PDA

Bekijk Volledige Versie : FileZilla vraagje



rgh
16/02/08, 17:53
Hoi,

Ik heb een vraagje omtrent FileZilla.

Is het mogelijk om bij FileZilla er voor te zorgen dat verborgen bestanden altijd aangevinkt staat zodra ik hem opstart ?

Verder is het mogelijk bij FileZilla in te stellen dat je de gegevens van meer dan 10 websites onthoudt?

Is het verder mogelijk bij FileZilla om de opgeslagen gegevens te exporteren en dan de 10 websites zo op een andere computer te kunnen gebruiken, zonder opnieuw de gegevens allemaal te moeten invullen?

Mocht dit niet in FileZilla kunnen, weten jullie eventueel een ander ftp programma die het wel kan?

Back-up gedeelte is geen must, alleen zou het handig zijn, maar verborgen bestanden onthouden is wel een must en ook eigenlijk wel meer als 10 websites onthouden is ook een must.

Kevin00
16/02/08, 18:09
Als ik bij Server -> Force showing hidden files aanklik staat deze de volgende keer nog gewoon aan.

Bij Bewerken -> Exporteren maakt hij gewoon een xml file aan die je op een andere pc kan importeren.

Ik heb ook nog een vraagje over FillZilla. Is het mogelijk als je op een locale map klikt deze ook opent op de server?

rgh
16/02/08, 18:24
Ik heb FileZilla versie 2.2.30 en daar zie ik bij Server Force showing hidden files niet staan.

Bij view zie ik het wel staan, maar daar wordt het maar eenmalig onthouden.

Verder hoop ik ook of er mogelijkheden zijn om meerdere sites te onthouden dan 10.

Kevin00
16/02/08, 18:27
Versie 3.0.7 is al uit.
Waarom download je deze niet?

Triloxigen
16/02/08, 18:27
Heb je zelf al eens gekeken? Zijn gewoon dingen die je zelf makkelijk kan vinden (2 van de 3 altans)

rgh
16/02/08, 19:13
Ik zal eens de nieuwste versie downloaden, misschien vind ik het daar wel. Uiteraard heb ik zelf gekeken.

Ik heb nu de nieuwste gedownload en daar zie ik inderdaad staan bij Server Tonen van verborgen bestanden forceren en deze blijft gelukkig nu altijd aangevinkt.

Ik ga nu kijken hoeveel sites deze nieuwe versie van FileZilla gaat onthouden.

Ben er nu eindelijk uit gekomen, hoe ik meerdere sites moest onthouden.

Ik zat dus altijd bij snelverbinden en dan het pijltje er naast naar beneden aan het klikken. En dit kon tot maximaal tien.

Nu ben ik er dus achter gekomen, dat je het via het eerste icoontje de sites kunt opgeven en dit kan gelukkig meer als tien hebben.

En de nieuwste versie heeft een import/ export mogelijkheid, dus dat werkt ook prima.

Bedankt voor jullie hulp, probleem is opgelost.