PDA

Bekijk Volledige Versie : MKB jaarboek?



Menxo
16/02/08, 17:09
Ik werd gisteren benaderd door het MKB of ik interesse had om in een nieuw jaarboek te komen (uiteraard tegen betaling). voor bedrijven uit mijn regio om daarvoor designwerk te leveren.

Ik heb gezegd dat ik eerst even wat meer informatie wil en na wil denken voor ik besluiten neem en nu bellen ze me maandag terug.

Nu was mijn vraag... Zijn er hier nog meer bedrijven benaderd door het MKB? En weten er mensen van dit nieuwe 'jaarboek' af?

DutchTSE
16/02/08, 17:35
Dit jaar nog niet benaderd, afgelopen 2 jaar geloof ik wel.

Overigens niet op ingegaan.. ik kies zelf wel uit waar ik wil adverteren zodra ik dit zou willen.

Menxo
16/02/08, 17:38
Is dit een beetje een goede manier om te adverteren of leest geen hond dat boek?
Kun je er iets over vertellen of weet je dat niet?

svbeek
16/02/08, 17:45
Volgens mij zijn dit meestal oplichters of iig niet geheel zuivere praktijken. Ik zou er niet op in gaan.. Zie de vele negatieve reacties op de diverse consumentenfora.

Menxo
16/02/08, 17:52
Dit is het MKB he.... niet zomaar een of andere organisatie.

Inmeso
16/02/08, 18:10
HET mkb? ....:huh:

Designerhosting
16/02/08, 18:27
Er bestaat wel MKB Nederland als brancheorganisatie, verder is het gewoon een type-aanduiding van bedrijven. Ik zou toch maar eens onderzoeken wie er precies achter zit. Toen ik het eerst las dacht ik ook... het MKB?

Menxo
16/02/08, 19:44
Logisch dat dit het MKB Nederland betreft....

Na navraag blijkt het een jaarlijks terugkerend jaarboek te zijn verzorgd door het MKB.

Oplichting is het niet.. daar ben ik inmiddels wel achter. Je mag zelfs alles controleren en hoeft pas achteraf te betalen. En je hoeft niet te betalen als er iets niet klopt etc. Het is meer de vraag of het wel nut heeft (zie: of het uberhaubt gelezen wordt)

Erik H.
16/02/08, 20:19
Het lijkt me erg vreemd dat het een boek van MKB nederland is. Lijkt me meer op oplichting. Zegt wel genoeg dat de google zoektern "mkb jaarboek" alleen maar resultaten zijn die door jou zijn geplaatst op fora.