .nl landrush zo snel mogelijk parallel domeinen te registreren.

Budget: xxx

Mark17
22/02/08, 13:55
Ben op zoek naar een goedwerkende applicatie om tijdens de komende numerieke .nl landrush zo snel mogelijk parallel domeinen te registreren.

Budget: xxx

Beste Zowiezo,

Wij hebben een systeem dat bruikbaar is voor SIDN deelnemers dat alle domeinnamen uit een bestand zo snel mogelijk registreerd zodra het aangeroepen wordt. Het moet gestart worden door een cronjob (ten minste dat adviseren we). Zodra het klaar is stuurt hij een email met de melding dat hij klaar is.

Alle emails gaan naar het DRS systeem van SIDN en ze voldoen aan de meest actuele templates. Op dit moment zijn we het systeem nog aan het testen met de test omgeving van SIDN. Tot nu toe nog geen errors gehad.

Prijs: 250 euro excl. BTW.

Mikey
22/02/08, 16:23
Beste Zowiezo,

Wij hebben een systeem dat bruikbaar is voor SIDN deelnemers dat alle domeinnamen uit een bestand zo snel mogelijk registreerd zodra het aangeroepen wordt. Het moet gestart worden door een cronjob (ten minste dat adviseren we). Zodra het klaar is stuurt hij een email met de melding dat hij klaar is.

Alle emails gaan naar het DRS systeem van SIDN en ze voldoen aan de meest actuele templates. Op dit moment zijn we het systeem nog aan het testen met de test omgeving van SIDN. Tot nu toe nog geen errors gehad.

Prijs: 250 euro excl. BTW.

vind 250 euro wel een beetje veel voor hetgeen wat je beschrijft, hier zit max uurtje script werk in.

topicstarter zou misschien eerst beter wat informatie verschaffen wat precies de bedoeling is, zoals:

* dienen de drs terugkoppelingen afgehandeld te worden
* registratie op handle basis of losse records
* etc etc.

Mark17
22/02/08, 17:13
vind 250 euro wel een beetje veel voor hetgeen wat je beschrijft, hier zit max uurtje script werk in.

topicstarter zou misschien eerst beter wat informatie verschaffen wat precies de bedoeling is, zoals:

* dienen de drs terugkoppelingen afgehandeld te worden
* registratie op handle basis of losse records
* etc etc.

Het gedeelte dat ik net beschreef is slechts de aanvulling op ons normale DRS systeem wat hierna gebruikt kan worden. Mocht de TS vragen hebben dan kan deze contact opnemen en zal ik kijken wat ik voor TS kan betekenen.

Mikey
22/02/08, 18:31
Het gedeelte dat ik net beschreef is slechts de aanvulling op mijn normale DRS systeem wat hierna gebruikt kan worden. Mocht de TS vragen hebben dan kan deze contact opnemen en zal ik kijken wat ik voor TS kan betekenen.

6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

Zowiezo
27/02/08, 01:24
- Belangrijkste is dat de gewenste domeinen in aanvraag gezet worden, hoe maakt me niet zoveel uit.

- Alle registraties komen op naam van 1 handle. En dat ben ik zelf, tevens SIDN deelnemer.