PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangeboden: (Web)Designer.



WebdesignJelle
20/02/08, 18:16
Hallo,

Bij deze bied ik mezelf aan als (web)designer voor uw websites, posters, flyers e.d. Met een enthousiaste instelling wil ik u graag verder helpen bij uw wensen. Enkele jaren ervaring met professionele programma's als Adobe Photoshop CS2, Adobe ImageReady, Adobe Dreamweaver. (X)html, & CSS site's op maat, naar uw wensen.

Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn? Mail naar jelle.boersma [@] gmail.com . Reageren kan ook in deze thread, maar mailen geniet mijn voorkeur.

Als u mailt, kan ik u enkele voorbeelden laten zien van eerder afgerond werk die betrekking hebben op uw plan.

Snel, goedkoop en op maat!

Mvg.

SF-Jeroen
20/02/08, 18:49
Heb je een link naar je portfolio?

Randy
20/02/08, 18:56
Tarieven, portfolio, KVK?, freelance met VAR?

WebdesignJelle
20/02/08, 19:02
Ik werk puur op freelance basis, en heb dus ook geen KvK-nummer.

Er zijn geen vooruitbetalingen voordat u eerst een voorlopig ontwerp goedkeurt.

Ik kan u wel een voorbeeldje geven van een tarief voor een basis xhtml website gekoppelt aan css, bestaande uit een pagina of 10, kom ik uit op zo'n 150 a 200 euro voor het ontwerp, de 10 pagina's, alle afbeeldingen op de pagina in .PSD formaat, + inhoud van alle pagina's . Uiteraard is dit per ontwerp verschillend, en uw eventuele andere wensen.

Voorbeelden van eerder werk zijn :

www . kinderehbo . nl
www . ek08poule . nl

en ben op dit moment ook bezig met een site op te zetten voor een online portfolio e.d.

SF-Jeroen
20/02/08, 19:04
Beide links zijn dood

WebdesignJelle
20/02/08, 19:06
Je moet de spaties er wel tussenuit halen...

Kan geen links posten als mn post count kleiner is dan 10.

www[PUNT]ek08poule[PUNT]nl
www[PUNT]kinderehbo[PUNT]nl

SF-Jeroen
20/02/08, 19:08
Misschien moet je toch een een cursus Photoshop volgen.

Ik kan met deze sites nog herinneren van een ander forum... SD?

WebdesignJelle
20/02/08, 19:12
Ik heb nooit een oproep op een ander forum geplaatst ?

Reageer voortaan gewoon maar als u interesse in m'n diensten heeft, aan tips heb ik geen behoefte, dan zitten we hier op het verkeerde topic.

SF-Jeroen
20/02/08, 19:17
http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/130509-aangeboden-website-designer.html

Toen had al niemand interesse, als je nou eerst eens een net portfolio maakt wil iemand misschien wel een layout door je laten maken

En leg eens uit waarom jij en deze gebruiker zeggen dat ze BEIDEN dezelfde site hebben gemaakt?

http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/131035-aangeboden-webdesign.html

WebdesignJelle
20/02/08, 19:20
Misschien moet je toch een een cursus Photoshop volgen.

Ik kan met deze sites nog herinneren van een ander forum... SD?

Vorige post zijn er meerdere opdrachten uit voort gekomen, en dat is niet op een ander forum. En dus ook niet op SD.

MiesArt
20/02/08, 20:03
Ik wil niet al te off-topic gaan maar mij lijkt het inderdaad ook verstandig om eerst een portfolio op te bouwen en dan pas je diensten aan te bieden, zeker als je 150,- tot 200,- voor je ontwerpen vraagt.

®on
20/02/08, 21:09
Dames en heren, er wordt geen review van een portfolio gevraagd. Er wordt een dienst aangeboden. Indien je interesse daarin hebt, kun je reageren. Indien geen interesse: ga iets anders doen :)

spininhetweb
22/02/08, 10:10
Beste Jelle,

Ik ben op zich wel serieus geïnteresseerd, maar wil eerst nog het e.e.a. weten. Ik denk dat het nuttig is als je in het forum reageert op deze vragen.

- Heb je een VAR?
- Heb je een BTW nummer?
- Factureer je gewoon of regel je dat gewoonlijk anders.

En als MiesArt nog meeleest is het misschien leuk als we ter vergelijking ook haar tarieven eens lezen? Ik begreep namelijk niet precies of ze 200 voor een site met ontwerp en 10 pagina's nou duur of goedkoop vond. Dat is on-topic lijkt me (toch Ron?)

Wij zoeken vooral iemand die flexiebel zo af en toe wat CMS-templates kan bouwen. Jelle, wellicht kunnen we per PM hierover verder praten?

Groeten,
Jelmer

MiesArt
22/02/08, 15:30
@ Spininhetweb,

Ik heb het verkeerd gelezen en het genoemde bedrag is erg netjets voor 10 pagina's. Mijn excuses ik dacht dat het enkel om een ontwerp ging.

Verder wil ik niet meer al te offtopic gaan en wil ik het hierbij houden.