PDA

Bekijk Volledige Versie : [BE] Belgacom neemt Scarlet over



wv-
15/02/08, 11:47
Weer wat minder concurrentie op de Belgische markt:

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF15022008_009&kanaalid=15

Het Scarlet datacenter in Vilvoorde zal de gevolgen waarschijnlijk ook mogen dragen.

smurf
15/02/08, 12:52
"Scarlet zal binnen Belgacom opereren als een afzonderlijke entiteit en de merknaam Scarlet blijft behouden. De klanten houden hun contracten en voordelen.
"

Het zal dus nog niet direct gedaan zijn.

luser
15/02/08, 12:54
Daar de netcenters van Belgacom met voortdurende overbevolking kampen vermoed ik dat het datacenter in Vilvoorde wel snel geïntegreerd wordt in de netcenter reeks.

thunder
15/02/08, 13:54
met bijhorende prijzen dus...

Wynand
15/02/08, 14:58
Het zal dus nog niet direct gedaan zijn.Nee. :)
Over een maand of 6 "intregeren" ze Scarlet gewoon bij BGC.

Scarlet was nu niet direct dé alternatieve provider, maar toch..
Bastards.

IT-worX
16/02/08, 14:19
Was wel de enige adsl provider met eigen lijnen dacht ik?

luser
16/02/08, 14:37
met bijhorende prijzen dus...

Nuja, een netcenter is wel van iets hoger niveau dan het huidige scarlet datacenter :)

Ikzelf bij ook tevreden van het scarlet dc maar als het om corporate hosting gaat spreek je toch wel over andere maatstaven.

Wynand
16/02/08, 16:08
Was wel de enige adsl provider met eigen lijnen dacht ik?Scarlet had inderdaad een groot glasvezel netwerk, de lastmile werd door BGC gedaan. Andere providers hebben in elk geval niet zo'n groot eigen netwerk als scarlet had.

thunder
16/02/08, 22:00
Nuja, een netcenter is wel van iets hoger niveau dan het huidige scarlet datacenter :)

Ikzelf bij ook tevreden van het scarlet dc maar als het om corporate hosting gaat spreek je toch wel over andere maatstaven.

idd de "kelder" van hun is niet een high end DC te noemen :)

Scarlet was de enige met eigen DSLAM's dacht ik dus nu moeten alle ADSL providers ook voor dit naar belgacom gaan , daar waat weer een stukje vrije markt economie...

IT-worX
17/02/08, 11:47
Vandaar dat de security er mij zei dat alle bureau's gngen verhuizen, en het dc zelf wss ook...was een week of 2/3 terug

roelp
17/02/08, 12:06
Scarlet gaat inderdaad verhuizen naar de Belgicastraat (eind van de maand). Het datacenter blijft bij mijn weten in Vilvoorde.

BertvArkel
17/02/08, 13:20
Het gaat niet lukken deze overname EU stemt tegen. kijk ook op : http://pro.tweakers.net/nieuws/51921/europa-argwanend-over-overname-scarlet.html